יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

קולקציית התכשיטים החדשה של ה.שטרן - Card Games

בכל שנה אני סקרנית לראות את הקולקציה החדשה של ה.שטרן. "מה עוד אפשר להמציא?", אני שואלת את עצמי ומופתעת בכל פעם מחדש. הפעם מדובר בקולקציה המעוצבת בהשראת קלפי המשחק המלאים בקסם, פיתוי ומסתורין.
בתהליך העיצוב של הקולקציה החדשה, חקרו מעצבי ה.שטרן את תולדות משחקי הקלפים והייצוגים הסמליים של קלפי המשחק, אלו אשר מלהיבים ומבדרים בני אדם ומציבים בפניהם אתגרים מאות שנים.
המסתורין המהפנט של אותם קלפי משחק שבו בקסמם גם את מעצבי המותג וכך נוצרה קולקציה המאופיינת בסגנון עשיר בפרטים ומייצגת את זוהרם של משחקי הקלפים.
התכשיטים מבליטים את הניגוד שבין הצורות הגיאומטריות הפשוטות המאפיינות את סגנון הארט-דקו, לבין הסגנון שופע הפריטים כמו איורים בעלי אפקט מראה, המשמשים לרוב ביצירת הדימויים המופיעים על גבי קלפים.



בקולקציה שני ליינים עיקריים:

סדרות – צורות הסדרות של חפיסת הקלפים מופיעות בקו תכשיטים זה כסמל לריגוש שמעורר הסיכון שבהימורי קלפים. הצורות הגיאומטריות שבסדרת היהלום מקבלת ביטוי בשתי טבעות וזוג עגילים ארוכים, בסדרת הלב תמצאו שתי טבעות וזוג עגילים תלויים, בסדרת התלתן המאופיינת בקווים מעוגלים תמצאו שתי שרשראות ושלושה זוגות עגילים ובסדרת העלה ישנם צמיד, טבעת ועגילים.

קלפי בית המלוכה – דמויות בית המלוכה הקדומות, אשר דיוקנותיהם אומצאו באירופה כחלק מחפיסת הקלפים כדי לסמל את ערכם של קלפי הדמויות (מלך, מלכה ונסיך), קיבלו פרשנות ייחודית בקולקציה בשורה של טבעות מגוונות. ההבחנה בין חברי בית המלוכה השונים נעשית על ידי צבעי הרקע והאות הלטינית המיוחסים לכל אחד מהם. בכל הטבעות ניתן לראות את אפקט המראה, בדומה לציורים שעל הקלפים.

אלה הם רק חלק מהתכשיטים בקולקציית קלפי המשחק ותראו כמה שהם יפים ואציליים:



וזה הסרטון של השקת הקולקציה שאתם חייבים לראות!


כל התכשיטים בקולקציה עשויים זהב 18 קארט ומשובצים באבנים טובות כמו יהלומים לבנים, יהלומי קוניאק, אבני אמרלד ועוד.

את הקולקציה במלואה תוכלו למצוא ברשת חנויות ה.שטרן ברחבי הארץ ובדיוטי פרי


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבת שלום,
שרונה. 

אין תגובות: