יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

מתנות לחג המולד

נכון שזה לא החג שלנו, אבל כשיש הזדמנות לקנות מתנות, אנחנו הישראלים אוהבים לאמץ לעצמנו גם חגים של אחרים. חג המולד לטעמי הוא אחד החגים היפים בעולם. העצים המקושטים, האורות המנצנצים, מתנות עטופות בסרטים צבעוניים...
לרגל חגי דצמבר ועם חגיגות סיום השנה האזרחית יצאו ב - AHAVA וב - SABON מארזים מפנקים וחגיגיים שהולמים את אוירת החג ויכולים לשמש כמתנת תשומת לב יפה ומפנקת.



ב - AHAVA השיקו ארבעה סוגי מארזים מקסימים בעיצובים הניתנים לשמש גם כקישוטים לחג והם מכילים את מוצרי הכוכב האהובים של המותג הן לפנים והן לגוף. 



המארז המקסים שלי מכיל קרם רחצה ותחליב גוף בניחוח היביסקוס ותאנה, כל בקבוק מכיל 85 מ"ל ושניהם מגיעים בקופסא מרובעת בגווני זהוב, עם סרט חום מנצנץ אותו ניתן לתלות על עץ חג המולד (במידה ויש לכם אחד כזה). מארז מתוק כזה עולה 40 שקלים ואפשר למצוא מארזים נוספים בסדרי גודל מחיר שונים הנעים בין 499 שקלים ל - 639 שקלים. את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

גם ב - SABON השיקו מארז משגע וחגיגי שיכול גם הוא לשמש כמתנה האולטימטיבית לחג. מדובר במארז טיפוח לכפות הרגליים המכיל בתוכו קרם רגליים חמאתי המכיל תערובת של חמאת מונוי, שמן קוקוס וחמאת שיאה (59 שקלים ל - 150 מ"ל), פילינג רגליים עדין המכיל זרעי שקד טחון ומנטול (60 שקלים ל - 150 מ"ל) וגרביים שומרות לחות העשויות מ - 100% כותנה ומתאימות להשלמת טיפול בעור הרגליים לאחר השימוש בקרם (18 שקלים).
המוצרים מגיעים בקופסא חגיגית עם סרט זהב וניתן למצוא אותם ברשת החנויות SABON או באתר: 




אחרון חביב שהיה לי קשה להתעלם ממנו הוא דובי השוקולד החמוד של לינדט. השוקולד הזה ללא ספק יכול לשמח כל לבב אנוש והוא נמכר בסופרים השונים במחיר שנע סביב ה - 20 שקלים. 



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


אני מאחלת לכל הקוראים והקוראות שלי החוגגים את החג, ברכת חג שמח ושנה אזרחית נהדרת! שתמיד נחגוג, נצחק ונחווה דברים טובים.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: