יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

מארזים לחג - חלק א'

את החלק הראשון של המארזים לראש השנה אקדיש למארזים האקסקלוסיביים יותר, היקרים יותר והשווים יותר. הם לא מתאימים לכל אחד ואחת ואתן לחלוטין יכולות לשקול האם תרצו להשקיע את הסכום הזה בחמותכן או פשוט בעצמכן.


AHAVA

קולקציית צבר ומורינגה של AHAVA היא קולקציה חדשה שנוצרה בהשראת צמחי המדבר בסביבת ים המלח ובניחוח אקזוטי. תמצאו בה שמן גוף יבש מזין, מלחח ומועשר בשמן שומשום, שמן ויטמין E, שמן אומגה 3 ועוד. קרם ידיים מינרלי עשיר במינרלים מים המלח ותמציות בוטניות להגנה על הידיים מפני נזקי אגלים, מים ועבודות תחזוקה של בית. תחליב גוף מינרלי במרקם קליל המעלה את רמת הלחות בעור ומעניק רכות ונוחות במהלך כל שעות היום. למוצרים בסדרה יש ריח נעים ומפנק ביותר כאשר השמן נמכר במחיר של 129 שקלים (100 מ"ל), קרם הידיים נמכר במחיר של 66 שקלים (100 מ"ל) ותחליב הגוף המינרלי נמכר במחיר של 115 שקלים (250 מ"ל).


ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר פארם וחנויות נבחרות.


HL

חברת הקוסמטיקה המקצועית משיקה את סדרת "מולטי ויטמין" המגיעה במארז חגיגי ומרשים. הסדרה מכילה ריכוז גבוה של ויטמינים חיוניים המאוחסנים במיליקפסולות ופועלת ביעילות רבה להמרצת העור, הזנתו והאטת תהליך ההזדקנות. האחסון של הויטמינים מסייע לשמירה על טריותם וריכוזם הגבוה כאשר בין הויטמינים שתמצאו בתוכם: A, B, C, E, F ו – H. שימוש קבוע בקרם היום (50 מ"ל) באופן יומיומי ובנוסף שימוש קבוע בסרום מולטי ויטמין (30 מ"ל) בערב (ניתן גם ביום, לפני קרם הלחות) עוזר לשמור על מראה עור אחיד, חלק וצעיר יותר. המרקם של הקרם והסרום נעים על העור והריח מאוד נייטרלי. בסדרה תמצאו גם את הג'ל קלינזר מולטי ויטמין המועשר גם הוא במיליקפסולות ומנקה את העור ביסודיות. מחיר המארז: 468 שקלים.


את מוצרי HL ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות אותן ניתן לאתר דרך האתר: www.hl-labs.co.il


SABON

המותג המפנק מציג את קולקציית ראש השנה 2016 עם ניחוח חדש: WONDERLAND, ניחוח חגיגי ומפתיע המותיר שובל של רגע בלתי נשכח. לא ניתן לתאר את הריח במילים אבל הוא ללא ספק ניחוח שטרם הרחתם ב – SABON. כמו בכל חג, המותג מציע שפע גדול של מארזים עשירים במגוון סדרי גודל של מחיר. המארז שבתמונה נקרא: WONDERLAND והוא מכיל בתוכו פילינג גוף (200 ג'), קרם גוף (150 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל) וסבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל). מחירו: 139 שקלים במקום 247 שקלים. מארזים נוספים נעים בטווח של בין 49 שקלים ועד 319 שקלים כאשר תוכלו לרכוש את המוצרים החדשים בסדרה גם כבודדים. כמובן שיש גם מארזים קלאסיים לגבר בניחוח ג'נטלמן והם נעים בין 99 שקלים ל – 199 שקלים.


SABON השיקו לאחרונה גם שני בשמים חדשים, האחד לאישה והשני לגבר, שני בשמים המשלימים זה את זה כמו ין ויאנג. הרכות והעדינות של ELLE, הניחוח לאישה, המשתלב עם החספוס והטבעיות של LUI, הניחוח לגבר, הם שילוב מנצח ויכולים להיות כשלעצמם מתנה מושלמת לערב החג. הבשמים מגיעים בגרסת ה – EDT ובבקבוקים בגודל של 100 מ"ל.


את מוצרי SABON ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ או באתר: www.sabon.co.il

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: