יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

לאפייט מציגה: תשוקה בניחוח איטלקי

מי שלא מכיר את רשת הנעליים והתיקים הותיקה לאפייט שיקום! אני עוד זוכרת את הסניף שלהם בקניון איילון ברמת גן מאז שהייתי ילדה. הייתי קטנטנה ומאוד אהבתי לעמוד אל מול חלון הראווה ולהביט בנעלי העור הצבעוניות בסקרנות גדולה. "כשאהיה גדולה אני אנעל נעליים כאלה", חשבתי לעצמי והנה, אני כבר גדולה ונעלי עקב הם ללא ספק חלק בלתי נפרד ממלתחת הנעליים שלי.
אלה של לאפייט מגיעים אלינו הישר מאיטליה. הרשת פועלת בארץ כבר משנת 1938 כאשר הסניף הראשון שלה נפתח ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. תמצאו בה מותגי יוקרה בינלאומיים כמו: Valentino, Braccialini, Loriblu ,TWI ועוד רבים הידועים בעיצוב ובייצור הייחודי, באיכות המוצרים, בעורות המשובחים וברמת גימור מדויקת.
החורף תוכלו למצוא בה שלל מגוון של מגפיים, מגפונים, נעלי סירה, נעלי עקב ועוד, ממיטב המעצבים ובעיצובים העכשוויים לעונה זו.
בשנה האחרונה נוספו לרשת מעילי עור נאפה משובח, צעיפים יוקרתיים ותכשיטים המשלימים את ההופעה ויוצרים יחדיו טוטאל לוק נפלא.

הרשת משווקת כבר כ – 10 שנים את מותג נעלי הנוחות הספרדיות 24HRS הכולל נעלי נוחות לנשים ולגברים אשר הינן בעלות מבנה אנטומי ייחודי המקל על עומס הדריכה ומאפשר עמידה והליכה רציפה על הרגליים במשך 24 שעות.




לרשת נעלי לאפייט קיימים 8 סניפים ברחבי הארץ וניתן להכנס לאתר שלהם כדי לאתר את הסניף הקרוב אליך: www.lfyt.co.il


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


יום נפלא!
שרונה. 

אין תגובות: