יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

התפוח הגדול



רשת אופנת ml השיקה לאחרונה מותג לצעירות בשם המקסים "אמילי" – mlly. המותג נולד מתוך רצון לתת מענה לנשים צעירות במידות גדולות עם דגש נרחב על בגדים אופנתיים, עיצובים צעירים, צבעוניים וטרנדיים. עוד לפני שראיתי את הבגדים, הלוגו האדום בצורת התפוח היה נראה מאוד מבטיח. כשהגעתי לביתו של השף ישראל אהרוני כדי לצפות בקולקציה מקרוב, הבנתי שלא רק הלוגו מבטיח אלא גם הבגדים. המון צבע, המון פאן ובעיקר הרבה Fashion! המחירים תואמים גם הם לקהל היעד הצרכני ובא לידי ביטוי בתמחור נוח ביותר. ולמה אני מתכוונת ב"תמחור נוח"?
השמלה הנהדרת הזאת למשל, עולה רק 189 שקלים.


גם השמלה המחויטת הזאת שמתכתבת באופן ישיר עם טרנד הקולור בלוק, עולה רק 229 שקלים.


הפרזנטורית העסיסית הינה תמרה אהרוני, ביתו של אותו שף מדובר, ויש שיטענו כי היא רזה מידי כדי לייצג את המותג שמיועד לקהל נשים במידות 42-50. לטעמי הבחירה מאוד מוצלחת אף על פי שתמרה "רזה" מידי ומייצגת רק את קהל היעד של המידות התחתונות.
הקולקציה העשירה והמקסימה הזאת כל כך הרשימה אותי עד כדי כך שכשהצצתי בקולקציה עברה במוחי מחשבה קלה שאולי שווה לי להשמין טיפה.

טי שרט נהדרת בהדפס מתוק של מכוניות

זאת כבר אני, ערב ההשקה, בשמלה אלגנטית שחורה (מתנה מחברה), חגורה בהדפס נחשי (זארה) ונעליים של מיכל מילר

ואלה הם רק חלק מהמתוקים שחיכו על השולחן המקסים והטעים

המתנה שקיבלתי מהרשת באותה השקה הייתה חולצה טי שרט נפלאה ונעימה, שכבר הספיקה לקפוץ איתי לביקור קצר בבודפשט בסופ"ש האחרון, תראו כמה שהיא יפה ומרעננת!

משקפיים: X-Ray, שרשרת: שלומית אופיר, צמיד: PANDORA

כל שנותר לאחל למותג החדש, הצעיר והרענן זה הרבה הרבה הצלחה, נראה שהנישה אליה נכנסו היא אחת מהחשובות בתחום האופנה!
המשך שבוע נעים ומתוק,
שרונה.

4 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

מותק, יש מקום לשרונה שמנה אחת בלבד בבלוגוספירה, תאלצי להתאפק :0)

marjorie morningstar אמר/ה...

למרות מתקפת יחסי הציבור האימתנית שלהם, אמילי ראויים לפרגון. הגזרות נראות נהדר והייתי שמחה לסגנון הזה (מותניים מודגשות, צבעים מאירי עיניים) גם עבורנו, במידות ה"סטנדרטיות". נמאס לי מניוד, פשתן וטשטושי מותניים. הלוגו קצת בעייתי - לפי הגרפיקה נראה שהמותג מתהדר בשם מלי\מיילי (ואף אחת מהן אינה קונוטציה מתאימה כשעסקינן במידות גדולות)

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.איזה כיף ללכת לבית של אהרוני ולאכול אצלו!! הבת שלו חמודה, כבר קראתי ראיון איתה על היותה פרזנטורית "רזה". תמיד יהיו כאלו שיתלוננו, אבל היא באמת חמודה. החולצה שקיבלת מתוקה- מזכירה לי טיול שהייתי בו.. שבוע מקסים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שרונה - האמת שגם אם חשבתי על זה ברצינות, זה מאוד בעייתי. לעולם לא אצליח להשמין (ככה זה, לאחד יש בעיה להשמין ולשני יש בעיה לרזות).

מרג'ורי - אני מסכימה איתך לגבי השם של המותג, הקונוטציות זורקות למקום אחר, אבל עדין... אני חושבת שזה שם מקסים וכמו גם הלוגו. החולצה שקיבלתי מתנה היא מידה 42 ואני דווקא אוהבת שהיא לא מאוד מאוד צמודה, לא רואים שהיא גדולה לפי דעתי. ללא ספק אני אקפוץ לבקר בחנויות מידי פעם ואולי אצליח למצוא יותר מחולצה שיתאימו לי (החצאיות היו גם כן מאוד מאוד מוצלחות).

ציפי - האמת שהאוכל לא היה מבית אהרוני (אם אני לא טועה זה היה של מאפיית לחמים), אבל עדיין נחמד להיות בדירה המקסימה שלו. החולצה לגמרי מזכירה את הטיול שלך :)
ובכלל, אני לא נוטה ללכת עם טי שרט צבעוניות ומודפסות ואני כל כך שמחה שיש לי עכשיו את זו.

שרונה