יום שישי, 8 במאי 2015

סוכריות חדשות מבית קליניק

הפוסט הזה יהיה צבעוני וכייפי בדיוק כמו החידושים מבית קליניק. 2 בשורות מגיעות אלינו ממותג הקוסמטיקה האהוב הזה כשהראשונה היא השפתונים החדשים – Lip Pop Color  עם פריימר, שמגיעים ב – 16 גוונים שמחים וכייפים. הפיגמנט עשיר ונשמר על השפתיים לאורך זמן. השפתונים מכילים גם חמאת שיאה ששומרת על השפתיים, מעניקה להן לחות ושומרת עליהן חלקות ויפות.




הגוונים שאני קיבלתי הם גוון מספר 10 – Punch Pop וגוון מספר 05 – Melon Pop.



השפתונים נמכרים במחיר של 146 שקלים ברשתות הפארם ובאתר האון ליין החדש של קליניק.

וזה מעביר אותו בדיוק לנושא הבא שרציתי לספר לכם עליו – אתר הקניות האון ליין של קליניק שנפתח ממש לאחרונה. האתר מציע את מגוון מוצרי קליניק שנמכרים בחנויות ובנוסף ימכרו בו גם מוצרים בלעדיים שלא יהיה ניתן למצוא בחנויות. יש בו כלים מיוחדים שיעזרו לכם לאבחן את סוג העור שלכם, לאתר את המייקאפ המתאים לכם ואת המסקרה שאתם מחפשים. האתר נעים ומזמין למשתמש ואני הזמנתי משם בקליקים בודדים גם פודרה בתפזורת וגם לק שרציתי לנסות כבר הרבה זמן. כשניגשתי לקופה חיכתה לי הפתעה: על כל רכישה באתר קליניק מפנקים בדוגמיות של מוצרים במתנה לפי בחירה. אני בחרתי בדוגמיות של הבושם CALYX בעל הניחוח הרענן וקרם לילה שכבר הרבה זמן רציתי לנסות. ברכישה מעל 250 שקלים באתר מקבלים גם תיק איפור צבעוני במתנה. את כל אלה קיבלתי הביתה אחרי 3 ימים מביצוע ההזמנה בצורה הבאה:


המוצרים היו ארוזים כל כך יפה וכל כך מסודר, למשלוח (חינם מעל 200 שקלים עם שליח עד הבית) צורפה גם מדבקה שאיתה אפשר לשלוח בחזרה את המוצרים ללא כל עלות במידה והמוצרים שהזמנתם אינם תואמים למה שציפיתם. זה כמובן בתוך 14 יום מקבלת המוצר וכנגד ההחזרה יהיה ניתן לקבל מוצר חלופי או החזר כספי מלא.


לאתר יש שירות לקוחות שפועל בימי חול בין השעות 9:00-16:00, שם תוכלו להיעזר בהתאמת מוצרים עבורכם ולבעיות טכניות שונות, זה המספר: 1-800-5511333.


לרגל פתיחת האתר מוצע מבצע השקה שווה במיוחד של סט טיפוח לעיניים במחיר מיוחד של 129 שקלים שכולל קרם עיניים All About Eyes, מסקרה High Impact בגוון שחור בגודל מיוחד ומסיר איפור Take the day off בגודל מיוחד.

והדבר הכי חשוב שכדאי שתדעו זה העובדה שבאתר החדש של קליניק תהיה הנחה קבועה של 20% על כל המוצרים באתר.



אני חייבת לציין שמדובר באחת מרכישות האון ליין הכי מפנקות שביצעתי עד כה. אין ספק שאחזור להזמין באתר של קליניק לא רק בשל החוויה הנפלאה אלא גם בגלל המחירים הטובים ובגלל איכות מוצרי המותג שאין עליהם עוררין. אשמח אם תספרו לי בתגובות על חווית הקניה שלכם באתר החדש של קליניק ואל תשכחו להגיד שאני שלחתי אתכם :)


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.  

אין תגובות: