יום רביעי, 26 ביוני 2013

ביוטי סיטי פריז 2013

צלילי השאנסונים עוד מהדהדים במוחי, זכרונות מליל אמש מאירוע הפתיחה של הביוטי סיטי פריז מבית סופר פארם. זה היה ערב צרפתי בכל קנה מידה, החל מהתפאורה המדהימה, וכלה בדוכנים המושקעים שמכרו גם מרכולת צרפתית, הופעה של מרינה מקסימיליאן בלומין בליווי סימפונט רעננה והדובדבן שבקצפת - ג'ולייט בינוש זוכת האוסקר שבאה לפתוח את האירוע ולשאת דברי ברכה.
את פני הנכנסים קידם שער הניצחון, מונומנט פריזאי מובהק (אחרי מגדל אייפל כמובן) ולמרגלותיו ישבה להקה מתוקה וניגנה שירים אהובים ומוכרים בסגנון צרפתי.



מיד אחרי שנכנסתי פניתי לדוכן המושקע של קלרינס שניצב ממש מול בניין האופרה הפריזאי ושם ערכו לנו אירוע בלוגרים קצר יחסית, שאליו הביאו במיוחד את אריק אנטוניוטי - מנהל ההדרכה הראשי של חברת קלרינס. אנטוניוטי נתן הדגמת איפור על מתנדבת מהקהל וחילק מספר טיפים חשובים לגבי איפור. על הדרך גם זכיתי ממנו למחמאה על כך שהאיפור שלי נראה מצויין ושאני לבושה מאוד אופנתי (כיף לי!).



הטיפ הראשון שקיבלנו ממנו הוא שאת המייקאפ שבו אנו משתמשים כדאי ואף רצוי לערבב עם טיפה אחת קטנה של הסרום החדש של קלרינס - דאבל סרום. השילוב בין השניים יוצר מראה מאוד זוהר ועם זאת מאוד טבעי ונותן תחושה של "הרמה" של הפנים.

מייקאפ של קלרינס עם קמצוץ מהדאבל סרום החדש שלהם

עוד הוא הראה שאחרי שהוא מדגיש תפוחי הלחיים עם ברונזר, הוא נוהג להשתמש בסומק ורדרד בנקודות קטנות מעל עצם הלחי (ממש בסמוך לעין). הפעולה הזאת נותנת מראה פרשי ומאוד עדכני. 
זה השלל שיצאתי איתו מהדוכן של קלרינס, ועליו תקבלו פירוט נרחב בקרוב:

 מימין לשמאל: שפתון, קרם לחות, קרם BB, צללית, טוש אקלה ועוד 2 נספחים בדמות דוגמיות של בשמים (מעולים!) מבית סברובסקי

כל אלה הגיעו בתוך תיק האיפור שבתמונה למעלה ויחד איתו הונחו בתיק המגניב הזה שהולך לשמש אותי יופי יופי בקיץ הקרוב כתיק החוף המושלם:



בסיום ההדרכה בקלרינס המשכתי לשיטוט קצר ב"פריז". הדרכים הובילו אותי אל רובע מונמרטר הידוע כרובע האומנים ונודע בעיקר בשל ציירי הקריקטורה והפורטרטים שפזורים בו בכל עבר. 



הציירת שבתמונה למעלה היא גם זו שבחרתי שתייצר את הקריקטורה שלי, וזה מה שיצא (אתם תחליטו אם דומה או לא):

ציורי הקריקטורה ניתנים בחינם לכל המגיעים לאירוע הביוטי סיטי

לאחר מכן, המשכתי לדוכן של AHAVA, המותג הידוע של מוצרי ים המלח. קיבלתי מהם במתנה קופסא קטנה ובתוכה תיק איפור ובתוכו ג'ל רחצה מינרלי (100 מ"ל), תחליב גוף מינרלי (100 מ"ל), תחליב ניקוי וטונר (30 מ"ל) וקרם לחות עשיר ליום (15 מ"ל). הקופסא הזאת נמכרת בביוטי סיטי במחיר של 50 שקלים והיא תהיה לי מעולה כקיט לנסיעה הקרובה שלי לחו"ל.
הריחות בדוכן היפנטו אותי והסתקרנתי לנסות מוצרים נוספים שלהם שכן הם עברו לאחרונה מיתוג מחדש ומנסיון העבר שלי איתם, אני זוכרת לטובה את כל המוצרים שלהם. בסופו של דבר, רכשתי עבור מתנה קיט נוסף ב 95 שקלים ובתוכו תחליב גוף קטיפתי לוטוס וערמונים (85 מ"ל), קרם לחות עשיר (50 מ"ל) ומסכת בוץ מינרלי (25 מ"ל) ועבורי רכשתי מלח נוזלי שמגיע בשפופרת גדולה של 200 מ"ל והוא למעשה מעין נוזל-ג'ל מועשר בתמצית מינרלים מים המלח שנועד לחדש את העור ולסייע לגוף להשיב לעצמו את הלחות הטבעית. אפשר להשתמש בו על כל הגוף למעט הפנים (!) והוא גם יכול לשמש כמי מלח להעשרת מי האמבט (במקום גבישי מלח). מחירו המקורי הוא 100 שקלים אבל בביוטי סיטי יש על כל המוצרים של AHAVA כ - 30% הנחה ככה שבסופו של דבר המוצר עלה 72 שקלים. 
ואם כל זה לא מספיק, על כל רכישה בדוכן שלהם מקבלים במתנה קופסא קטנה ובתוכה 2 שפופרות של 20 ו 25 מ"ל, האחת היא מסכת לחות עשירה והשניה היא מסכת בוץ מינרלי שאני כבר משתוקקת לנסות!

השלל הגדול והמפנק!

ועוד קצת תמונות אוירה מכל המתחם המשגע הזה לפני שאני מגיעה לחלק ה"תרבותי" יותר של הערב:


אחרי הסיבובים במתחם (שיכולים להמשך שעות אז תבואו עם נעליים נוחות), התיישבתי כמו ילדה טובה וחיכיתי לתחילתו של הערב האומנותי. 


מרינה מקסימילאן קרני והסימפונית רעננה פצחו כאמור בשאנסונים מוכרים ואהובים:


לאחר מכן עלו לברך ליאון קופלר בעל השליטה בסופר פארם, ליאור רייטבלט יו"ר סופר פארם והכוכבת הפריזאית זוכת האוסקר ג'ולייט בינוש:


ולקינוח קיבלנו תצוגת אופנה מבית שנקר העונה לשם: "ממארי אנטואנט להוט קוטור והומאז' לשמלה השחורה" שאת הדגמים דיגמנו דוגמניות וסלבריטאיות ישראליות כמו: ליאל דניר, יעל רייך, מיכל ינאי, ענת וקסמן, גלית גיאת ועוד. 


עוד המלצות לגבי דוכנים שווים שכדאי לשים לב אליהם אם אתם הולכים היום,מחר או ביום שישי לביוטי סיטי פריז:
  • הדוכן של מייבלין וגרניה מציע שקית הפתעות על כל רכישה של המוצרים שלהם. יש הנחות ומבצעים כמו 1+1 על כל הסבונים של גרנייה ושקית ההפתעה בקניה מעל 100 שקלים מכילה קרם ידיים של גרנייה בגודל מלא.
  • בדוכן של קוטקס קיים מבצע של 1+1 על כל המוצרים ככה ש - 2 חבילות תחתוניות למשל, יעלו רק 26 שקלים ובנוסף על כל קניה (כן, גם ב 26 שקלים!) תקבלו קופסא יפה ובתוכה שלישיית לקים בצבעים קיציים.
  • גם הדוכן של אולוויז מציע תחתוני תחרה בקופסת מתכת מהודרת על כל קנייה של שלישיית מוצרים.
  • בדוכן של קולגייט יש פעילות נחמדה שבה מציעים לכם להתאבזר בכל מיני אקססוריז מדליקים, להתאפר ולהצטלם לשער של מגזין בחיוך גדול. 
האמת היא שהיד עוד נטויה ויש עוד פעילויות רבות וכייפיות שתוכלו להנות מהם במתחם כמו הרצאות והדגמות איפור, סטיילינג אישי, דוכני מזון ושתייה בסגנון בית קפה צרפתי ועוד ועוד.
כל שעליכם לעשות הוא להגיע למתחם בביתן מספר 1 בגני התערוכה, לשלם 30 שקלים בכניסה ולהנות מחוויה בסגנון פריזאי עם הרבה FUN, סטייל וטיפוח.

נשיקות,
שרונה.

2 תגובות:

veredstyle אמר/ה...

יקירתי, הפוסט פשוט מקסים!
תמונות מהממות וממש הכנסת אותי לאווריה. אבל, השארת אותי סקרנית לגבי האאוטפיט שלבשת!! קיבלת מחמאה מכזה בחור ולא הראית לנו את האאוטפיט והאיפור??? אוף. אני בטוחה שהיית מהממת!
אני מתה על קלרינס, כל מוצרי הטיפוח שלי הם של המותג. הם יקרים אבל יש להם מוצרים מעולים!!! מתה לנסות את הביבי שלהם. אשמח שתעדכני איך הוא אחרי שתנסי אותו :-)
נשיקות בובה <3

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד ממי תודה,
תמונה שלי אין לי, אולי תצוץ בקרוב אבל אני לא הצטלמתי בצורה יזומה.
למה לא באת לביוטי סיטי???