יום חמישי, 30 במאי 2013

קיץ בספרינגפילד

"ספרינגפילד" הוא שם נפוץ ליישובים בארצות הברית. קיימים 34 מקומות שונים ב-25 ממדינות ארצות הברית בשם ספרינגפילד, לא כולל משפחת סימפסון כמובן.
אבל לא למען ארצות הברית התכנסו כאן, אלא לכבוד הקולקציה החדשה של המותג הספרדי "ספרינגפילד".
אל הסניף שלהם בקניון ארנה הגעתי ביום עמוס וטרוד במיוחד, ולא ממש ידעתי למה לצפות. כשראיתי תיירות מסתובבות בקניון עם שקיות המותג כבר התחלתי לחשוד שאני הולכת להיות מופתעת לטובה.
ואכן, לא התבדיתי וכשנכנסתי לחנות המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש הייתה "איך לא הייתי כאן עד עכשיו?!".
המדפים בקולקציית הנשים היו עמוסים בפריטים מבדים קלילים בגווני פסטל, גופיות בהירות עם חוטי לורקס שזורים בתוכם, אקססוריז זוהרים ושקופים ונעלי סניקרס מבדים פרחוניים. תמונות של בנות אירופאיות בפסטיבלי מוסיקה בולטים של עונת הקיץ מיד קפצו לי לראש. אלה בדיוק הנערות שלובשות את המותג, ולגילאים האלה גם מכוונים בספרינגפילד, משהו בין 20 ל-35.
בלטו במיוחד בקולקציית הנשים: שמלת פסים בגווני מוקה-צהוב בגזרה ישרה, חולצת T עם הכיתוב: LIFE ומכנסי 7/8 במגוון צבעים.




אבל לא רק בנות ייהנו מהקולקציה, גם הגברים ימצאו שם את מבוקשם. בין אם אלו מכנסי ברמודה הכה אהובים על גברברי ארצנו בעונה החמה, ובין אם חולצות פולו המוצעות ב-21 גוונים חדשים או חולצות טי שרט עם הדפסים מדליקים.
בלטו במיוחד בקולקציית הגברים: נעלי עור בצבע אפור עם סוליית סניקרס כחולה (ויש אותן בעוד שילובי צבע נועזים), מוקסינים בשלל גוונים, חולצות מכופתרות עם כפתורים צבעוניים להחלפה.




למעט הסניף בקניון ארנה, תוכלו למצוא סניפים נוספים בקניון רננים ובקניון השרון בנתניה וכמו כן בסניפי הקונספט בתוך סניפי רשת המשביר צרכן בקניון איילון, קניון אבנת פ"ת, קניון עזריאלי ת"א, גרנד קניון חיפה, קריון קריית ביאליק, קניון מלחה ירושלים, קניון ב"ש ועוד.

מתוך הקטלוג של ספרינגפילד

התמונות בפוסט לקוחות מתוך האתר של ספרינגפילד.
המשך יום מהמם שיהיה!
שרונה.

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

פינת ספרינגפילד בחנותיות המשביר דוגמת איילון ועזריאלי, ממש לא משקפות את שתיארת כאן, בעיני זו אופנה לצעירים ולצעירים ברוחם, נראה שלא יהיה מנוס אלא לקפוץ לארנה

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הבגדים נורא יפים!
וזה באמת מפתיע :)
כמה חבל שלא יכולתי להגיע :(

שיהיה לך יום מדהים מותק!

יאנה

יוני אמר/ה...

חולצות מכופתרות גבריות במיוחד