יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

טיפול יופי וסיור במפעל של חברת הקוסמטיקה המקצועית HL

את הטיפול שעברתי לפני מספר שבועות בחברת הקוסמטיקה המקצועית HL קצת קשה לי לשכוח. בבוקר קייצי וחם, הגעתי לתל אביב הישר למעבדות HL ששוכנות בתל אביב, שם גם מסתבר שוכן לו מפעל כחול לבן המייצר מידי יום מאות מוצרים של החברה, שלמעלה ממחצית מהם גם מיוצא אל מעבר לים. בסיור הקצר שעשיתי במפעל נדהמתי לגלות את היכל הקוסמטיקה היפיפה הזה שמעסיק עשרות עובדים ומקפיד על שימוש בחומרים הטובים ביותר ועל רמות סטיריליות וניקיון ברמה הגבוהה והמוקפדת ביותר.


בתום הסיור עברתי אל בלה, הקוסמטיקאית הראשית של החברה, שזו פינקה את הפנים שלי כמו שהרבה זמן לא פינקו. הטיפול שעברתי נקרא "סי דה סקסס" – טיפול אנטי אייג'ינג בסדרה הפועלת לשיקום עור שניזוק מפגעי הסביבה. הסדרה מבוססת על קולוגן, אלסטין וריפאר קומפלקס ייחודי המונע את הנזקים שנגרמו לתאי העור ופועל להמרצת מנגנוני התיקון והשיפור הפנימיים של התאים. במהלך הטיפול נעשה שימוש בחומרים עם מרכיבים פעילים כמו: ויטמין C, למון גראס, שמן תפוזים, תמצית אשכולית אדומה וחמאת שיאה. 


בשלב הראשון בלה ניקתה לי את הפנים בעזרת הקלינזר מהסדרה ומיד המשיכה בניקוי עם נוזל החידוש האקטיבי מסדרת אלפא בטא ורטינול. לאחר שהפנים נוקו כהלכה היא עברה לשלב הפילינג אותו היא השאירה על העור שלי כ – 10 דקות ואחריו מרחה מהנוזל הטיפולי סולושן מסדרת א-נוקס. כאשר הנוזל נספג בעור, היא הניחה מעליו כמות נדיבה של אלו ג'ל וכיסתה את הפנים שלי בעזרת יריעת ניילון ל – 10 דקות. כעבור 10 דקות, היא ניקתה את החומרים מהפנים שלי והמשיכה לפילינג השני העונה לשם וויט פילינג וכשמו כן הוא – פילינג לבן המבוסס על גבינה וחומצה לקטית ופועל להמסת החומר הבין תאי, בהבהרה ובהעלאת רמת הלחות בעור. לאחר ניקוי הפילינג בלה מרחה על הפנים שלי את המסכה הטיפולית האינטנסיבית מסדרת סי דה סקסס, המתינה 15 דקות והסירה גם אותה. לסיום הטיפול, היא הניחה על הפנים שלי 3-4 טיפות סרום מאותה הסדרה, הספיגה על העור והוסיפה מעל את קרם היום האינטנסיבי של סי דה סקסס.


כשקמתי להביט במראה נדהמתי מאיך שהפנים שלי ברקו וזהרו, אי אפשר היה לפספס את הנקיון העמוק שהן עברו ואת השימוש בחומרים טיפוליים שבאמת גרמו לעור להתחדש ולהבהיר מעט יותר.
טיפול כזה שאורכו כ – שעה ורבע, עולה בין 400 ל – 450 שקלים (תלוי במכון הקוסמטיקה) וניתן לחפש את הקוסמטיקאית הקרובה אליכן דרך האתר של החברה: www.hl-labs.co.il

בלה העניקה לי במתנה את המארז של סי דה סקסס ובתוכו 3 מוצרים בגודל מלא (אותם מוצרים שבהם היא גם השתמשה בטיפול עצמו). המוצרים הם: קלינזר 125 מ"ל, קרם יום אינטנסיבי 50 מ"ל וקרם לילה 50 מ"ל. השימוש בכל המוצרים במארז במקביל מסייע בשמירה על תוצאות הטיפול אותו עברתי ותורם להמשך ה - "עבודה" על הבהרת העור, שיפור חיזוק וגמישותו, מניעת היווצרות כתמי גיל ושמש והאטת תהליך הזדקנות העור. המארז עולה 410 שקלים וגם אותו ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.   


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: