יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

הקרמיה – מוצרי איפור חדשים לחודש נובמבר

כבר הרבה זמן שלא היה לנו כאן פוסט כזה של כל המוצרים הכי חדשים על המדף. אחרי שהסתיים גל החגים הגדול, יצאו לשוק מספר מוצרי איפור ראויים ששווים התייחסות והרי הם לפניכם:


צלליות קרם–אבקה מינרליות מבית קלרינס

המותג האהוב עליי השיק את הצלליות המדהימות האלה ב – 4 גווני מאט יפיפיים של ניוד בז', ניוד ורוד, אפור נוצץ ואפור חום.
הצלליות החדשות המהוות את גולת הכותרת של קולקציית הסתיו של קלרינס, בעלות מרקם נעים של קרם חלק וקליל. האבקה הדחוסה מחליקה על פני העור העדין של העפעפיים ונמסה אל תוך השכבות העליונות להענקת גימור אחיד. חובה לנסות אותן בפארמים כי המרקם שלהן פשוט ממכר והצבעים עדינים ורכים!


מחיר צללית בודדת: 204 שקלים וניתן להשיג אותה בלעדית ברשת הסופר פארם.


Highlightes Reflections – מראה האיפור החדש של ג'ייד

מותג האיפור והטיפוח המוביל ג'ייד השיק לקראת העונה הקרה את קולקציית האיפור החדשה שלו. מגמת האיפור המובילה במראה חורף 2014-2015 של ג'ייד, מעניקה לשחור הנצחי סגנון עמוק וכובש ומדגישה את העיניים במראה מעושן ודרמטי לטוטאל לוק מיסתורי ומושלם. תמצאו בקולקציה:
מארז של 4 צלליות – Highlights Eyeshadow Palette No. 2 בגוונים משלימים של אפור ולבן עם נגיעות של פנינים כסופות למראה מעושן (139.90 שקלים), צללית – Idyllic Soft Satin Eyeshadow No. 189 במרקם סאטן בצבע שחור אינטסיבי ובעלת פיגמנט עשיר וחזק (89 שקלים), ומסקרה – Lash Fever Multi Dimentional Mascara Black לריסים עבים וארוכים במיוחד, בעלת מברשת רב מימדית בעיצוב גלי עם סיבים עבים ויציבים במיוחד (120 שקלים).
את מוצרי הקולקציה החדשה של ג'ייד ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.



הייטק-ליינר מבית סופטאץ'

סופטאץ' משיקה אייליינר טוש קל ונוח בעל אפליקטור מקצועי. האפליקטור מגיע כטוש קשיח, המבטיח יציבות במהלך פעולת השרטוט של קו העיניים. הפורמולה החדשה עשירה במרכיבים חיוניים, עמידה במים, מתייבשת במהירות וללא חשש מסימני מריחה לא רצויים. צבע האייליינר עשיר במיוחד באמצעות הפיגמנט השחור שהוא מציע ומאוד קל לעבוד איתו לדיוק מירבי ולתוצאות הרצויות.


מחיר: 101 שקלים, להשיג בסופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.


אייליינר בצבעי אלקטריק מבית – Flashmob

מותג האיפור בעל הרוח הצעירה והתוססת משיק גווני אייליינר בלתי שגרתיים בצבעי אלקטריק זוהרים. הוא מגיע ב – 4 גוונים זוהרים בעלי שמות מדליקים למדי: "טיפול בהלם" בגוון צהוב, "קו חם" בגוון טורקיז, "מוגבר" בגוון ורוד ו – "לוהט" בגוון סגול. החברה ממליצה לשלב את קווי האייליינר של המוצר בשני אופנים: האחד – בצמוד לתיחום העפעף באייליינר/עיפרון שחור אשר יעצים את האפקט של הצבע הזרחני. השני – כקו מתאר זוהר וצבעוני לאורכו של העפעף.
מוצר מדליק ושמח שמתאים לנערות צעירות שאוהבות להתגנדר ולעשות "שואו".


מחיר 4 אייליינרים: 60 שקלים, ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, H&O, והפנינג ברחבי הארץ.


תוחם שפתיים מבית בועז שטיין

בועז שטיין אומן האיפור הישראלי השיק את הדור החדש בעפרונות האיפור המכני – תוחמי שפתיים עם מחדד זעיר נשלף. המוצר החדש מאפשר ליצור חוד לקצה העיפרון באמצעות מחדד זעיר הנשלף מקצהו השני של העיפרון ולשם יצירת שפיץ למשיחת קו אחיד ומושלם. בנוסף כולל העיפרון אפליקטור המשמש כמכסה למחדד ומאפשר יצירת חיבור ומיזוג בין התוחם לשפתון. הגוונים המוצעים: ורוד פוקסיה, אדום לוהט וניוד טבעי. התוחם הזה ללא ספק הוא אחד המוצרים שכיף להשתמש בהם בשל הקלות והנוחות שלו.


מחיר: 69 שקלים, להשיג במרכזי היופי המקצועיים ואצל קוסמטיקאיות.


קולקציית Peanuts לענקית הלקים – OPI

החברה האהובה ללקים הידועה בקולקציות עשירות באייקונים בינלאומיים, השיקה בימים האחרונים קולקציה נוספת והפעם עם Peanuts, סדרת הקומיקס הותיקה המוכרת לעולם גם כ-"סנופי". הקולקציה המגניבה מקבלת השראה לארבעת הצבעים שלה מהדמויות הילדותיות שליוו חלק גדול מאיתנו במהלך השנים. תמצאו בה את הגוונים הבאים: צהוב אטום, גליטר צבעוני, גליטר של כתומים על בסיס כהה ו – שחור.


מחיר לק בודד: 65 שקלים, להשיג ברשת אפריל, נייל סטודיו ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. 


ערב נעים לכולם,
שרונה.

אין תגובות: