יום שלישי, 19 במאי 2015

הכל FIX!

אתמול הושקה בקניון איילון ברמת גן אחת מהחנויות הראשונה של רשת FIX, המותג להלבשה תחתונה לצעירות. למרות שהוא מיעד עצמו לקהל יעד של בנות 18-25, אין ספק שגם אלה המבוגרות יותר ימצאו שם את מבוקשן. הרשת השייכת לקבוצת דלתא, מציעה מגוון רחב של הלבשה תחתונה, הלבשה לבית, הלבשת פנאי, בגדי ים, אקססוריז ומוצרי טיפוח לנערות.
החנויות הראשונות נפתחו בקניון רחובות, קניון גבעתיים, קניון רמת גן, בבילו סנטר, איקאה צפון ועד סוף השנה תכלול הרשת גם חנות און ליין. החנויות מעניקות חווית קנייה מפתיעה ושונה ממה שמוכר בשוק הישראלי. רשת החנויות נבנתה כמעדניה ענקית מודולרית, בעלת שפה עיצובית ייחודית למותג בדגש על החוויה. גם הגרפיקות בחנות נלקחו מתוך עולם הסופרמרקטים הכולל הלבשה תחתונה במקרר או באריזת סנדוויץ.


הקונספט החדשני של FIX מגיש את המוצרים באריזה שטרם נראתה כמותה בישראל: הגופיות הוכנסו בתוך אריזות פיצה, התחתונים לקופסאות סנדוויץ, הגרביים לכוסות take away, החולצות לקופסאות המבורגר והכל מונח במקררי סופר בעיצוב מיוחד. את התשלום אגב, תבצעו על מסוע בדיוק כמו בסופרמרקט.


ודאי ראיתם בעמוד האינסטגרם שלי את התמונה של כל הגודיס השווים שיצאתי איתם מהחנות אתמול, ואם פספסתם אז אספר שהגרפיקות המדליקות בחנות, באות לידי ביטוי גם על המוצרים.
אני התחדשתי בפיג'מה שכוללת גופיה ומכנס עם עיטורי אננס מרעננים, קרם גוף ריחני ועליו גרפיקת תותים בשוקולד ושלישיית תחתוני תחרה בצבעים של סוכריות.
אלה הם פריטים נוספים מהקולקציה החדשה של המותג:


טווח מחירים:
תחתונים החל מ- 24.90 שקלים או: מארזי קומבינציה של שלישיית תחתונים ב 69.90 שקלים,
שישיית תחתונים ב- 100 שקלים, חזיות החל מ- 89.90 שקלים, גוזיות החל מ- 49.90 שקלים, גרביים החל מ - 9.90 שקלים, פיג'מות החל מ- 99.90 שקלים, כותונת Big T 79.90 שקלים.


הביקור בחנות הוא חוויה לעיניים, תענוג של ממש. המבחר עצום והעיצובים מפנקים וכיפים ממש וגם המחירים נוחים ושווים לכל כיס. ללא ספק שווה ביקור - אל תפספסו!

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: