יום שלישי, 27 במאי 2014

מוצר השנה 2014

כמו בכל שנה, גם השנה זו הפעם התשיעית שהצרכנים בישראל בחרו את מוצרי השנה שלהם – המוצרים והשירותים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו לאחרונה.
מוצר השנה נערך במקביל במספר מדינות בעולם כאשר השנה השתתפו בארץ יותר מ – 2000 צרכנים שעזרו בבחירת המוצרים.
מטרת הפרסים בתחרות מוצר השנה היא לעודד חדשנות על ידי הענקת פרסים למשווקים ולסייע לצרכנים להשתמש במוצרים ושירותים חדשניים ומומלצים.
כל מוצר שהוכתר על ידי הצרכנים כמוצר השנה זכאי להשתמש בלוגו האדום של מוצר השנה על אריזות המוצרים, כאשר השנה בחרו הצרכנים ב – 58 מוצרים ושירותים והכתירו אותם למוצרי השנה של ישראל.



בתחום היופי והבריאות זכו 15 מוצרים ושירותים וביניהם: סרום OSMOTER מרוכז של AHAVA, סדרת טיפוח לגבר של דאב מן, Face Cleaner של לייף, משחת שינים Oral- Pro-Expert, ועוד.
מתוך 15 המוצרים שזכו בתחום, קיבלתי להתנסות ב – 6 מוצרים מתוך אותה קטגוריה כאשר את חלקם אף סיקרתי בבלוג במהלך השנה האחרונה.

בתחום האיפור והקוסמטיקה התקבלו המוצרים הבאים:


הסרום הנהדר של AHAVA כבר נסקר אצלי בבלוג (כאן) ונראה לי שאתם כבר יודעים שאת מוצרי המותג אני אוהבת מ-א' עד ת'. המרקם שלו עדין, הניחוח נעים והוא מצויין לשימוש גם בבוקר וגם בערב. המוצר הספציפי הזה קיבל את מדבקת הזהב של מוצר השנה שהיא נועדה לסמל את מוצרי הפרימיום שזכו בתחרות.



עוד מוצר של חברת איפור וקוסמטיקה מעולה, הוא השפתון ColorStay Ultimate Suede של רבלון, שמשלב עמידות של 16 שעות עם טיפוח השפתיים באמצעות חומרים כמו חמאת שיאה, תמצית אלוורה וויטמין E שנמצאים בתוכו. הגימור שלו מאט ותוכלו למצוא אותו על המדפים במספר גוונים.



אחרונה חביבה בקטגורית האיפור והקוסמטיקה היא הסדרה של ד"ר פישר שנקראת ג'נסיס Sebo Right המגנה על העור מקרינת השמש ומונעת קמטים, באמצעות קומפלקס רכיבים לטיפול, מניעה והרגעה של עור רגיש, מגורה ואדמומי. המוצרים בסדרה נבדקו דרמטולוגית, הם היפואלרגניים ומכילים כולם מקדם הגנה בגובה 30SPF. המוצר שקיבלתי להתנסות בו הוא קרם לחות והגנה שיכול לשמש נהדר גם כפריימר וניתן למרוח אותו לא רק על הפנים אלא גם על הצוואר ועל המחשוף.



בתחום הטיפוח וההיגיינה, התקבלו לסקירה גם כן 3 מוצרים:



גם בקטגוריה הזאת כבר סיקרתי לכם את הסדרה המעולה של דאב מן לגבר (כאן) המכילה תחליבי רחצה, סבונים מוצקים ודאודורנטים לגבר, המכילים את נוסחת ה – Micromoisture המעניקה לעור 25% לחות והגנה מיובש. אני רק יכולה לספר לכם שהגבר שלי מאוד שמח לקבל שוב את הסבון הנפלא הזה מתוך הסדרה של דאב מן.



הסדרה החדשה מבית הוואי – Black Brilliance של שמפו ומרכך המיועדים לבעלות שיער כהה, בעלת פורמולה עשירה בתמצית ליצ'י (שיש לו גם ניחוח מעולה!), החושפת את הברק הטבעי של השיער הכהה, מחזקת אותו ומוסיפה לו ברק. כזה בדיוק היינו צריכים בארץ כמו שלו, כשרוב הבנות כאן הן ברונטיות טבעיות.



ואחרון חביב הוא המארז של תחבושות אולוויז אינפיניטי שגם אותו ניסיתי כבר לפני מספר חודשים ובאופן כללי, מדובר במותג שאני הכי אעדיף להשתמש בו. התחבושות הנ"ל מיוצרות מחומר חדשני, המאפשר להן לספוג פי 10 ממשקלן ולהיות מורגשות בקושי.



כמובן שיש עוד זוכים רבים בתחרות, בתחומים השונים של הצרכנות והמזון, וכמי שאוהבת לערוך את הקניות לבית, אתם יכולים לתאר לעצמם שאת רובם אני מכירה וניסיתי כבר ממזמן.
חפשו את המדבקה האדומה על המוצרים ונסו בעצמכם את מוצרי השנה, כי אין ספק שהזוכים השנה, ראויים לפרס יותר מאי פעם. 

את רשימת הזוכים המלאה תוכלו לראות כאן:


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


יום נהדר!
שרונה.

אין תגובות: