יום שישי, 5 באוגוסט 2016

אבל אני אוהבת להיות בבית

מזל סרטן, טיפוסית, אוהבת להיות בבית. לא מפתיע, הא? למען האמת, יותר מהכל אני אוהבת להיות במיטה, אחרי אמבטיה טובה, עם פיג'מה מפנקת, חומר קריאה משובח וכמה נשנושים בצד. מאז שמיכאל שלי נולד זה כבר לא קורה יותר מידי, אלא רק לעיתים רחוקות. מידי פעם, אני מצליחה לגנוב לעצמי איזה שנ"צ חפוז, ואז גם דואגת שכל הנ"ל שציינתי למעלה יתקיימו לפני. כל הפינוקים האלה לחלוטין מכניסים אותי למוד של שינה טובה, עמוקה ואיכותית. 




רשת אפרודיטה שלחו לי את הפיג'מה הקייצית שאני לובשת מתוך קולקציית הבייסיק החדשה שלהם שכוללת סטים של פיג'מות בגזרות נוחות כמו: גופייה עם שורטס, חולצה עם שרוול קצר ומכנסי ברמודה, חולצה עם שרוול קצר ומכנסי קפרי 7/8 וסטים הכוללים חולצה עם שרוול קצר וכפתורים ומכנסיים ארוכים בדפוסים עדינים קלאסיים. בין הדפוסים תוכלו למצוא: "סלט פירות" – הדפסים שובבים ופופיים של פירות קייצים (כמו הסט שאני לובשת למשל), "טרופיקל" – דפוסי הוואי של פרחי היביסקוס ועצי דקל בצבעוניות קייצית, "סלוגנים" – דפוסי טקסט מלאי פאנץ' ו – "גלידה".


עוד בקולקציית הפיג'מות החדשות – ליין הפרימיום הכולל את קבוצת ה – Mix&Match שבה ניתן למצוא שורטס אריג ויסקוזה ומכנסי אריג ויסקוזה ארוכים בדפוסי נמר ונקודות קלאסיים, חולצות כותנה – מודל משולבות לורקס ורקמה, גופיות ריב משולבות תחרה ושורטס תחרה. מחירי הפיג'מות מתחילים מ – 149 שקלים אבל תוכלו להשיג אותם עכשיו במחיר מבצע של 50 שקלים בלבד.

בנוסף לקולקציית הלבשת הפנאי החדשה של אפרודיטה, המותג השיק לראשונה את המוצרים החדשים שלו בקטגוריית טיפוח הגוף – Sensual Seduction, עם 5 ניחוחות נעימים: לבנדר, אמבר, ונילה, מאסק ומנגו-אפרסק. לכל ניחוח סדרה שלל מוצרים וביניהם: ספריי בושם, קרם ידיים, קרם גוף וחמאת גוף. המרכיבים העיקריים במוצרי הסדרה הם: תמציות צמחים כמו שמן אבוקדו, שמן חוחובה ושמן רוזמרין, מינרלים מים המלח וקומפלקס פעיל של ויטמינים A, B, C ו – E.


מחירי המוצרים בסדרה: קרם גוף – 19.90 שקלים ל – 57 מ"ל, 49.90 שקלים ל – 250 מ"ל, חמאת גוף – 64.90 שקלים ל – 350 מ"ל, קרם ידיים – 29.90 שקלים ל – 100 מ"ל, תרסיס גוף – 19.90 שקלים ל – 75 מ"ל, 49.90 שקלים ל – 250 מ"ל.  

את קולקציית הפיג'מות החדשה וקולקציית מוצרי הטיפוח לגוף תוכלו להשיג בחנויות הרשת ובאתר החברה: www.afrodita.co.co.il


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: