יום ראשון, 27 ביולי 2014

חודש תשיעי + הטבה לקוראות הבלוג

הלידה הולכת ומתקרבת ואיתה גם הבטן הולכת ותופחת. מיותר לציין שכבר הפסקתי לקנות בגדים "מיוחדים" להריון, ואני מנסה להסתדר עם מה שצברתי עד כה.
יחד עם זאת, תוכלו לשמוע אותי מקטרת מידי פעם ש"אין לי מה ללבוש" או ש: "כלום לא יפה עליי" וזה אחרי שהכנסתי לארון הבגדים בהריון הזה, עשרות פריטים חדשים.
לאחרונה התחדשתי בשמלה חדשה של מותג ההריון Peek–a-boo יחד עם חולצה מהממת בגזרה צמודה ומחמיאה. הכיף בשני הפריטים האלה הוא שהם לא רק טובים לי לתקופה הנוכחית, אלא יהיו מעולים ויעילים אף יותר לאחר הלידה. כל הפריטים של המותג מעוצבים כך שאפשר להניק בחופשיות מבלי לחשוף את עצמי, וזה תודות לפטנט שמסתתר בבגד בדיוק מתחת לחזה.
מאחורי המותג עומדת היזמית והמעצבת נועה וילנסקי, שהגיעה אל התחום אחרי שראתה את התסכול הגדול של חברתה, שנאלצה לחשוף בטן בסלון ביתה בכדי להניק את התינוקת הקטנה שלה. היא הבינה שנשים רבות נאלצות להחשף מול אורחים או אנשים זרים במקומות ציבוריים והחליטה לפעול בנושא. הפריט הראשון שעיצבה היה גופיית בייסיק פשוטה ולאחר שראתה שההיענות גדולה מאוד, היא הפכה את הגופיה מ"רק" גופית הנקה, לחולצה שתתאים לנשים גם לאורך ההריון כדי לתת לקהל שלה ערך מוסף בתקופה שבה הוצאות ההריון (והלבוש בפרט) גדולות מאוד.  
זה לא פשוט לרכוש בגדי הריון און ליין בעיקר בגלל שהגוף כל כך שונה עכשיו, אבל באתר של Peek-a-boo יש טבלת מידות שימושית שכל שהייתי צריכה לעשות זה למדוד את היקף החזה שלי ובהתאם לכך לגלות את המידה המתאימה לי.
בחרתי כאמור בשמלה וחולצה בצבע שחור, שתיהן עשויות בד כותנה נעים ואוורירי באיכות מעולה וגם אחרי מספר כביסות הן נראות חדשות לגמרי. למען האמת, כל הפריטים באתר היו כל כך יפים שהיה לי קשה לבחור לעצמי אבל בסופו של דבר התחדשתי בשני פריטים שחורים קלאסים, כאלה שמהווים בסיס למלתחה ויכולים להשתלב היטב עם כל דבר שאחפוץ בו.
הבגדים שהזמנתי הגיעו אליי במהירות הבזק עם שליח עד הבית, כאשר המחיר שלהם כבר כולל את המשלוח. כמו כן, במידה והמידה לא מתאימה או המוצר לא קלע לטעמי, יש אפשרות להחזיר את הפריט ולקבל את הכסף בחזרה כאשר המשלוח חזרה הוא לא על חשבון הלקוח ומתבצע בקלות דרך טופס באתר.

אתמול בצהריים, כשהאזעקות נרגעו במקצת, יצאתי עם בעלי להתאוורר בחוף הים ועל הדרך להצטלם בחודש התשיעי, שניה לפני קו הסיום המרגש. לבשתי את השמלה השחורה והוספתי לה שרשרת שקיבלתי מחברה (הוזמנה ב – Ebay) ומשקפי שמש של PRINCE שהשאלתי מבעלי :)

צילום: אסף הראל


וכעת להטבה שהבטחתי:
Peek-a-boo החליטו לפנק את הקוראות שלי בקוד הנחה שמקנה 15% הנחה בתוספת למשלוחים חינם לכל הארץ, וכל שעליכן לעשות כדי לממש את ההנחה הזאת הוא להקיש את הקוד: PASSION15 בסיום ההזמנה.

לרכישה באתר ולקבלת ההטבה כנסו לאתר המותג:




 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבוע טוב ומבורך לכולם,
שרונה. 

6 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

גם בסוף ההריון, את כזו יפה!! מקווה שיבואו זמנים טובים יותר וקלים יותר, ושחודש תשיעי יחלוף בקלות מפתיעה!! והלידה המבורכת תהייה קלילה!נשיקות!

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מותק! איזו מהממת את! כמה גדלה הבטן מאז שראיתי אותך חאחרונה! את נראית מעולה!
התגעגעתי כבר!

נשיקות,

יאנה

דולורס והענבים אמר/ה...

איזה הריון מקסים! את נראית מעולה, בייחוד בקונטקסט של חודש תשיעי בשלהי יולי.. שתהיה לידה קלה!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה על הפרגונים ועל האיחולים בנות. מאוד מאוד שימחתן אותי!
נשיקות.

Unknown אמר/ה...

שרונה! את נראית כ"כ יפה בתמונות והעיקר-מאושרת! שתהיה לך לידה קלה ותינוק בריא ומאושר!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - המון המון תודה אנה, על כל האיחולים והמילים החמות!