יום חמישי, 14 במאי 2015

הגברים של אמריקן איגל לקיץ 2015

את הסקירה על קולקציית הקיץ החדשה של אמריקן איגל העלתי כאן לפני כחודש וכעת תורם של הגברים לקבל אצלי בבלוג את הבמה הראויה לקולקציה ראויה עוד יותר
בדומה לקולקציית הנשים, קולקצית הגברים גם היא מספרת סיפור של חופש, ים וגלישה וניתן למצוא בה מגוון שילוב של פריטים שיעניקו לגבר טוטאל לוק צעיר ועדכני לעונת הקיץהקולקציה מאופיינת בקשת צבעים של כחול על כל גווניו ובצבעים ניטרלים כמו: חאקי, כחול, לבן ושחור עם נגיעות של צבעוניות פסטלית כמו טורקיז בהיר, צהוב, ורוד וירוק.


  
ומה בקולקציה?
מכופתרות לעונת החתונות - מבחר גדול של חולצות מכופתרות קלאסיות בצבעי שחור, לבן, ורוד, כחול ותכלת וחולצות משובצות למראה יותר היפסטרי ומתוחכם.

חולצות POLO – העונה הן מפתיעות בפרשנות חדשה של אלמנטים מיוחדים ועם רקמת הנשר המפורסם של המותג בצבעים מפתיעים ובצבעי אקווה כמו: כחול רויאל, תכלת, כחול אינדיגו וטורקיז.

מגוון של חולצות T - החל מחולצות המותג האייקוניות של אמריקן איגל ועד חולצות מודפסות עם אלמנטים מעולם הגלישה והפופ ארט. העונה תמצאו גם קולקציה רחבה של גופיות חלקות עם כיס ובהדפסים טרופיים.

LEGEND T  - חולצות הבייסיק במגוון עיצובים והדפסים ובקשת של 16 צבעים! טורקיז, כחול, תכלת, צבעי ווש אינדיגו ונגיעות של קורל וצהוב, לצד צבעי החובה: שחור, לבן, נייבי ואפור. 


מכנסי ג'ינס קצרים - פריט מרכזי בקולקציה והעונה הם מוצגים בצבעוניות בהירה במיוחד המתאימה לעונת הקיץ במגוון של 5 שטיפות מבהיר ועד שחור.

ICONIC SHORTS - מכנסיים קצרים שכל גבר חייב בקיץ הישראלי. מכנסי הברמודה באורכים שונים של PREP, שורט קלאסי ומכנסי קרגו – שורטים בשילוב כיסים, ובמגוון שטיפות וצבעים: חום, כחול, בז', אקואה.


אקססוריז - מאפשרים יצירת טוטאל לוק דרך תיקים, נעלי סניקרס, נעלי סליפ און, כפכפי אצבע מעור ומגומי, כובעי פדורה ובייסבול, חגורות ומשקפי שמש.


את בעלי אסף פינקתי בבגד הים שבתמונה האמצעית ובחולצת הטי בתמונה השמאלית, יחד עם שלל נוסף שרכשתי לעצמי ואותם ודאי ראיתם בעמוד האינסטגרם שלי לפני מספר ימים. 

מחירים:
חולצות T וגופיות: החל מ- 49.90 ₪
חולצות אריג: החל מ- 139.90 ₪
ג'ינסים:  199.90 ₪ - 229.90 ₪
מכנסיים קצרים: החל מ- 99.90 ₪
נעליים וכפכפים: החל מ- 49.90 ₪ 


המותג יוצא במבצע על מגוון רחב של מכנסיים קצרים מקולקציית אביב קיץ 2015 ובו תזכו לקבל 50% הנחה על הפריט השני לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים עד סוף החודש. 

את אמריקן איגל ניתן להשיג ב - 30 חנויות הרשת ברחבי הארץ, ואת המותג ארי ניתן להשיג בחנויות אמריקן איגל ובחנויות המותג ארי בקניון עזריאלי תל אביב, קניון לב חדרה, קניון גרנד חיפה, קניון השרון בנתניה ובגרנד קניון באר שבע. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: