יום שלישי, 4 ביוני 2013

מבקרת מסעדות ליום אחד

ככל הנראה זה קרה רק פעם אחת שסיקרתי כאן מסעדה כלשהי וזה היה ממש מזמן. אבל כשמציעים לך ארוחת גורמה עם החברה הכי טובה והבעל קשה לסרב לפיתוי.
אל דאגה, הבלוג לא משנה פאזה ושום דבר לא באמת משתנה, זאת רק חריגה קטנה לצורך פרגון (כי כשמגיע – מגיע!).
אז קפצנו שלושתנו לביסטרו בר "טאטי" בגבעתיים וטעמנו מתפריט הקיץ החדש שיש למקום להציע.
את מנות התפריט המגוון יצר שף הבית מארק שולמן, והן נבנו בהשראת אזור אגן הים התיכון על שלל טעמיו וצבעוניותו העזה.

מנות הפתיחה כללו סשימי טונה אדומה וסלמון בתחמיץ הדרים ותה ירוק (52 ₪). הדגים היו טריים טריים והרוטב היה מעדן בפני עצמו. עוד טעמנו: פוקצ'ה טאטי לוהטת מהתנור (28 ₪) ולביבות פרסה וריקוטה עם לבנה פיקנטית שהיו מעדן לחיך וחוסלו חיש קל על ידי (38 ₪).


שניה לפני שהוגשו העיקריות לשולחן, קיבלנו את מנת הביניים - סורבה אננס עם אוזו, שפתח וחידד את הטעם והיווה חוצץ מושלם למנות הבאות.


לאחר מכן עברנו לעיקריות שכללו שיפודי פרגית בתמרהינדי עם אורז טריאקי (67 ₪), פילה בקר 60 שניות עם ליבת חציל, עגבנייה ובצל סגול במחבת לוהטת (124 ₪) ופילה מוסר בויניגרט זעפרן עם סלט עגבניות, בצל ועשבים ארומטיים (98 ₪).
לרזונת שכמותי בשלב הזה היה לי קצת "קשה" שכן המנות הראשונות מילאו אותי ולכן רק טעמתי קלות מכל אחת מהמנות העיקריות.
המסקנות - הדג היה עדין ונימוח, או במילים אחרות: טעים טעים טעים! גם פילה הבקר היה מושלם ורך ועשוי בדיוק במידה הנכונה. הפרגיות היו טובות אולם בהשוואה למנות האחרות מהתפריט, לא הייתי מהמרת עליהן דווקא. 


קינחנו בפלטת מתוקים שכללה פבלובה עם פירות יער (36 ₪), פאדג' שוקולד (36 ₪) ופרופיטרול במילוי קרם וניל (36 ₪). דווקא לקינוחים להם כל כך חיכיתי, פחות התחברתי. זה לא שהם לא היו טובים, אבל בהשוואה לארוחה הנהדרת, הם היוו את החוליה החלשה. ההרגשה שלי הייתה שקינוחים קלאסיים אפשר למצוא היום כמעט בכל מסעדה סטנדרטית ואלו לא איתגרו את החיך שלי מספיק.

אבל הצלחות לעומת זאת, מקסים!

החברותה הייתה מושלמת, הדרינקים היו מעולים וגם המקום הרגיש נעים. העיצוב נינוח ואותנטי, המאפים בקונדיטוריה הצמודה חייכו אליי מהחלון, וגם הלוקיישן (גבעתיים) חביב ביותר.
אם הייתם מבקשים ממני לבחור את המנה האהובה מכל התפריט – וזו לא בחירה קלה - הייתי ככל הנראה ממליצה על הסשימי טונה אדומה וסלמון שכן מנה שכזאת תלויה לחלוטין בטריות הדג, ופה זה בדיוק היה הסיפור.

טאטי גבעתיים נמצאת בדרך השלום 53 ופועלת בימים א'-ה' בשעות: 7:00-22:00, ובשישי: 7:00 ועד כניסת השבת.
  
בתאבון!

3 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אוי, זה החלום שלי להיות מבקרת מסעדות! :)
לצערי לא הצלחתי להגיע, כמה חבל :(

Mirelle אמר/ה...

זה נראה נהדר!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יאנה - שלא תחשבי ששיניתי תפקיד, מדובר באירוע חד פעמי ואני לחלוטין לא מחשיבה את עצמי מבקרת מסעדות :) אני אוהבת ויודעת לאכול, אבל לא בטוחה שיודעת לכתוב על כך.

מיראל - תודה מותק! אפשר לקבוע שם דייט מתישהו!