יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

אתר האופנה הישראלי FAM FASH משיק את קולקציית החורף ומחלק דמי חנוכה!

אתר האופנה FAM FASH נמצא כבר מספר חודשים בזירת אתרי האופנה הישראליים שמציעים למכירה פריטי אופנה ואקססוריז אופנתיים, מיוחדים ונגישים מבחינת המחיר. הטרנדים שמציע האתר בעונה זו מחזירים אותנו לשנות השישים, השבעים והשמונים. הקולקציה משלבת מוטיבים מאותם עשורים, תוך הענקת השראות עכשוויות וטרנדיות.




הטרנד הרומנטי - לוק רך ועדין, נוצר ע"י שימוש בבדים רכים, תחרה, בדים שקופים וסרוגים המתרככים על הגוף, בשילוב בלייזרים וחצאיות מידי בסגנון בוהמי. הגוונים לבנים, ומשלבים קישוטים של פרחים עדינים, חומים ושחורים.   
הטרנד הזרוק - לוק לא אחיד הנוצר ע"י שימוש בבדי כותנה וג'ינס. על גבי החולצות יש שילוב  של אימרות, חיות, סיסמאות וסלוגנים מודפסים.
הטרנד הספורטיבי אלגנטי - לוק שיקי הנוצר ע"י פוטרים בעיצובים מדליקים במגוון רחב של דגמים וגזרות. הבדים רכים ואיכותיים במגוון צבעים והדפסים.
הטרנד השיקי - לוק במראה וינטג'. הדגמים חגיגיים יותר, נשיים ובמראה רומנטי עדין. הקולקציה מתורגמת לחצאיות ושמלות לערב. בין הפריטים המוצעים ניתן למצוא שמלות קוקטייל, חולצות פאייטים ותחרה וחצאיות בלרינה.  
בל נשכח גם את מחלקת האקססוריז המוצלחת של האתר מציעה בתוכה מגוון רחב של פריטים: תיקי ערב ותיקי צד, שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות.



לרגל חג החנוכה האתר מעניק דמי חנוכה! זה אומר שתוכלו למצוא באתר פריטים נבחרים בהנחה של 20% ובנוסף תקבלו 50 שקלים מתנה לרכישה הבאה ומתנה על כל קנייה. המבצע יסתיים ב – 14.12.2015 כך ששווה למהר.


ההזמנה באתר נוחה לביצוע וברכישה מעל 400 שקלים המשלוח עם שליח עד הבית בחינם. ניתן גם לקבל את הפריטים בדואר רשום ללא עלות או עם שליחה במחיר של 25 שקלים בלבד. ההזמנה מגיעה הביתה בתוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

Bateloves אמר/ה...

הטייצים, וואו אני מאוהבת