יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

נשיקת חצות

ה – 31 לדצמבר עוד שניה כבר כאן. ליל הסילבסטר החגיגי והמנצנץ יחול השנה ביום חמישי, ואני כבר שריינתי את הבייביסיטר ושלחתי לניקוי יבש את שמלת הפייאטים הכסופה שלי. לאן יוצאים ואיך חוגגים אספר בהזדמנות אחרת, כי היום אני אקדיש את הפוסט לכל מה שקשור לנשיקת חצות. בליל הסילבסטר, השפתיים הם פריט נחשק בפני עצמו ואין ספק שבליווי אודם שווה עם או בלי גלוס מעל, הן יראו הכי טוב שרק אפשר. הכנתי לעצמי מספר אופציות גם בתחום השפתונים והגלוסים ולמרות שניסיתי את כולם כבר מספר פעמים, אני מתקשה להחליט מה מהם לבחור ביום חמישי.

ובכן, הראשונים הם שני מוצרי שפתיים מתוך סדרת האולטרה HD של רבלון. השפתון והליפגלוס הם שני מוצרים שמשלימים זה את זה. לשפתון יש טכנולוגיית ג'ל נטולת שעווה ומועשרת ברכיבים טבעיים והוא מעניק כיסוי צבע מלא לשפתיים, במשיחה אחת קלה. הוא לא מותיר עליהם תחושת כבדות ויש לו ניחוח וניל מעודן. הגוון שקיבלתי לנסות הוא 845 (PEONY) ויש לו צבע עדין ביותר שמשווה לשפתיים מראה אחיד, מואר וטבעי.


מעליו אני מורחת את הליפגלוס מאותה הסדרה שמעניק לשפתיים מראה נוצץ עם המון ברק ובתחושה קלה ונעימה. אני קיבלתי לנסות את הליפגלוס בגוון מספר 530 (QUARTZ) והוא העניק לשפתיים גימור בוהק עם טאצ' סקסי ומפתה בדיוק כמו שאני אוהבת.

מחיר השפתון: 108 שקלים ומחיר הגלוס – 100 שקלים. ניתן להשיג את מוצרי רבלון ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

שפתון נוסף שקיבלתי לסקירה והוא מועמד ראוי לערב הסילבסטר הוא השפתון הדו-שלבי מבית לוריאל פריז. הוא עמיד מאוד ועם לחות מוגברת ומגיע ב – 16 גוונים שונים. השפתון שלי בגוון 213 והוא מעניק לשפתיים צבע עוצמתי ומלא חיים. בשלב הראשון מושחים את השפתון בשכבה אחידה של צבע וממתינים מספר שניות לייבוש. אחרי כן מוסיפים שכבה נוספת של לחות (הצד השני של השפתון) המקבעת את הצבע ומעניקה לשפתיים תחושה רכה. אהבתי את הפיגמנט העשיר שלו ואת העובדה שהוא מקיים את הבטחת הלחות כך שלא הורגשה תחושת יובש על השפתיים.

מחיר השפתון: 122 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות.

ולטובת מי שמעדיפה את השפתיים שלה טבעיות כמה שיותר אבל בכל זאת מבקשת לתת להן בוסט של לחות או מעט ברק נטול צבע, הגיעו אליי לסקירה שלושה שפתוני לחות נהדרים שיתנו מענה לצורך הנ"ל.

הראשון הוא BLISTEX אנטי אייג'ינג היעיל בין השאר לטיפול בסימני הזדקנות באזור השפתיים לצד אפקט של לחות מתמשכת ושמירה על בריאות וחיוניות השפתיים לאורך זמן. הוא מכיל קומפלקס של רכיבים ייחודיים שדואג ללחות מתמשכת, הפחתה בקמטים עמוקים ועדינים ושיפור מתמשך במצב השפתיים. בין הרכיבים שנמצאים בו תוכלו למצוא: קו אנזים 10Q ללחות והתחדשות התאים, כדוריות מילוי הילורוניות למראה שפתיים מלא יותר, אנטי אוקסידנטים הפועלים להפחתת רדיקלים חופשיים מזיקים ו – 15SPF להגנה מפני קרני השמש.

מחיר השפתון: 19.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

המותג WELEDA מציע את הגרסא האורגנית שלו לשפתון לחות לשפתיים יבשות עם – EVRON LIP BALM. הוא מכיל תערובת ייחודית של שעוות צמחיות כמו: שעוות דבורים, שעוות קרנבואה המופקת מעץ הדקל הברזילאי, שעוות ורדים, חמאת קריטה, שמן חוחובה ועוד. הוא מגן על השפתיים ומזין אותם ויש לו ניחוח טוב וטעם טוב על השפתיים.

מחיר השפתון: 34.90 שקלים וניתן להשיג אותו בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי המרקחת הפרטיים.

אחרון חביב הוא המותג LABELLO שמציג את שפתון הלחות ORIGINAL. הוא מגן על השפתיים מפני יובש, מספק להם הגנה ושומר על הרכות הטבעית והמרקם החלק של השפתיים. הוא מבוסס על נוסחה חדשנית המכיל Hydra IQ וחמאת שיאה ללחות מקסימלית ועד ל – 12 שעות של שפתיים חלקות ובריאות.

מחיר השפתון: 12.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובילות.


המלצה שלי – בחרו לכן את אחד משפתוני הלחות המוצעים כאן ומרחו על השפתיים שלכן בכל לילה לפני השינה. בבוקר תקומו עם שפתיים נעימות וחלקות למגע כך שעד יום חמישי הבא הן יהיו מוכנות לדבר האמיתי. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

השפתון של רבלון מסקרן

בליסטקס זו הברקה שיווקית של ממש

Unknown אמר/ה...

אני מכורה לשפתוני לחות לפני השינה, בחורף בעיקר :)