יום שבת, 20 באוגוסט 2016

מנקה, מחדשת ומתחדשת

שלושה מוצרים חדשים לניקוי הפנים הגיעו אליי לסקירה. כולם יושבים על אותה המשבצת של ניקוי אולם הם מתפקדים בצורה שונה ונמצאים אצלי בשימוש במקביל, כל אחד למטרה שונה.


את שגרת הבוקר שלי אני פותחת עם סבון לעור רגיש של סבוקלם, הוא נטול SLS ופארבנים ומבוסס על נוסחה חדשנית המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. הוא מסיר ביעילות גם איפור (בלילות הבודדים שאני מתעצלת להוריד, מה שקורה אחת למיליון שנה בערך...), לכלוך ובוהק שומני ומותיר את העור רך, נקי ורענן. בנוסף, הוא מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור, ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור.


את המוצרים של סבוקלם ניתן להשיג בפארמים השונים ובבתי המרקחת בקופות החולים.

בתום יום עמוס ורווי פעילויות, אני משתמשת בסופט ג'ל קרם ניקוי החדש מבית L'OREAL PARIS. המוצר מסדרת הניקויים הורודה Sublime Soft מסיר בעדינות איפור ולכלוך ומיועד לעור יבש ורגיש ומתאים גם לשימוש מסביב לעיניים, ללא כל חשש. ניתן להשתמש בו באופן יומיומי בבוקר ו/או בערב על עור לח ובתנועות סיבוביות.  לג'ל – קרם יש מרקם עשיר והוא נטול בישום וסבון. הוא נשטף בקלות מהעור ומותיר אותו בתחושה נעימה וללא יובש. 


מחירו: 60 שקלים ל – 150 מ"ל (לפני הנחה ברשתות השונות) וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, במזון והפרפומריות המובחרות.

שלוש פעמים בשבוע, אני מחליפה את סבון הניקוי של היומי שלי בפילינג - Rehyrating Rose מבית NEAL'S YARD. הוא משמש להסרת תאי עור מתים מהפנים תודות לגדילן מצוי ואלוורה, נוגדי חימצון ואבקת זרעי ורדים המצויים בו. אותם רכיבים אורגניים תורמים להחלקה, העשרה, התחדשות והחייאת העור. השימוש בו נוח למדי ואני מורחת אותו על עור רטוב בתנועות עיסוי סיבוביות כ – 30 שניות ושוטפת מיד עם מים. העור מרגיש נקי ומצוחצח והניחוח עדין וכייפי. 


את מוצרי NEAL'S YARD ניתן להשיג ברשתות הטבע וחנויות הטבע בכל רחבי הארץ ובאתר: www.nealsyard.co.il  

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: