יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

מעצב העל פיליפ לים בקולקציה מיוחדת ל Target האמריקאית

תגידו לי, אתם ידעתם מזה?
כי הקולקציה בחוץ כבר כמה ימים ואין יום שאני לא באתר של Target, שביום יום הוא לא יותר מעוד אתר חביב שמציע הכל לבית במעט כסף יחסית. 
בגזרת הביגוד לא תמצאו ב - Target הברקות עיצוביות או פריטים לאספנים, אבל האמריקאים חובבים את הרשת בשל הזמינות שלה ברחבי ארה"ב וגודלם של הסניפים שמאפשרים למצוא בהם הכל כמעט.
שיתוף הפעולה עם פילים לים לא מפתיע שכן הרבה רשתות זולות נוהגות בשיתופי פעולה עם מעצבי על (ע"ע H&M, TOPSHOP ועוד) ובכך מאפשרים הנגשה של בגדים בעיצובם של מעצבי על לשכבות הביניים. 

לים, מעצב העל נולד בתאילנד וייסד בשנת 2000 את המותג שלו דווקא בארה"ב. בגדים בעיצובו מגיעים לרמות מחיר גבוהות שיכולות להגיע לאלפי דולרים לפריט אבל שיתוף הפעולה הנוכחי מאפשר עתה גם למי שלא יכול לשלם אלפי דולרים, להיות הבעלים של פריט מעצבים אופנתי בהרבה פחות כסף.
את הפריטים אפשר לרכוש בחנויות הרשת וגם דרך האתר של Target.

 אלה הם ה Top 5 מקולקציית הנשים:


סווטשרט בהדפס מנומר - 34.99$

חולצת כפתורים ארוכה - 29.99$

שמלה בהדפס פרחוני - 39.99$

חולצה בגזרת פפלום - 34.99$

סוודר עם דיטייל בצווארון - 39.99$


גם הגברים קיבלו קולקציה קלאסית ויפה בפני עצמה.
להלן ה Top 5 בגזרה הגברית:

חולצה מכופתרת - 29.99$

קרדיגן אפור (פריט חובה בארון של גבר!) - 34.99$

מעיל טרנץ' שחור - 79.99$

סווטשרט קולור-בלוק - 29.99$

בלייזר כותנה - 69.99$

אם תכנסו לאתר תוכלו למצוא שם גם קולקציית אקססוריז מעלפת שעיצב לים במסגרת שיתוף הפעולה, וכמובן להזמין און ליין את כל הפריטים שתרצו. שימו לב שהרבה מידות כבר אזלו מהמלאי אבל עדיין אפשר למצוא שם פריטים יפים או שפשוט בפעם הבאה כדאי להזמין כרטיסי טיסה לארה"ב, זה תמיד יותר כיף :) 

XOXO,
שרונה.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

target עושים משלוחים לישראל?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - הם לא עושים משלוחים לישראל אלא רק בתוך ארה"ב. אם אין לך למי לשלוח בארה"ב שיעביר לך את זה, תמיד אפשר להזמין דרך אתרים כמו: TNT וכו'.

BeautyBitch אמר/ה...

כל כך מרענן לראות בלוגרית אופנה שכותבת על דברים שקורים בלי קשר ליח"צ, אז באמת לא ידעתי על שיתוף הפעולה, ועכשיו אני מקנאה באמריקאיות, שוב. :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

BeautyBitch - תודה על הפרגון וכיף שאת נהנית מהפוסטים שלי.
ותאמיני לי שהקולקציה הזאת באמת הזכירה לי כמה שאני אוהבת את ארה"ב ואיך שבא לי לחזור לשם כל פעם מחדש (ורק לפני חודשיים הייתי שם!).

יוני אמר/ה...

יופי של חולצה מכופתרת לגבר