יום שישי, 20 בנובמבר 2015

חג הנרות והגשם ב – SABON

אני תמיד טוענת שחג החנוכה הוא חג רומנטי. המשפחה מתאחדת ומתאספת יחדיו, מדליקים נרות ואוכלים מאכלים מנחמים וטעימים. למרות שאני לא מחובבי החורף, אני מתנחמת בעובדה שחנוכה הוא חג שאני מאוד אוהבת והוא כאמור, חל בשיא החורף. יש דברים שאני אוהבת לעשות רק בחורף כמו: אמבטיה רותחת בסיומו של היום, להכין לי תה קמומיל עם המון ג'ינג'ר ודבש ולנשנש מול הטלויזיה קערה עם שערות חלבה בטעם קפה. אני מדליקה נר אחד או שניים (ורצוי גם שיהיו כאלה עם ריח) ומתמסרת לשקט ולרוגע של שעות הערב. קצת לפני חנוכה, אני קונה לעצמי מספר נרות, והם אלה שמספיקים לי עד סוף החורף בד"כ.

שניה לפני החג, השיקו ב – SABON קולקציית נרות חדשה הכוללת 5 נרות חגיגיים המגיעים כל אחד בכוס זכוכית וב – 4 ריחות ניחוחות המזוהים עם המותג. בין הריחות תמצאו את הפטצ'ולי-לבנדר-וניל, אמבר, וניל מתוק ו – Mysterious Water. משקל כל נר – 60 גרם ומחיר יחידה: 24 שקלים. הנרות מפיצים ריח מופלא וקסום בבית, והם פתרון מעולה כמתנות לאהובים עבור החג.


נראה שב – SABON  עובדים קשה לקראת החורף, כי השקה נוספת הקשורה לעונה הקרה מגיעה גם היא שניה לפני שעונת החורף מתחילה רשמית. את מטריית האוברסייז האלגנטית אף אחד לא יכול לפספס. היא מגיעה בגווני ברונזה ושחור, מעוטרת בפרחים ובפס תחרה שחור. אני כבר מזמן זנחתי את המטריות המתקפלות הקטנות לטובת אלה הגדולות יותר, העמידות יותר והיפות יותר. זו של SABON איכותית מאוד ועמידה בפני גשמים ורוחות ונמכרת במחיר של 75 שקלים.

את כל המוצרים בפוסט זה ניתן להשיג ברשת חנויות SABON ובאתר: www.sabon.co.il

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: