יום שלישי, 21 בפברואר 2017

הפוסט הורוד – סגול

המוצרים החדשים שקיבלתי לסקירה החודש היו בסימן נשי במיוחד ובגווני הצבע הורוד/סגול. בתור מי שהצד הנשי שלה מפותח ביותר, הסתקרנתי לנסות את המוצרים החדשים ושמחתי לגלות אסופה נפלאה ומרעננת. אז בואו נתחיל!





מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת Visibly Clear  של Neutrogena


אני מודה שאני לא חסידה גדולה של מגבונים לניקוי הפנים, וכבר שנים שאני לא משתמשת בכאלה, אבל המגבונים החדשים מסדרת Visibly Clear של ניוטרוג'ינה לחלוטין גרמו לי להתחרט על כל השנים האבודות. השימוש במגבונים נוח כל כך ומעולה לימים בהם אני נרדמת על הספה בסלון (כן כן, עם האיפור והכל...) ומתעצלת לשטוף את הפנים לפני השינה. ברור לכם שאני שוטפת בסופו של דבר, אבל אני שונאת את זה כל כך. מאז שקיבלתי את המגבונים האלה נפתרה לי הבעיה! אני מניחה אותם על השידה ליד המיטה שלי, שולפת מגבון בניחוח מטריף של אשכולית ומסלקת מהפנים את הלכלוך שהצטבר על הפנים במשך כל היום ואת האיפור כמובן. הוא משאיר את העור נקי באופן יסודי ורענן. חשוב לשים לב שלא להשתמש במגבונים באזור העיניים.


מחיר מומלץ לחבילה המכילה 25 מגבונים – 29.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.


קרם יום מסדרת נר הלילה של WELEDA


קרם היום החדש של מותג הטיפוח האורגני וולדה אמנם מיועד לנשים בגילאי 50 ומעלה, אבל כמכורה למוצרי המותג, לא יכולתי שלא לנסות אותו בעצמי. ובכן, מדובר בקרם יום התורם להתחדשות ולהזנה במהלך היום והוא מכיל בתוכו שמן אורגני נר הלילה, המחזק את העור ומגביר את האלסטיות שלו, ממצק ומעניק לו מראה בריא וזוהר. בנוסף, יש בו שעוות צמחיות כדוגמת חמאת קקאו, שמן זית ושמן אגוזי מקדמיה המעניקים לעור פנים בוגר לחות עמוקה, מיצוק והגנה מפני רדיקליים חופשיים המאיצים את הזדקנותו. הוא מתאים לעור פנים בוגר ומומלץ להשתמש בו מידי בוקר, על עור נקי ולפני האיפור.

מחירו: 210 שקלים ל – 30 מ"ל, להשיג בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי מרקחת פרטים וסניפי סופר פארם, ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


רפידות Gel Active מבית Scholl


המותג שול ממשיך להתרחב בתחום הנוחות ובכלל, ולאחר ההשקה המוצלחת של הגרביונים (עליהם כתבתי כאן), הם השיקו את רפידות הג'ל המעניקות לכפות הרגליים תחושת נוחות ומסייע להן בהליכה, אפילו כשנועלים נעלי עקב גבוהות. הרפידות החדשות סופגות זעזועים ומסייעות להפחתת הלחץ בהליכה. הג'ל הרך מעניק תמיכה לכפות הרגליים וכתוצאה מכך ניתן ללכת ללא כאבים. הרפידות מגיעות במספר דגמים שיתאימו לנעלי עקב בינוני (בגובה של עד 5.5 ס"מ), לנעלי בובה שטוחות, לנעלי עקב פתוחות ולנעלי עקב גבוהות אותם אני קיבלתי לסקירה. אני מודה שאני לא נועלת נעלי עקב באופן יומיומי, אך כאשר אני נועלת אותן אני מייחלת לנוחות מירבית. רפידת הג'ל נמצאת לרפידת הנעל בצורה מושלמת ואינה מחליקה ממנה, היא תתאים למידות נעלים 35 עד 40.5 ורצוי להחליף אותה כל 6 חודשים (או עם הופעת סימני השחיקה הראשונים). המוצר משפר מאוד את נוחות נעלי העקב והוא פתרון נהדר למי שלא מוכנה לוותר על נעלי העקב שלה אבל גם לא על הנוחות והיציבה שלה.


מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקלים, להשיג ברשת סופר פארם.


Labello בטעם אוכמניות


מותג טיפוח השפתיים לבלו, השיק טעם חורפי וטעים במיוחד – אוכמניות, המשאיר על השפתיים טעם וניחוח משגעים ונגיעת צבע קלה. הוא שומר על רמת הלחות הטבעית של השפתיים ומעניק להן תגבור של לחויות והזנה. יש בו נוסחה של שמנים מטפחים המגנים עליהם מפני הקור, היובש וקרני השמש שמייבשות את העור וגורמות לסדקים ולקילוף. טיפ שלי? מרחו מעליו גם שכבה עדינה של גלוס שקוף ותקבלו מראה יפיפה וחורפי.


מחירו: 18.30 שקלים, להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובילות.


מגיני תחתון מבית Carefree


כבר שנים שאני משתמשת במגיני התחתון של קרפרי מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, כאשר הפעם הם מושקים בנראות חדשה ובחווית שימוש נעימה ונוחה הרבה יותר. מוצרי המותג זוכים לאריזה חדשה וגרסה משופרת שבאה לידי ביטוי במעטפת מעוצבת רכה לתחושת רכות מוגברת ונעימה יותר למגע, אחיזה משופרת למניעת תזוזות והתאמה מרבית לתנועות גוף האישה.


מחיר מומלץ לצרכן: 24.80 שקלים (ו – 27.30 לאריזת מגה פק), להשיג ברשתות השיווק והפארם. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: