יום שבת, 23 ביולי 2016

בת 30

כן, זה קרה בדיוק לפני שבוע - הגעתי לגיל 30 ונכנסתי בזאת לעשור הרביעי של חיי. פייר? התרגשתי מאוד מהמאורע, בכל זאת לא בכל שנה מחליפים קידומת. באופן כללי אני אוהבת לחגוג ימי הולדת ותמיד מאוד מצפה להם. אני מניחה שהעובדה שאני חוגגת אותם בחופש הגדול (ואני מורה, אז יש לי באמת חופש כזה) רק תורמת לציפייה הגדולה ובכל שנה אני מוצאת את עצמי מבלה בחוץ משעות הבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. השנה, פקדו אותי אירועים בריאותיים לא צפויים (עכשיו הכל בסדר, תודה שדאגתם) ולכן החלטתי שלא לתכנן יותר מידי, אלא לתת לאסף בעלי להוביל את היום הזה. מה שבטוח זה שידעתי מראש מה אלבש ליום ההולדת שלי ואת האאוטפיט שצילמתי לפוסט הזה קיבלתי במלואו במתנה מאסף שלי. הוא מכיר אותי כבר כל כך טוב ויודע בדיוק מה הסטייל שלי ומה אני אוהבת ללבוש. האמת היא שזאת לא הייתה "המתנת יומולדת" שלו, אלא יותר סטייל: "חזרתי מחו"ל - הבאתי לך כמה הפתעות", אבל זה לא באמת משנה, כי זאת הייתה הפעם הראשונה שלבשתי את השמלה ואת הנעליים האלה ובאמת שהרגשתי חגיגית ויפה.


שמלת הכפתן מ - COS בגוון אפור - מנטה היא ה-שמלה, בה' הידיעה, מאחר ויש לה את הבד הכי רך, נעים ומפנק בעולם והגזרה שלה משוחררת ומושלמת ככה שמבחינתי מדובר בשמלה האולטימטיבית לקיץ. בשינוי אקססוריז ונעליים היא יכולה להפוך בקלות גם לשמלה דרמטית יותר לערב בשל השובל האחורי שלה. אני לא בטוחה שרואים כל כך טוב בתמונות את החלק האחורי שלה, אבל תסמכו עליי שהוא קיים.


צרפתי לה את נעלי האדידס סטן סמית' החדשות שלי (כן, גם הן מתנה שאסף קנה לי בחו"ל) וזה הרגיש לי כל כך נכון ומדויק ביחד על אף שאני יודעת שלא הרבה מעיזות לנעול סניקרס עם שמלה חגיגית. מבחינתי מדובר בזיווג המושלם ונראה לי שגם המצלמה חשבה ככה.


השרשרת גם היא מ - COS אבל היא דווקא לא חדשה (וראיתם אותה כבר בכמה וכמה פוסטים שלי אני מניחה) והיא התיישבה לי בול על משבצת האקססוריז. התיק הספורטיבי הלבן שההורים שלי הביאו לי במתנה מטומי הילפיגר בארה"ב חתם את האאוטפיט הנונשלנטי והמשוחרר הזה, אאוטפיט של יום הולדת 30.


אתם ודאי שואלים את עצמכם איפה היינו ומה עשינו, אז אספר בקצרה שנסענו לארוחת בראנץ' טעימה בקפה נואר בתל אביב, משם טיילנו ברגל עד לאזור הבימה, עצרנו למספר דקות במתחם כדי לצלם את התמונות היפות שבפוסט ואז ירדנו עד לדיזינגוף סנטר כדי לצפות בסרט החדש של אלמדובר - "חולייטה". מומלץ בחום, אגב. חזרנו הביתה למנוחה קלה ואז יצאנו שוב לתל אביב כדי לפגוש את כל החברים והמשפחה שלי בחצר תל אביבית קסומה ברחוב יהודה הלוי 51, בבר ה"הוסטל", מה שהיה עד לפני שנה וחצי מסעדת ג'וז ולוז (למי שזוכר).

לחגיגות בערב החלפתי בגדים כמובן, ואת שמלת המשי השחורה שלבשתי לאירוע בערב אחשוף כאן בהזדמנות בפוסט אחר. 

תודה לאספי שלי על התמונות היפות ועל יום הולדת מושלם ומפנק מאין כמותו. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

EFRAT ITAH אמר/ה...

הרבה מזל טוב יקירה
הכל מתאים ויפה ותואם כי זו את שמאדירה את האאוטפיט על פרטיו.
שנה מושלמת שתהיה :)