יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

מוצרי טיפוח חדשים על המדף

קל לי מאוד להתבלבל ולטעות כשאני עומדת מול המראה ורואה את אותם קמטוטים קטנים ליד העיניים ובצידי השפתיים. לרגע אני מדמיינת שזאת לא אני שם, אלא אישה אחרת, מבוגרת הרבה יותר ממני... מספיק רק מצמוץ אחד בעיניים כדי להזכיר לעצמי שזאת אכן אני, ואני בת 30 ושהגיע הזמן להתחיל להשתמש בקרמים שנועדו לטפל ולעזור בקמטוטים הראשונים על הפנים.

MULTI EFFECT מבית קרליין

סדרת הטיפוח מולטי אפקט החדשה של קרליין יוצרת שגרת טיפוח שלמה, נכונה ובריאה לכל אחת באשר היא, המחפשת את מיטב המרכיבים החדשים להם זקוק העור כל יום, כל היום וכל הלילה. כל מוצרי הסדרה מעניקים לעור את המרכיבים החיוניים לשמירה על מראה צעיר – החל מלחות זמינה ופעילה, דרך מרכיבים היוצרים מערך הגנה למניעת נזקי סביבה וקרינה ומרכיבי הרגעה המונעים סוגים שונים של מתח היוצרים תהליכי הזדקנות מהירים ומוקדמים. המרכיבים העיקריים שנמצאים במוצרים מהסדרה הם: חומצה היאלורונית, פפטידים, מרכיבי לחות ממקור טבעי (שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן שקדים ועוד), אנטי אוקסידנטים ומרכיבים להרגעת העור (סקוולן, אלנטואין, אלוורה וקמומיל), כאשר כולם ביחד מרכיבים סדרה חדשה, נהדרת ומומלצת כחלק משגרת הטיפוח היומית של כל אישה (או גבר!). בסדרה תמצאו את המוצרים הבאים: קרם יום SPF25 במרקם קטיפתי, עשיר בלחות ועם ספיגה מהירה על העור (49.90 שקלים ל – 50 מ"ל, מחיר השקה), קרם לילה עשירה המסייע לבצע את כל פעולות ההתחדשות ויצירת תאים חדשים בשעות הלילה (49.90 שקלים ל – 50 מ"ל, מחיר השקה) וקרם עיניים עם מרכיבי הרגעה המעניק לעור העדין סביב העיניים את כל מה שהוא צריך כדי לשמור על הגמישות והלחות (49.90 שקלים ל – 30 מ"ל, מחיר השקה).


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.


INSTANTLY AGELESS מבית JEUNESSE GLOBAL

חברת Jeunesse Global האמריקאית חודרת לישראל ומציגה את ה – Instantly Ageless, מיקרו קרם עוצמתי נגד קמטים, אשר פועל במהירות וביעילות כדי לצמצם את סימני ההזדקנות הבולטים במינימום מאמץ. השימוש במוצר נעשה על ידי שימוש מזערי בקרם הנתון בשפופרת קומפקטית המכילה את החומר. בכל שפופרת תמצאו את הרכיבים הפעילים הבאים: ארג'ייליין – מחייה את העור ומצמצם למינימום את הופעתם של קמטים עדינים ואת גודל הנקבוביות למראה נטול פגמים, סודיום ומגנזיום סיליקט – תערובת בלעדית של שני סילקטים שונים שהשילוב ביניהם מקדם השפעת מתיחה של העור עד לכדי טשטוש הקמטים בעור. הנוסחה שפותחה בקפידה היא קלילה ותורמת לאיחוד גוון העור תוך ספיגה מידית בו. הקרם נועד במיוחד להתמקדות באזורים שאיבדו את הגמישות שלהם (צידי השפה, צידי העיניים והצוואר) כאשר השימוש בו נעשה על ידי שבירה של השפופרת והוצאת החומר בזהירות (כל בקבוקון מספיק ל – 2-3 ימים) ומריחות בטפיחות עדינות ובשכבה דקה על האזורים בהם מבקשים להתמקד. המטרה היא להשאיר את המוצר על העור ולא להזיז את הפנים במשך 2-3 דקות בזמן שהמוצר מתייבש, כדי לקבל תוצאות אופטימליות. התוצאות המתקבלות משתנות בין כל אחד אולם שימוש עקבי בו יעזור מאוד בשימור התוצאה המתקבלת.


מחירו: 279 שקלים ל – 25 שפופרות קטנות המתאימות לכ – 80 מריחות. ניתן להשיג בארץ דרך משרדי החברה בטלפון: 098999766


NUTRI DEFFNSE מבית YONKA PARIS

מותג הטיפוח הצרפתי Yonka Paris משיק מוצר חדש בסדרת האנטי אייג'ינג – נוטרי דיפנס, הפרוביוטיקה לעור הפנים. המוצר הוא למעשה תכשיר לחות המשמש גם להזנה אינטנסיבית של העור, תיקון, טיפול והקלה מידית במצבים של עור יבש ויבש מאוד וחיזוק מנגנון ההגנה הטבעי של העור. המרכיבים הפעילים העיקריים שפועלים בו הם: פרוביוטיקה – שני סוגים של חיידקים פרוביוטים הממריצים את קצב הייצור של הפפטידים ומסייעים בין השאר באפקט ההרגעה, שמן אינקה אינצ'י אורגני – מסייע בתהליך ההחלמה של העור, ומרכיבים נוספים שונים כמו: חמאת שיאה, שמן זרעי ענבים ושמן אבוקדו המסייעים כולם בשמירה ובניה של העור. המוצר קיבל ציונים מעולים במבדקים קליניים שנערכו על נסייניות שונות, כאשר 100% מהן דיווחו על עור פחות מגרד, מעקצץ ומגורה והרגעתו באופן מיידי. מומלץ להשתמש בקרם בבוקר ובערב לאחר ניקוי הפנים תוך עיסוי בעדינות על העור בתנועות סיבוביות עד להחדרה וספיגה מלאה.


מחירו: 499 שקלים ל – 50 מ"ל. להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות על ידי מדריכות יונקה פריז. לבירור נקודות המכירה ניתן להתקשר למשרדי החברה בטלפון מספר: 097456220

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: