יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

השואו שלי ושל אלבר אלבז ללנקום

אמנם עבר כמעט חודש, אבל לא יכולתי לתת לכם לפספס את מתחם האיפור המהמם של לנקום בכניסה לסניף סופר פארם בקניון רמת אביב. על קולקצית האיפור המשותפת להם ולמעצב העל אלבר אלבז כבר סיפרתי לכם, וכל שנותר לי הוא לחשוף בפניכם את האיפור המהמם שזכיתי לקבל במתחם שנמצא עדיין באותו מקום בדיוק.


אם אתן מגיעות למתחם בקרוב, עשו לעצמכן טובה ותפקידו עצמכן בידיו של יגאל המאפר. הוא איפר אותי כל כך יפה כמו שהרבה זמן לא איפרו אותי, שלא לדבר על הטיפים שנתן, הפרגונים והמחמאות.

למתחם לקחתי איתי את אחייניתי המדהימה בת ה - 3.5, שכבר מגיל צעיר התחילה להתעניין באופנה ואיפור (מעניין ממי היא ירשה את זה) ומאוד התרגשה מהמבחר הגדול של הצלליות, הגלוסים והאודמים. 
יגאל צ'יפר גם אותה בכמה נגיעות של סומק וגלוס מנצנץ ומיותר לציין כמה שהיא הייתה מאושרת. 


והנה התוצאה הסופית, על רקע הקיר המתוק שמחכה ממש לכן!
אז לכו להתאפר, להתחדש, להתפנק וגם להצטלם עם הדמויות המתוקות שגם אותן עיצב כמובן, אלבר אלבז המוכשר.


אני לובשת שמלה של GAP מקולקציית הקיץ האחרונה, כובע: Castro Man, נעליים: Ann Klein מארה"ב.

תודה ליגאל ולצוות המקסים של לנקום במתחם הסופר פארם בקניון רמת אביב, ותודה לסטודיו לם וליץ על התמונות.

חג שמח!
שרונה.

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

נראה שזאת חווית איפור מאוד נעימה!והוא איפר אותך יפה! אבל אם אני ארצה לבוא, בטח צריך לקנות בסכום לא מבוטל כד שיאפרו אותי, נכון? ועד איזה תאריך פתוח המתחם? סופ"ש נעים, שרונה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - ממש לא חייבים לקנות כדי שיאפרו אותך. זה הכל בגדר המלצה... רק אם מתחשק לך. המלצה שלי: אם את כבר שם, תקני את המסקרה "היפנוז" מהקולקציה של אלבר אלבז. שווה כל שקל!
לגבי סגירת המתחם, תנסי לבדוק בעמוד הפייסבוק של לנקום, לדעתי שם יוכלו לתת לך תשובה מדויקת כי אני לא באמת בטוחה עד מתי זה קורה.

Asia Chic אמר/ה...

המסקרה שאני משתמשת בה זאת דרמה
ואני מאוהבת בה
שמחתי שאלבר אלבז עיצב להם מסקרות מהממות בעיצוב מגניה
וקניתי אותה ישר
ועוד הדרמה בצבע ורוד
ואני מתה על ורוד!
את נראת ממש מקסים השמלה שלך מהממת!!!