יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

קולקציית חורף 2015/2016 למותג FOX

לפני כמה ימים בחדר המורים פגשתי את אחת הקולגות שלי. היא לבשה סווטשרט שחור עם כיתוב באנגלית (שאני כבר לא זוכרת מה הוא היה) עשוי כולו מפאייטים שחורים. הייתי בטוחה שהיא קנתה אותו בחו"ל והיא להפתעתי הרבה סיפרה לי שהוא נרכש ב – FOX. אז קפצתי לחנות המותג בקומה השניה של קניון איילון ברמת גן, כדי להציץ מקרוב על הקולקציה החדשה של המותג. בחורף הקרוב תמצאו ב - FOX קולקציית בייסקי עדכנית, צעירה ובעלת צבעוניות נעימה וחורפית. בתוכה 7 קבוצות עיקריות שכוללות בין השאר פריטי בייסיק המתאימים לכל גיל, מנערה ועד אישה ובה שלל חולצות חלקות עשויות 100% כותנה, פריטי פוטר, מכנסי פוטר וקפוצ'ון ב – 12 צבעים שונים. פריטים בקולקציית ה – HOLIDAY שעוצבו כמענה לתקופת המעבר והחגים ובה תמצאו שמלות ג'ינס, חולצות אריג חלקות ומעוטרות, מכנסי ג'ינס, חצאיות מקסי ועוד. קולקציית הג'ינס כוללת מגוון רחב של שטיפות בשתי גזרות מובילות – High Rise ו – Regular Rise בשטיפות מגוונות של כחול כהה, אינדיגו קלאסי, אפור, שחור ועוד. קולקציית הסריגים מציעה סריגי בייסיק בצווארון V או עגול במגוון רחב של צבעים כמו: ורוד, סקול, בורדו, ירוק אופוויט, אפור, שחור ולבן. בנוסף אליהם ישנם סריגים בסוגי עובה שונים, במגוון גזרות ובסריגות מיוחדות. קולקציות נוספות הן קולקציות הרחוב, הקולג' והקז'ואל ובה תמצאו השראות שונות מאופנת הרחוב, הספורט ועוד.

FOX מציעה גם קולקציה רחבה ועשירה לגברים, שמבוססת על השראות מעולם הספורט האמריקאי ובה תמצאו דגמים רבים עם הדפסים, טכניקות של שטיפות, פסים ומשבצות ועוד. הצבעוניות השולטת נעה בין שחור-אפור-לבן, בורדו, כחול ועוד, כאשר פריטי בייסיק כמו פוטרים לדוגמא, קיימים במגוון רחב וגדול יותר של צבעוניות. 



טווח מחירים לדוגמא:

ג'ינסים – החל מ – 99.90 שקלים
ג'קט ג'ינס – החל מ – 149.90 שקלים
חולצות 7/8 – החל מ – 59.90 שקלים
שמלות – החל מ – 79.90 שקלים
טייץ ארוך – החל מ – 69.90 שקלים
טוניקות – החל מ – 99.90 שקלים
גופיות אריג – החל מ – 99.90 שקלים
סריגים – החל מ – 99.90 שקלים
מכנסי פוטר – החל מ – 99.90 שקלים


קולקציית התינוקות והילדים של FOX שווה גם היא התייחסות גדולה שכן תמצאו בה כל כך הרבה פריטים אופנתיים ויפים ובאיכות נפלאה שיהוו פתרון נפלא גם לימי חול קרים וגם לסופי שבוע משפחתיים ומפנקים. את מיכאל שלי ציידתי בהרבה מאוד פריטים מהקולקציה החדשה של FOX  והוא לא מפסיק לקבל מחמאות מהגננות ומהחברות שלי על כמה יפה הוא לבוש (ז"א, אני היא זו שמקבלת את המחמאות עבורו).


ואלה הם מקצת מהקולקציה החדשה של FOX שבארון של מיכאל שלי:

פריטי בייסיק איכותים שניתן לעשות ביניהם בקלות MIX&MATCH ולהרכיב מלתחה שלמה לחורף הקרוב


את כל הפריטים ניתן למצוא ברשת חנויות FOX ברחבי הארץ.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: