יום שני, 15 בדצמבר 2014

השבוע שעבר בתמונות

היה זה שבוע צבעוני וכייפי שנפתח אצל ההורים ביישוב לשם הגיעה חבילה עטופה באריזת מתנה חגיגית הישר מקליפורניה. אחי הגדול שמתגורר שם כבר שנה וחצי שלח לנו מתנות לרגל החגים וביניהם הייתה גם קופסת הנרות החגיגית הזאת של מותג הנרות היוקרתי VOLUPA.



ביום שני פינקתי עצמי בסווטשרט מהקולקציה החדשה של אמריקן איגל יחד עם מקרונים צבעוניים שלא עמדתי בפניהם בקפה בקניון רמת אביב. להשלמת הלוק משחתי על הציפורניים את הלק מהקולקציה החדשה של O.P.I העונה לשם: Nordic Collection. הגוון שלי נקרא: Going my wayor Norway והוא בצבע קפה-שוקולדי חורפי.



יום המחרת היה בסימן תרבות: סיימתי לקרוא את הספר המעולה: "איפה את ברנדט" והתאהבתי באלבום Pom Pom של המוסיקאי אריאל פינק.



רביעי היה יום שכולו על חופשה בחו"ל ובטח כבר קראתם עליו כבר בפוסט הקודם:



וסוף השבוע הוקדש לחגיגות יום הולדתו של בעלי היקר אספוש, שהגיעו לו את כל הפינוקים שבעולם כי הוא יחיד ומיוחד! את הבוקר פתחנו עם עוגת פנקייקים עשירה בתותים טריים, אבקת סוכר והמוווון סירופ מייפל. את הערב בילינו במסעדת מחיונדה הירושלמית שם פינקו אותנו בשלל מטעמים כייפים. היה נפלא!



כל התמונות לקוחות מתוך עמוד האינסטגרם שלי, ואם אתם רואים אותם כאן בפעם הראשונה זה אומר שאתם עדיין לא עוקבים אחרי שם! אז זה הזמן להצטרף:



מחכה לכם...
שרונה. 

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

פוסט מעורר! איזה כיף ומזל טוב לאסף!!! מודה שרואה בפעם הראשונה, אין לי אינסטגרם, אז תודה על השיתופים היפים ותתחדשי על המתנות!

EFRAT ITAH אמר/ה...

איזה פוסט משמשח, שיהיו לך ים של ימים ותמונות נפלאים שכאלה <3