יום שלישי, 28 בפברואר 2017

מתכוננת לגשם

בתחזית הודיעו שהימים הקרובים עומדים להיות גשומים. זאת הזדמנות טובה בשביל כולנו ליהנות מעוד כמה רגעים של כובע גרב חם, מעיל פוך מפנק ומגפי עור טובים. אני עדיין מסרבת להיפרד מכל בגדי החורף שלי ובייחוד לאור העובדה שרק בשבועות האחרונים התחדשתי במספר פריטים חורפיים ושווים.




ביום שישי האחרון קפצתי לכמה סידורים מחוץ לעיר ודאגתי להתלבש היטב שכן למרות השמש שזרחה בחוץ - היה די קריר, "שמש שקרנית" כולם קוראים לה. לאאוטפיט שלי הוספתי גם את התיק החדש של המותג האיטלקי PIJAMA שהגיע לארץ בימים אלה ממש, ותוכלו למצוא מגוון רחב מהקולקציה שלו ברשת חנויות "סוהו" האהובה. המותג ידוע בשלל הדפסיו המעניינים אך אני דווקא בחרתי בבד ג'ינס חלק ונטול הדפס, כזה שיזכיר לי קצת את ימי התיכון עם קלמר הג'ינס הקלאסי והמוכר. הוא מספיק גדול כדי להכניס לתוכו לפטופ 12 אינץ' או אייפד, וכמובן שאני מכניסה בו גם את כל הדברים שאני לא יוצאת מהבית בלעדיהם כמו: ארנק עמוס, רשיונות רכב, תיק עזרה ראשונה, בקבוק מים, טלפון נייד, מפתחות לרכב ולבית, כרטיסי ביקור, טישו ועוד ועוד.


כובע הגרב של המותג NATIVE PLANET PEAK BEANIE הוא פינוק קטן לקראת סיומו של הקיץ ואני אוהבת את איך שהוא יושב לי על הראש. הוא בעל מרקם סריגה ייחודי ותפרים המאבטחים את שמירת החום בטכנולוגיה מתקדמת. הוא עולה רק 30 שקלים ברשת "למטייל" ככה שהוא בכלל שווה לכל כיס.


את מעיל הפוך והמחמם הזה רכשתי און ליין לפני למעלה מחודש באתר האמריקאי של המותג COLUMBIA  ושלחתי אותו לבית של אחי בקליפורניה ככה שיצא שקיבלתי אותו רק עכשיו מאחר וחיכיתי שמישהו יגיע לארץ ויוכל להביא לי את הרכישה הישר משם. הוא נמכר בדיוק בסייל והמחיר שלו היה מצחיק ממש – 85$ כולל משלוח ומיסים, שזה בערך שליש מחיר ממה שהייתי משלמת עליו בארץ. מתחתיו אגב, לבשתי טישרט פסים דקה וארוכה של GAP.

חולצה: GAP, ג'ינס: ZARA, מגפונים: NINE WEST, תיק: PIJAMA, מעיל: COLUMBIA, משקפיים: I OPTIC. 

אני מקווה ליהנות מעוד כמה ימים של גשם כדי שאוכל להנות מכל הפריטים החורפיים החדשים שלי, וגם אם החורף יגמר השנה מוקדם מהצפוי, אני יודעת שהרכישות האלו ילוו אותי גם לעונות הבאות. 

תודה לאספי שלי על התמונות.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: