יום שבת, 21 בספטמבר 2013

תיק של סתיו

כבר שבוע שאני בחופש, ואם תוסיפו לזה את הזמן שנותר עד החזרה לעבודה ואת חופשת ראש השנה, זה יסתכם בכשבועיים וחצי של חופש. לא רק שמצב הרוח שלי משתנה בחופש, אלא גם החשק לבגדים נינוחים וקלילים יותר ולתיק אחר, כל תיק, שהוא לא "תיק העבודה" שלי. הדברים שאני סוחבת איתי ביום חול רגיל הם רבים וכבדים, אני לא אספר לכם אפילו. גם בחופש הכל משתנה ואני לוקחת איתי את המינימום שבמינימום שכן הכל אצלי בתקופה הזאת באוירה אחרת ובהרבה יותר רוגע.
אז קיבלתי תיק חדש, בצבע כחול ואני ממש ממש אוהבת אותו. הוא אידיאלי עבורי מבחינת הגדול וגם הצבע שלו עושה לי נעים בתקופה שכזאת, של לקראת הסתיו.


ואלה הם הפריטים שלא יצאו מהתיק במשך כל החופש, וכנראה שימשיכו ללוות אותי גם בשבוע החופש הקרוב שלי:


אני מאוהבת בארנק העור השחור שלי של טומי הילפיגר, אפילו שיש לי אותו כבר שנתיים אני באמת אוהבת אותו. בכלל, מי שמכיר אותי ממש טוב יודע שאני מתה על העיצובים של טומי הילפיגר, אפילו שהם קצת ספורטיביים אבל הם פשוט עושים לי את זה.
גם מחזיק המפתחות של סברוסבקי שמלווה אותי כמעט שנתיים הוא פריט שאני גאה להחזיק ביד, הוא מנצנץ למרחקים ולמרות שהוא טיפה נשחק ואיבד כמה אבנים במהלך חייו, הוא מקסים בעייני.


את כרטיסי הביקור שלי אתם ודאי מכירים ואם לא אז אספר לכם שהזמנת החתונה שלי (פאק, כבר עברו 3 שנים כמעט!) נראתה ממש כך. פסים זה לגמרי אני!
ועוד שני פריטים נבחרים הם המגבונים הלחים של SABON שנחוצים בכל תיק ומצילים תמיד מידי פורענויות לא צפויות. למען האמת, קניתי אותם בעיקר בגלל האריזה המקסימה שלהם, מאוד וינטאג'ית ומאוד רומנטית. 
והצ''אבי סטיק הזה של קליניק, טוב... לא סתם הוא זכה בתואר "מוצר השנה", ממש כיף למרוח אותו על השפתיים והצבע שלו הרבה יותר עדין ממה שחשבתי שיהיה וזה בכלל מאוד מצא חן בעייני.

אף פעם לא תמצאו בתיק שלי מסטיקים וסוכריות, כי אני לא בחורה של דברים לא בריאים, אבל כן תמיד יהיה לי בתיק בקבוק מים. חובה חובה חובה, זה מסוג הדברים שלעולם לא תתפסו אותי בלי. 

התיק אגב, מרשת "תיק התיקים" והוא עולה רק 139 שקלים וזאת עוד סיבה שאהבתי אותו מאוד. נכון שלרוב אני מעדיפה תיקים יקרים, יקרים מאוד אפילו, אבל תודו שהרבה יותר מרגיע להסתובב עם תיק פשוט יותר, כזה שלא מפחדים להניח על הרצפה או על החוף. 

שבוע טוב שיהיה,
שרונה.

אין תגובות: