יום שלישי, 26 ביולי 2016

קסטרו מציגה – קולקציית סתיו 2016/2017

בית האופנה הישראלי האהוב הציג אתמול סנוניות ראשונות מתוך קולקציית הסתיו הקרובה. במרכז הקולקציה: הרמוניה מושלמת הנוצרת משילובים מפתיעים של טקסטורות, הדפסים, וטכניקות המערבבים בין עולמות השראה וסגנונות - וינטג׳ עם מודרני, מדים עם פופ, אתני עם אורבני, קטיפה עם ג׳ינס, ורוד עם חאקי ועוד. התוצאה המגוונת מאפשרת חופש התלבשות ושילובים צבעוניים ומלאי חיים.

קולקציית הנשים היא הקבוצה המרכזית בקולקציה ומתאפיינת העונה במיזוג מלא חיים בין עולמות השראה, חומרים, טקסטורות הדפסים, משקלים, ואלמנטים עיצוביים יחד עם אווירת שנות השבעים. שילוב החומרים והטקסטורות ניכר העונה גם באגף האביזרים, עם נוכחות מרשימה במיוחד לבד הקטיפה.


קו הבלאק של בית האופנה, ביסס לעצמו שפה מובהקת מודרנית וגרפית המבוססת על גזרות גיאומטריות, צלליות ישרות, וגווני שחור, לבן ושמנת. העונה מקבל הקו דגש גרפי מובהק, דרך קבוצה המבוססת כולה על קפלי פליסה, קפלים וקפלונים, יחד עם אלמנט הקשירה.


קבוצה נוספת בקו עוצבה בשילוב צבעוני של שחור, שמנת וחרדל, ובהשראת שילוב בין מראה רומנטי לקשוח: פריטי תחרות משודכים דווקא אל פריטי עור מחוספסים, והופכים את סיפור ההתלבשות בקבוצה לקליל.


מכנסי הג'ינס הם הקטגוריה המנצחת של קסטרו והמגמה הלוהטת מכל העונה בקו היא מראה ה-Used: השימוש במגוון טכניקות ליצירת טלאים, קרעים, פרימות וטכניקות שפשוף מסיביות, שחלקם משולבים בבדי ג׳ינס עשויים 100% כותנה.


קולקציית הגברים בוחנת ומפרשת מחדש את העיר הגדולה והרחוב האורבני, ואת האסתטיקה המלווה אותם. טקסטורת ההסוואה הופכת העונה למוטיב עיצובי מרכזי בקולקציית החורף הגברים של קסטרו מן, והופכת מהדפס קלאסי ומוכר לאלמנט עיצובי, אופנתי ועדכני - ומתנתק מהקשרו המקורי.

בכל קו בקולקציה ניתנה לטקסטורה נראות שונה: בקו הרד משתלבת ההסוואה באוסף פריטים באווירת בגדי רחוב, בקו הבלאק היא מקבלת פרשנות חדשה ומרעננת עם כחולים עמוקים ואפורים במראה מתוחכם ונקי, ובקבוצת האקטיב היא הופכת דיגיטלית וספורטיבית.


קו בגדי הספורט והפנאי של בית האופנה מתחזק העונה עוד יותר, ומסמל את החיבור ההדוק בין אופנה ואורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. ההשראה לקבוצת הנשים נבעה העונה מתוך הדפס שעוצב בסטודיו לטקסטיל של קסטרו המשלב בין דוגמת עור נחש לפיקסלים דיגיטליים. ההדפס הייחודי, המסמל חייתיות וטבע יחד עם עתידנות דיגיטלית שימש כהשראה לכל קולקציית האקטיב לנשים


את קולקציית סתיו 2016/2017 של קסטרו ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ ובאתר הבית: www.castro.com


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: