יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

קולקציית האביזרים לחורף 2015 של קרייזי ליין

מותג האופנה קרייזי ליין השיקה העונה קו אביזרים חדש ואופנתי להשלמת טוטאל לוק מושלם לחורף הנוכחי. הקולקציה עוצבה בהשראת קולקציית הביגוד של סתיו חורף 2014/2015 של המותג ומספקת מענה לטרנדים העכשוויים של העונה ותמצאו בו מגוון רחב של אביזרים.



תיק המעטפה המהמם הזה הוא אחד מתוך קולקציית תיקים יפה שעוצבה בהשראה אורבנית ותמצאו בה עוד תיקי ערב קטנים בגוונים של כחול, סגול, שחור, זהב, כסוף וצבעים מטאליים נוספים. כמו כן, תמצאו גם תיקי "דוורים" המתאימים ליום יום ולנסיעות כאשר לכל התיקים בקולקציה ישנה חלוקה תאים פנימית נוחה, כזו שתאפשר לכם להכניס יותר מטלפון נייד ושפתון.

ומה עוד בקולקציה?
תכשיטים וחגורות משולבים חומרים שונים כמו מתכת, חרוזים איכותיים וציפוי זהב.עגילים צמודים ועגילים ארוכים, שרשראות יפות וצמידים. בגזרת החגורות קיימות חגורות דקות ועבות התאימות לג'ינס או למראה אלגנטי יותר.

מימין: שרשרת - 79 שקלים, משמאל: חגורת לבבות - 119 שקלים


כובעים וצעיפים שחלקם מגיעים כסט תואם. מכובעי ברט צרפתיים קלאסיים ועד לכובעים בסריגת קרושה, כובעי צמר עם מצחייה ועוד. הצעיפים עשויים מחומרים שונים כמו: משי, שיפון, אקרילן וויסקוזה.

מימין: כובע ברט אנגורה - 89 שקלים, משמאל: כובע חורפי - 89 שקלים

אחרונים חביבים בקטוגריה הם השכמיות והפונצ'ו שאני כה אוהבת והם בגדר פריט חובה לחורף הישראלי. ניתן למצוא אותם באורכים שונים והם מוצעים בהדפסי משבצות, פפיטה, פרחים, זיג זג ועוד.

פונצ'ו - 99 שקלים במקום 199 שקלים


את כל הפריטים ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבת שלום,
שרונה.

אין תגובות: