יום רביעי, 29 במאי 2013

שגרה חדשה

חם לי. יותר מדי חם לי וגם לפנים שלי חם. הקיץ עוד לא התחיל רשמית וכבר הבנתי שאם לא אשנה משהו בשגרת הטיפוח שלי, אני עלולה לגמור את הימים כמו מחבת מלאה בשמן.
מרוב מוצרי קוסמטיקה וטיפוח על המדף אפשר בקלות להתבלבל, אבל יש שלושה דברים שידעתי בוודאות שאני חייבת לעשות:
  1. לשנות את שגרת הניקוי, קרי, סבון פנים חדש ועדין.
  2. קרם הלחות צריך להיות הרבה יותר קליל ולהתאים לעור שמן (עד עכשיו זגזגתי ושיחקתי עם קרמים למיניהם, שלא בדיוק התאימו לסוג העור שלי).
  3.  המייקאפ שלי חייב להשתנות - לא עוד מייקאפים סמיכים וכבדים שמתאימים יותר לחורף

אז הנה השלישייה הנבחרת שלי לחודשים הקרובים:

(תמונה - מימין לשמאל: מייקאפ אפ נוזלי מסדרת Normaderm Teint של Vichy, סבון פנים לעור רגיש של סבוקלם וקרם לחות קליל מסדרת Moisturizer+ של חוה זינגבוים)

סבון הפנים הנהדר של סבוקלם משמש אותי ואת בן זוגי, שחולק איתי את אותו סוג העור וכך יוצא שהוא משתמש כמעט בדיוק באותם מוצרים כמוני. כמו כל המוצרים של סבוקלם, גם הסבון הזה מיועד לעור רגיש, לא מכיל SLS ופארבנים ונבדק דרמטולוגית. ככל שחולף הזמן אני מבינה את הנזקים של המרכיבים הנ"ל ומשתדלת מאוד שהמוצרים שלי יהיו "נקיים" מכל זה.
רכיבי הניקוי במוצר מופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שיש להם השפעה מיטיבה לכל בעלי העור השמן ואין תחושת יובש אחרי השימוש בו.
נוסף על הכל, אני גם מסירה איתו איפור והוא עומד במשימה בצורה נפלאה.
אגב, הטיובה הגדולה מכילה כמות של 150 מ"ל סבון, עוד שניה עומדת להיגמר וזה קצת מעיד על כמה שאוהבים את הסבון הזה אצלי בבית...
מחירו 69 שקלים ואפשר להשיגו בבתי המרקחת ובפארמים השונים.


אחרי שסיימתי לנקות את הפנים, אני מורחת את התחליב של חוה זינגבוים, גם הוא נטול פארבנים ו-SLS ומבוסס על רכיבים טבעיים כמו קלנדולה, ג'נקו, בילובה ואוראה.
הוא נספג מהר מאוד בעור ומהווה בסיס מצוין לאיפור עבורי. הכיף במוצרים של חוה זינגבוים הוא שכל אלה הארוזים בקופסא/צנצנת, מגיעים עם כפית קטנה כדי למנוע החדרת אצבעות לקרם והכנסת חיידקים לתוכו. אני מחוברת לסטריליות וההקפדה על העניין וקשה למצוא זאת אצל חברות ומותגים אחרים. קופסת 60 מ"ל עולה 220 שקלים, ניתן להשיג את המוצרים של חוה זינגבוים אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.


עכשיו רק נשאר להוסיף טיפה צבע ולאחד את מראה העור. כאן נכנס המייקאפ הנוזלי של Vichy, שגם לה מוצרים היפואלרגניים בפיקוח דרמטולוגי וכולם מכילים מי מעיינות וישי מצרפת. המייקאפ מאוד קליל ועוזר להחליק את העור, הצבע שלו עדין והוא מגיע ב-4 גוונים שונים, מכיל מקדם הגנה SPF20. בשביל עוצמת קרני השמש בארץ זה לא ממש מספיק, אבל למי שמתעצלת להוסיף גם קרם הגנה על הפנים, זה יותר טוב מכלום.
טיובה בתכולה של 30 מ"ל עולה 151 שקלים ואפשר להשיג את המוצרים בבתי המרקחת הפרטיים.


איך שגרת הטיפוח שלכן? שיניתן משהו לקראת הקיץ?
ספרו לי,
שרונה. 

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אצלי גם סוג העור הוא שמן,במוצרי טיפוח מה שאני משנה בקיץ זה את הקרם הרגיל מחליפה לקרם עם spf, זה של ד"ר עור, לעור שמן, וגם משתדלת שהמייקאפ יהיה עם spf. שרונה, המייק אפ הזה שהצגת הוא נטול שומן?

The Funny Bunny אמר/ה...

המוצרים נראים מסקרנים מאוד. במיוחד הסבון פנים שאני מאוד מאוד רוצה לנסות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה ביין - גם המוצרים של ד"ר עור מעולים, אבל איכשהו הקרם פנים שלהם פחות עשה לי את זה. המייקאפ של וישי בהחלט נטול שומן והוא מיועד למי שסובלת מעור שמן ומיוחד לתקופת הקיץ הלחה שבה מזיעים יתר על המידה והעור הופך להיות דביק ומגעיל גם ככה.

השפנפנה - בדיוק קיבלתי בגלוסיבוקס דוגמית של הסבון הזה, ואני כל כך שמחה שיהיה לי אחד מוקטן לנסיעות :) הוא מעולה בשביל המחיר שלו והכמות שלו!