יום שבת, 8 בספטמבר 2012

מה שאני עושה ביום שבת

השבתות שלי אף פעם לא נראות אותו הדבר. כל פעם אני עושה משהו אחר, במקום אחר, עם מישהו אחר. אין כמו לגוון לעצמך את החיים ולהפוך אותם לכמה שיותר צבעוניים.
השבת נצמדתי חזק חזק לגליון ספטמבר של Vogue, הלא הוא הגליון המדובר בעל 916 דפי כרומו מסוגננים וריחניים. 4\3 ממנו מורכב מפרסומות וקמפיינים של חברות שאני מאוד מאוד אוהבת ורק 4\1 בערך (אם לא פחות) הן כתבות איכות על חייהן של דוגמניות וסלביות. ולמרות שיש בו טונות של פרסומות, אני עדיין נהנת ממנו ומתחילה כבר את העלעול השני בו. תמיד מגלים דברים חדשים בסיבוב השני...



בין לבין אני מסניפה את הבושם-גלוס החדש שקיבלתי במתנה מל'אוקסיטן. אותו צמד של או דה טואלט בריח פרחי הפאוני והורד וגלוס שימרי בטעם מתקתק הוא יציאה מבריקה של ל'אוקסיטן מתוך סדרת המוצרים החדשה של פרח הפאוני. הדביקות של הגלוס מינימלית, העמידות גם היא סבירה, המראה מאוד טבעי והטעם טעיייים! מהצד השני, הבושם בניחוח פרח הפאוני עדין ביותר ומאוד נעים על הגוף. הוא מגיע בצורת רול און ומוציא את כמות הנוזל המדויקת במשיחתו על הגוף. 
עוד בסדרה: קרם ידיים, פודרה נוצצת עם משאבת פומפה מהממת, שפתון, באלם לריכוך שפתיים וכאמור גלוס ואו דה טואלט. 
מחיר צמד גלוס-בושם כמו שקיבלתי, כ - 100 שקלים ברשת חנויות ל'אוקסיטן ברחבי הארץ.


נצנוץ עדין ודביקות מינמלית

ולסיום אמליץ לכם על "דיסק השבת" שלי, הלא הוא The Freewheelin' Bob Dylan של בוב דילן האגדי כמובן. תענוג גדול להזכר באותה הופעה שלו שראיתי (למרות שהייתה קצת שונה ממה שציפיתי) ולחשוב על זה שראיתי אגדה מהלכת מבצעת כמה מהשירים היפים שנכתבו בהיסטוריית המוסיקה.


מתוך הספר: "1001 אלבומים שאתה חייב לשמוע לפני שתמות"


השיר הפותח את אלבום השבת שלי - Blowin'In The Wind
שבת שלום לכולם והרבה עשייה מבורכת!
שרונה

7 תגובות:

מיכאלה הלוי אמר/ה...

אני רואה שאת אוהבת ממש את הדברים של לאוקסיטן ןוהאמת שגם אני וכיף לקבל ממך המלצות על מוצרים חדשים שיוצאים להם... הבלוג שלך מעולה!!!

PointOfFashion אמר/ה...

אני דווקא שמעתי דברים רעים על הווג הזה אז אני מתכננת לרכוש דווקא את האיטלקי...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיכאלה - תודה רבה יקירה!

PointOfffashion - מעדיפה לא לקרוא ביקורות מאחרים על דברים שהם מאוד אישיים. זה כמו שאני שונאת לקרוא ביקורות על סרטים, הצגות וספרים. בכל מקרה, גליון מהמם... אם תרצי אותו אחרי, מוכנה להשאיל :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

השבתות שלי די דומות זו לזו, שישי אחה"צ, שינה או קפיצה קלה לים. ארוחת ערב שישי עם המשפחה, מנוחה מול המחשב/עתון או קפיצה לחברים.
שבת- חברים/משפחה/קפה עם השותף וכמובן מסיכת פנים טובה ולפעמים שנ"צ.

כל מי שמגיע מחו"ל/חוזר מחו"ל יודע שאותי אפשר לפנק בקלות, מגזין אופנה או שניים בדיוטי משמחים אותי עד הגג, מעדיפהב את INSTYLE אחריו ווג ו ELLE, לא בוחלת בכל השאר.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - רעיון טוב לבקש מאנשים שחוזרים מחו"ל לבקש מהם מגזין אופנה כייפי, אף פעם לא עשיתי את זה ואולי הגיע הזמן להתחיל (אני תמיד מבקשת שוקולד מרציפן של אנטון ברג :))
ונראה שיש לך יופי של שבתות! איזה כיף! כן ירבו!

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לגמרי איתך לגבי הווג!
קניתי אותו במקסיקו לפני שבוע וכל פעם אני מתרגשת מחדש כשאני נוגעת בו :)
מתה על לאוקסיטן!
במיוחד כל פריחת הדובדבן שלהם...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לייס & שיפון - מקסיקו?! אני ירוקה מקנאה. כבר בארץ? ובדיוק עכשיו חיסלתי סבון נוזלי של סדרת הדובדבן, היה לי כואב לזרוק את הבקבוק לפח מרוב שאהבתי את הריח!