יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

תוססת, צעירה וצבעונית - קולקצית החורף החדשה של המותג DESIGUAL

המותג הספרדי Desigual, שעלה לארץ לפני מספר חודשים, משיק בימים אלה את קולקצית סתיו - חורף 2015/16 החדשה שלו. קולקציה שמתרכזת בגישה חיובית לחיים ומביאה עמה פריטים תוססים, צעירים וצבעוניים, לצד מסר לפיו מילים טובות הן בעלות השפעה חיובית על הסביבה בכלל ועל האנשים אליהן הן מופנות בפרט.


הקונספט של הקולקצייה מחולק ל - 3 חלקים:

1. מתוחכמת - בה תמצאו פריטים מקבוצת ה - שחור ולבן הבאים לידי ביטוי בפסים עדינים ובהדפסי פפיטה, קבוצת ה - NEOGRAB ובה פריטים נקיים מהדפסים גדולים אבל עם אלמנטים של ניטים ותבליטים, קבוצת ה - SOPHIA ובה הדפסים צבעוניים משולבים בגימורים מתוחכמים בשילוב של פריטים בעלי צבע אחד לטאצ' הסופי ו - LACROIX שהיא קבוצה המקבלת השראה מעולם האומנות. 

2. רומנטית - בה תמצאו פריטים מקבוצת ה - MOSIAC המשלבת פריטים בגוונים חדשים בצורת פסיפס כמו: ירוק, סגול, חום וצבע גוף, קבוצת ה - FOLK ובה פריטים עם בד אוברסייז בצבעים שונים המשלבים כתום, כחול נייבי וגוונים של צבע גוף, קבוצת ה - HAPPY FOREST המופנית לאישה הרומנטית ומציעה ג'קטים טרנדיים ושמלות עם דוגמא של הדפסי כתב יד במיקס של צבעים וקבוצת ה - CAMO HEART ובה הדפסים צבאיים שקיבלו את הטוויסט של המותג ובה שרטוט של טלאים שנותנים מראה צבאי.

3. קז'ואלית - בה תמצאו פריטים מקבוצת ה - DESIGUAL FLOWERS המחדשת את ההדפסים הגלקטיים והפרחים בגימורים מגוונים, קבוצת ה - DESIGUAL ATOM ובה הדפסים גלקטיים המתאפיינים בשתי קבוצות צבעים: צהוב, ירוק וורוד והשניה בצבעוניות עדינה יותר, קבוצת ה - ASHBURY המעוצבת בהשראת האייקון של המותג, קבוצת ה - PRINT BRUSH שהיא החלק הגלקטי החדש של המותג שבו יש רקע שחור ואפור בשילוב כדורים גלקטיים צבועים עבודת יד וקבוצת ה - HEARTS שהיא האייקון האחר של המותג ובה עיצובים עיגוליים ובגימורים מסורתיים. 



גם קולקציית האקססוריז של המותג מרהיבה וצבעונית ותשדרג בקלות כל הופעה משעממת. הצעיפים זמינים במגוון רחב של בדים וצורות כמו צעיפים מבד, בד בשילוב עם צמר, ויסקוזה וצמר או משי ומגיעים בצורות חדשות כמו לולאה או מעורב. בנוסף תמצאו בקולקציה גם כפפות וכובעי פרווה ובד לימים קרים. 
לאוסף האקססוריז נוספה משפחה חדשה - מטריות, המגיעות בהדפסים צבעוניים שונים או בשקוף. 



טווח המחירים: 199-1599 שקלים בטווח מידות של XS - XL. ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניון איילון ובקניון רמת אביב.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

EFRAT ITAH אמר/ה...

מותג צבעוני, צעיר ורענן, אני ממש אהבתי אותו