יום חמישי, 9 בפברואר 2017

מתכוננים לוולנטיינס דיי

הוולנטיין, וולנטיינס דיי, יום האהבה הבינלאומי... לא משנה איך תבחרו לקרוא לו, ה – 14.2.2017 הוא עוד יום שנולד לאלה שאוהבים. במקור הוא נוצר לחגיגות אהבה רומנטיות לזוגות, אבל מבחינתי יום האהבה הוא יום שבו מציינים לא רק אהבה לבני זוג, אלא גם כזו לילדים, למשפחה ולחברים ואפילו לעצמך. לרגל יום האהבה הבינלאומי השיקו חברות היופי והטיפוח מספר מוצרים שיגרמו לכולנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו ובעיקר...להתאהב. הפעם בסימן כחול – לבן, עם מותגים ישראליים בלבד!

HL

כדי להשיג את מראה העור הזוהר והאמיתי שכולנו חולמות עליו (ועוד בערב חגיגי שכזה) השיקו ב – HL את המארז CALM RED המכיל סרום וקרם מזין ללילה, המיועד לעור רגיש ועדין במיוחד. הסדרה מבוססת על ויטמינים חיוניים, בהם F, E ו – H, המשמשים כנוגדי חמצון וריכוז גבוה של תמציות צמחים הפועלים להרגעת העור (כולל עור רגיש הנוטה לאדמומיות), שיפור מרקמו, עידוד תהליכי הריפוי של העור והאטת הזדקנותו.


הסרום הלחותי ליום (30 מ"ל) עשיר בוויטמינים המאוכסנים במיליקפסולות להרגעת העור ושיפור המרקם. יש בו רכיבים פעילים כמו ביוטין, תמצית ברוקולי, ליקוריץ, הממליס, פנטנול, חומצות אמינו ועוד. מורחים אותו בבוקר ו/או בערב על עור נקי כאשר הספיגה מהירה וניתן להתאפר בקלות מעליו.


הבאלם המזין ללילה (50 מ"ל) מעודד את פעילות מנגנון הריפוי הטבעי של תאי העור ומכיל שילוב של תמציות שונות כמו: תמצית ברוקולי, הממליס, שמן חוחובה, קוקואי, ענבים, קולגן, אלסטין, שמן שקדים ושמן זית. מורחים אותו בכל ערב על עור נקי ומעסים לתוך העור עד לספיגה מלאה. 


לתוספת של לחות או הזנה מומלץ להשתמש גם בקרם לילה ביו ריפאר או לחות מסדרת לקלטולן מבית HL.
מחיר המארז: 375 שקלים וניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות מורשות HL. פרטים נוספים אפשר להשיג דרך האתר: www.hl-labs.co.il


AHAVA

המותג עם השם הכי רומנטי של אחת מהחברות הישראליות הכי איכותית שיצא לי להכיר, מציע לרגל יום האהבה הבינלאומי את המארזים החגיגיים והמפנקים שלו בעיצובים רומנטיים ובצבעי ורוד או טורקיז.


המארז שבתמונה עונה לשם: You Deserve Flowers ותמצאו בו תחליב לחות מינרלי בניחוח קקטוס ופלפל ורוד מתוק וחושני בגודל מלא של 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בניחוח הדגל המוכר והאהוב בגודל 40 מ"ל. המוצרים מבוססים על המינרלים הקסומים של ים המלח ותמציות צמחים ייחודיות, ומועשרים בתמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח – OSMOTER, פטנט רשום ופורץ דרך של המותג. אותו פטנט גורם להעלאת רמת הלחות בעור, החיוניות והזוהר בעור, ומעכב את הופעת סימני הגיל.
מחיר המארז: 99 שקלים, להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.


BODY SHOP

רשת הטיפוח והפינוק מן הטבע השיקה שני מוצרי טיפוח מפנקים לכבוד יום האהבה הבינלאומי – ג'ל מסאג' לעיסוי מפנק ונר מסאג'. המוצרים מעוצבים בסגנון רומנטי ועדין ובעלי ניחוח יוקרתי המשלב בתוכו מאסק, ונילה ופרחים לבנים. הג'ל המגיע בכמות של 250 מ"ל משלב בתוכו שמן במבו המעשיר את העור בלחות וכמו כן יש בו תוספת של תמצית משי וויטמין E, המזינים את העור ומעניקים לו רכות. מורחים על העור כמות קטנה ומעסים אותו בתנועות מעגליות, קלות ונעימות עד לספיגה מלאה. המוצר מומלץ לשימוש גם ג'ל לחות לגוף.


מחירו: 64.90 שקלים.

ואם כבר ב – BODY SHOP עסקינן, הרשת השיקה גם את קרם הלחות לשיער לסירוק קל, המצטרף לסדרת הילדות "פיית המרשמלו" ומכיל בתוכו את תמצית שורשי פרח המרשמלו, ונילה ופרו ויטמין B5. הוא מגיע במיכל עדין ולבן מהסוג של ילדה ונערה תשמח לקבל במתנה.


מחירו: 29.90 שקלים ל – 250 מ"ל. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: