יום רביעי, 19 ביוני 2013

טוטאל לוק

עוד שניה כבר יולי וזה אומר שהחופש הגדול בפתח. השביזות מתחילה לצוץ, קשה לקום בבוקר ובבקרים הקצרים שלי בבית, אני צריכה להתארגן בזריזות וביעילות ולבצע גם את מלאכת האיפור שלי במהרה.
אם עד לא מזמן הייתי משתמשת בטריפל של סבוקלם כמוצר שעושה הכל פחות או יותר, לאחרונה קיבלתי להתנסות את ה-BB החדש של וישי מהסדרה: IDEALIA (165 ₪ ל-40 מ"ל, מחיר השקה עד סוף חודש יולי).
בימים "עצלניים" הוא מתפקד כקרם לחות, מקדם הגנה (25SPF) ומייקאפ גם יחד. הוא מאוד קליל והריח שלו מטריף לי את כל החושים. בכלל, למוצרים של וישי יש ריח מאוד ספציפי ומיוחד שאני באופן אישי מאוד אוהבת. בימים שבא לי קצת יותר להשקיע, הוא מתפקד כפריימר ומעליו אני מורחת את המייקאפ החדש של לנקום.


אז בואו נדבר קצת על המייקאפ החדש והמושלם של לנקום Teint Visionnaire. לא זוכרת מתי לאחרונה התלהבתי כל כך ממייקאפ (להוציא את הפוסט הזה, וגם אז מדובר במוצר של החברה האהובה עליי).
נתחיל מבקבוק הזכוכית השמנמן והיפה, שיש לו קצת משקל מצד אחד, אבל הוא בעצם גם קורקטור (מתקן) שבו אני משתמשת כקונסילר לכל דבר. אפשר להניח אותו גם על אזורים בעייתיים אחרים על הפנים. המייקאפ בעל מקדם הגנה (20SPF) ובשילוב עם ה-BB של וישי הכיסוי הוא לא פחות מ-100%. אין תחושת כובד או דביקות, גם בערבים לחים ודביקים והאיפור מחזיק מעמד יופי טופי. הוא מגיע ב-11 גוונים שונים ומחירו 300 שקלים, כולל הקורקטור.


מכאן אני ממשיכה לאיפור העיניים. אם זמני מוגבל זה מצטמצם לאחת מהפלטות החדשות של לנקום HYPNÔSE PALETTE ואם בא לי קצת יותר להשקיע אני משתמשת גם בעפרונות הצבעוניים של לוריאל, שנמרחים ונמשחים נפלא וקל מאוד לטשטש אותם כי הם מאוד רכים.  


הפלטות של לנקום שבתמונה הן רק 2 מתוך 12 פלטות יפיפיות בעלות חמישה גוונים בכל אחת מהן. הטריק הוא ביצירת מראה עיניים מעושן בקלי קלות. תוכלו למצוא ביוטיוב (כמו למשל כאן) סרטונים קצרים שמדגימים את פעולת השימוש הזריזה בפלטה ובשלל גווניה כשהתוצאה הסופית נראית מושקעת וסופר מקצועית.
צריך לנסות מספר פעמים כדי להצליח להגיע לתוצאות טובות, אבל אחרי שהיד מתרגלת, הכל הרבה יותר פשוט. מחיר כל פלטה – 350 שקלים ומיותר לציין שכל אחת כזאת יכולה להחזיק המווווון זמן.


עוד פלטות חדשות הן אלה של לוריאל ובהן ארבעה גוונים כאשר מחיר כל פלטה עומד על 119 שקלים. הפלטות אמנם לא מגיעות עם הוראות הפעלה מדויקות כמו אלה של לנקום, אבל הן מצוינות בפני עצמן. אני מאוד אוהבת את הצלליות של לוריאל כי הן נמרחות נהדר ועמידות לשעות ארוכות.
לקו הסיום של איפור העיניים אני מוסיפה קצת מהמסקרה Volume Milion Lashes, גם היא של לוריאל או אם בא לי ממש להשתעשע - מסקרה בגוון כחול מהסדרה של Hypnose Drama ללנקום.


לקינוח המראה המושקע אני מוסיפה נגיעות קלילות ועדינות של גלוס מהסדרה המטאלית מבית GA-DE בגוון מספר 20 שנקרא Ballet Sparkle. הוא בעל פיגמנט יפייפה (תכף תראו זאת בתמונה) ואין איתו תחושה של יובש או גבשושיות על השפתיים. המוצר נטול פרבנים ומחירו 110 שקלים.


 ואיך האיפור שלכן על הבוקר?
מה זה "מושקע" אצלכן ומה זה "חפיף ומהיר"?

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: