יום שני, 10 בספטמבר 2012

מה קונים לחג? - פוסט בהמשכים, חלק ב'

לקראת ראש השנה מדפי הפארמים מתמלאים בניחוחות חדשים של מותגים מוכרים יותר ומוכרים פחות.
אספתי עבורכם את הבולטים (וכמובן גם את המשובחים) והרכבתי לכל אחד ואחד מהם אאוטפיט ברוח הבושם והחג.


D'orsay – Tilleul


הברון ד'אורסיי החל את דרכו בשנת 1830 כספק הבשמים הראשי של חצר האצולה של ארמונות וורסאי בתקופת נפוליאון השלישי. הוא נחשב אז כאיש אופנה מוכר וקולקציות הבשמים שיצר יוחדו בניחוחות יוקרתיים, כך שהמתבשם בהם הרגיש לא פחות מבן אצולה בכבודו ובעצמו. הניחוח המקורי של Tilleul נוצר ב-1915 והפך ללהיט בקרב נשות האצולה של אירופה. הבושם מגיע בקופסא בגוון ירקרק עם כיתוב קלאסי והבקבוק עצמו מאוד אלגנטי ויוקרתי. הריח מזכיר ניחוחות אביביים של פריחה כגון איריס ויסמין ולמרות שמדובר ב-EDT הריח עמיד והופך אפילו טוב יותר עם הזמן. את הבישום הנהדר של D'orsay ניתן להשיג דרך האתר Call Perfume במחיר של 449.00 שקלים ל 100 מ"ל.


L'occitane – או דה קולון Captivant



אחד מתוך סדרת בשמי או דה קולון מרעננים מבית ל'אוקסיטן, המגיעים בשלושה ניחוחות מעוררים. הכיף בבשמי הקולון הוא שאפשר להתיז אותו על כל הגוף, כולל על הבגדים והתחושה מאוד מפנקת וכייפית. כשהצמחים הארומטיים של פרובאנס פגשו את צמח הברגמוט ואת הליים הפיקנטי, נוצר האוד דה קולון Captivant בניחוח עצי מתובל. הבושם מכיל את השמנים האתריים של הברגמוט ושל מנטה מהים התיכון. מחירו של האו דה קולון Captivant הוא 240 שקלים ל-300 מ"ל או 110 שקלים ל-50 מ"ל ויש לו גם ג'ל רחצה באותו הניחוח במחיר של 100 שקלים ל-250 מ"ל.


Nina ricci – Mademoiselle Ricci


בית האופנה נינה ריצ'י ידוע גם כמי שמוציא לשוק לא אחת בשמים יוקרתיים בהשראת מותג האופנה. הבושם החדש מדמואזל ריצ'י נושא עמו ריח מאוד רומנטי עם מתיקות מעודנת. הוא מכיל טיפות של ורדים, פלפל ורוד, עלי דפנה, מושק והעץ הלבן, מה שמעניק לו ארומה מתקתקה ומתובלת כאחד. הבקבוק מעוצב כאריזת מתנה ומתהדר בסרט ורוד פודרתי.
או דה פרפום 50 מ"ל עולה 445 שקלים ואפשר למצוא אותו עכשיו גם בהרבה פחות עם כל המבצעים לחג ברשתות הפארם השונות.


007 – James Bond


זה נחמד שאנחנו דואגת לעצמנו כל הזמן, אבל כשהגבר שלנו מדיף ניחוח משכר אין דבר שעושה לנו את זה יותר מזה. ג'יימס בונד 007 הוא בושם קלאסי גברי מובהק שנוצר בהשראת סרטי ג'יימס בונד, סמל גברי אולטימטיבי לרבות מאיתנו. הבושם מכיל ניחוחות ממשפחת הברגמונט ומועשר בלבנדר, ארז ותפוח. הבקבוק נוצר בהשראת האקדח הייחודי של ג'יימס בונד, עם זכוכית כהה ומחוספסת ופקק מוכסף. אני חייבת להודות שהגבר שלי כבר משתמש בו והוא פשוט מ-ע-ו-ל-ה!
מחירו: 199 ל 125 מ"ל.

חג ריחני ושמייח!
שרונה

התמונות לקוחות מכאן, מכאן, מכאן, מכאן ומכאן.
*כל הבשמים התקבלו לסקירה על ידי החברות.

6 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.לשימחתי הרבה קניתי לכולם כבר מתנות, במכירות שהייתי ואני מסתפקת בטיול הנפלא שאליו אנו נוסעים - לרומא היפה. בלי שום רשימות, בלי קניונים, אבל לא אכפת לי למצוא זוג נעליים...שתהיה שנה נפלאה ומלאת מתנות, מאושרת ואוהבת!

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הפוסט פשוט מקסים!
לגמרי בא לי מתנה כזו לחג :)
קול פרפום מוכרים גם בשמי ל'אוקסיטן?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - איזה כיף שאת כבר אחרי כל הקניות לחג. אנחנו עוד לא התחלנו בכלל :/
תעשי חיים ברומא, כל כך שמחה בשבילך שאת לוקחת פסק זמן מהחיים ונוסת לטייל קצת! נשיקות

Lave And Chiffon 0 - אני די בטוחה שהם לא מוכרים שם בשמים. ל'אוקסיטן נמכרים רק דרך האתר שלהם או בסניפים השונים שלהם ברחבי הארץ!
ותודה רבה על המחמאה, שנה טובה!

OceanWind אמר/ה...

אהבתי את הרעיונות למתנות שהצעת, בושם עם ריח יחודי ואופי מתנה מצויינת! תהיתי מאיפה החולצה בצבע בורגונדי-אדום מהלוק הנשי השלישי? היא פשוט מדהימה!!!
שנה טובה ומוצלחת!

קטיה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

קטיה יקירה, החולצה היא של אוסקר דלה רנטה :) יקררררר!

עינב אמר/ה...

הבעיה שלי היא, שאת מעלה את התמונות האלו של בגדים שציוותת לבושם בלי לצרף קישור או מאיזו חנות הם... לא יפה בכלל!!! :-)