יום שישי, 9 במאי 2014

פוסט מקדמי ההגנה הגדול

מדפי החנויות והפארמים עמוסים במקדמי הגנה של שלל חברות ומותגים ובשלל ואריאציות, ואין ספק שהמבחר הזה עשוי לבלבל רבים מאיתנו.
רובכם כבר יודעים שנושא השמש קרוב לליבי ושאני מקפידה על מריחת מקדם הגנה באופן קבוע, גם בחורף וגם בקיץ, שכן השמש היא גורם מספר אחד לסרטן העור והנזק עלול להיות בלתי הפיך.
שניה אחרי שהגשם פסק, זה זמן טוב בשבילי לעשות לכם סדר בבלאגן.


אם לחלקכם נעשה קצת בלאגן בעיניים, אני יכולה להבין. גם אני הייתי הולכת לאיבוד עם מבחר רב שכזה, ולכן החלטתי להמליץ לכם על מספר מקדמי הגנה של מספר חברות שונות ברמות מחיר שונות, כאשר כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המוצר שמתאים לכם יותר מהכל.


EAU THERMALE Avène


נשמע לכם צרפתי? אתם ממש לא טועים, המותג הדרמו-קוסמטי אוון, השיק העונה מוצרים חדשים המבוססים על מסנן קרינה מינרלי בלבד. תחליב מינרלי 50SPF בעל מרקם קליל הנספג בקלות וקרם הגנה 50SPF מהסדרה הכתומה, שאינו מכיל חומרים מבשמים העלולים לגרום לתגובות אלרגיות. מוצרי ההגנה של המותג בעלי ויטמין E, נטולי סיליקון ואלכוהול, עמידים במים ועומדים בדרישות הרישום האירופאיות. מחיר התחליב: 199 שקלים ל – 100 מ"ל, מחיר הקרם ל: 159 שקלים ל – 50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


סדרת ANTHELIOS של המותג: LA ROCHE-POSAY


נשאר עוד קצת בצרפת, משם מגיעים אלינו מוצרי ההגנה הנפלאים של המותג לה רוש-פוזה. המותג הדרמו-קוסמטי, מומלץ על ידי למעלה מ – 25,000 דרמטולוגים ברחבי העולם כאשר השנה נכנס בארץ שיתוף פעולה מעניין בין המותג לבין הסתדרות הרוקחים הישראלית. הנ"ל, שמה למטרה להעלות את המודעות בקרב הישראלים על ידי הסברה לשימוש נכון במוצרי הגנה מהשמש. במסגרת השת"פ, מוצגת מדבקה מטעם הסתדרות הרוקחים על גבי סדרת מוצרי ANTHELIOS וכמו כן, המותג יציע למכירה את תחליב ההגנה מהשמש לילדים –Dermo Kids Lotion 50SPF במחיר של 30 שקלים בלבד.
כמו כן, החברה השיקה העונה מוצר חדש הנקרא: EASY APPLICATION SPRAY 50SPF שהוא ספריי לעור רגיש המיועד גם לפנים וגם לגוף, במרקם קליל ונוח למריחה.
מחיר מקדם ההגנה לילדים – 30 שקלים ל – 40 מ"ל, 159 שקלים ל – 100 מ"ל ו – 249 שקלים ל – 300 מ"ל.
מחיר ספריי הגנה – 199 שקלים ל – 200 מ"ל.
שימו לב שמוצרי החברה נמכרים במהלך כל השנה במבצע של 1+1 וניתן להשיג אותם בבתי המרקחת הפרטיים בלבד.  


ד"ר פישר אולטרסול


נדמה לי  שאין אחד בארץ שלא מכיר את מותג ההגנה מהשמש של ד"ר פישר, הקיים למעלה מ – 30 שנים. המותג הישראלי שהוקם על ידי אלי פישר, ממשיך לחדש גם בעונת הקיץ הנוכחית, עם טכנולוגיות מתקדמות וסטנדרטים רב תחומיים מחמירים להגנה גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מפני קרינת השמש. מסנני הקרינה במוצרים הם מהמתקדמים בעולם, עמידים ויציבים בתנאי אור השמש ונמרחים בקלילות תוך ספיגה מהירה.
המוצרים החדשים של המותג הם: אולטרסול Wet'n Go young 30SPF – ספריי לצעירים בניחוח אקזוטי ומרענן, אולטרסול Wet'n Go KIDS 50SPF בניחוח מלון שילדים אוהבים ו – אולטרסול Wet'n Go SPORT 50SPF – לאנשים העוסקים בפעילות ספורטיבית.
את כל המוצרים מהסדרה החדשה ניתן לרסס ישירות על עור רטוב ואין צורך לייבש את העור לפני השימוש.
סדרה נוספת היא סדרת אולטרסול FREE המותאמת לאנשים בעלי עור רגיש שהיא כל כולה נטולת פראבנים, שמנים, בושם וצבע, מרכיבים מן החי, גז בוטאן ולא נוסתה על בעלי חיים. בסדרה ארבעה מוצרים המיועדים לפנים ולגוף עם הגנה של 30SPF ו – 50 SPF.
את מוצרי ד"ר פישר ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.


סדרת INNVISIBLE  למותג SKIN GARD


החברה יצאה השנה בסדרת מוצרי הגנה מפני השמש, לפנים ולגוף, במרקמים שקופים שאינם מותירים סימנים לבנים. המוצרים מעניקים לעור מגע קטיפתי, ללא תחושת שומניות, ללא פארבנים ובישום, לא נוסו על בעלי חיים והם היפו אלרגניים ומתאימים לכל סוגי העור. מוצרי החברה עומדים בתקן האירופאי המחמיר: UVA BALANCE המעניק הגנה טובה יותר מפני נזקי קרינת UVA וכמו כן, מומלצים על ידי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן העור.
מחיר ג'ל הגנה שקוף לפנים 30SPF – 69 שקלים ל – 60 מ"ל. את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.


NIVEA SUN


המותג הוותיק ניוואה, השיק העונה קרם הגנה לפנים – 30SPF אנטי אייג', בעל נוסחה מטפחת המשמרת את הלחות בעור ומסייעת במניעת הזדקנות מוקדמת של העור, קמטוטים עדינים וקמטים הנגרמים כתוצאה ישירה מחשיפה לשמש. הקרם החדש מסייע בהפחתת הסיכון לאלרגיה מהשמש ומכיל מסנני UVA/UVB האפקטיביים להגנה מידית וממושכת. המוצר עמיד למים ומחירו: 100 שקלים ל – 50 מ"ל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם. 


אז תהיו חכמים בשמש ואל תשכחו להמרח כמה שיותר, 
שמרו על עצמכם וסופ"ש מקסים וחמים!
שרונה.

אין תגובות: