יום שלישי, 3 בפברואר 2015

זה זמן שמן

בעבר לא אהבתי להתמרח בשמנים. המגע על העור היה מעורר בי צמרמורת של ממש ותמיד העדפתי קרמים ומשחות על פניהם. עם הזמן למדתי לאהוב גם את המרקם השומני, במיוחד כשגיליתי שיש בשוק המון מוצרים מעולים שמגיעים בתרכובת הזאת.
איכשהו החודש קלטתי שאני מוצפת בשמנים, דבר שלא קרה לי כבר המון זמן, אם בכלל...

מימין לשמאל: BIO OIL, תמצית נרולי - דקלאור, שמן שקדים - וולדה, שמן יבש קקטוס ופלפל ורוד - אהבה

הראשון מביניהם הוא שמן הגוף היבש בניחוח קקטוס ופלפל ורוד של מעבדות ים המלח AHAVA. הוא מושק לרגל יום האהבה ויש לו ריח אקזוטי ונעים שמזכיר לי בושם ישן של אסקדה שאהבתי להשתמש בו פעם. שמן הגוף מגיע כתרסיס לחות והוא חלק מסדרת ה – Deadsea Plants. המרקם מאוד קליל ובשל כך הוא מתמזג עם העור בצורה אחידה ומושלמת ומותיר אותו נעים ורך לשעות ארוכות. הוא בעל פורמולת שמנים ייחודית המכילה קקטוס (עשיר בנוגדי חמצון), שמן זרעי חוחובה (שמור על תכולת הלחות), אצת דוניליאלה (מסייעת בהאטת תהליכי הזדקנות העור), ויטמין E ופלפל ורוד.
את השמן היבש אני אוהבת להתיז בסיום המקלחת, על עור נקי ולאחר שייבשתי אותו במגבת.

מחיר ל – 100 מ"ל: 129 שקלים, להשיג ברשת חנויות AHAVA, בחנויות פטור ממכס ובחנויות נבחרות.


הבא בתור הוא שמן השקדים האורגני של מותג הטיפוח WELEDA. לשמן השקדים הזה יש שני שימושים אפשריים: כמסיר איפור או כתוספת אמולסית לקרם הלחות. אני בחרתי להשתמש בו כמסיר איפור ולמרות שהשתמשתי כבר במסירי איפור טובים ממנו, הוא עדיין אחד הפייבוריטים שלי מהסיבה העיקרית: הוא בעל רכיבים ממקור צמחי אורגני, הוא נטול חומרים משמרים, שמן מינרלי ו – SLS. למי שתבחר להשתמש בו כתוספת לקרם הלחות, הוא יספק הזנה לשכבות העור העמוקות ביותר, ישמור וישפר את הגמישות שלו, יתרום ליצירת שכבה המגנה על העור מפני נזקי סביבה ויטפל בקמטים. אני חובבת מוצרים טבעיים אורגניים, כאלה שגם מגנים על העור וגם יודעים לטפל בו וזה בדיוק המוצר שעונה לי על כל הדרישות.

מחיר ל – 30 מ"ל: 109 שקלים, להשיג בבתי המרקחת, חנויות הטבע ובכל רשתות הטבע.
במהלך חודש פברואר תוצע סדרת השקד של WELEDA ב - 20% הנחה. 


את ה - Bio-Oil לא הכרתי לפני שהגיע אליי. מסתבר שהוא מוצר טיפוח מאוד פופולרי בחו"ל ועכשיו ניתן למצוא אותו גם בארץ. מדובר במוצר טיפוח במרקם שמן, בעל מגוון תועלות ורב שימושים, המתמחה בטיפול בסימני מתיחה קיימים ובמניעתם, שיפור נראות של צלקות, טיפול בפיגמנטציה ובכתמי עור, טיפול בקמטוטים וסימני הזדקנות, טיפול ביובש בעור ובמגוון נזקי עור שנים.
הוא הושק לראשונה בשנת 2002 והפך למוצר הנמכר ביותר בעולם בטיפול בסימני מתיחה ובצלקות. את אלה דווקא אין לי (סימני המתיחה מההריון נעלמו כלא היו) אבל אני החלטתי להשתמש במוצר כשמן מעשיר ומטפל באמבטיה. אני מוסיפה למי האמבט מספר טיפות ממנו והוא גם מלחח את העור וגם מטפל בצורה כוללת במעט שעוד נשאר לטפל. העור שלי מאוד מגרד ויבש בחורף הזה משום מה ואני מוצא את ה – Bio Oil כמוצר מטפל ומטפח כאחד. יש לו ניחוח פרחוני נעים והוא לא מותיר את העור שמנוני בסיום המקלחת.

מחיר ל – 60 מ"ל, 69 שקלים, להגיע ברשת סופר פארם בלבד.


אחרון חביב הוא סרום הנרולי של דקלאור, שהגיע אליי בתוך מארז התנסות של המותג. קניתי אותו לפני די הרבה זמן בפארם ורק לאחרונה התפניתי לנסות את המוצר הכה מדובר.
תמצית שמן הנרולי מסייעת בהרגעת העור ובחידוש הזוהר הטבעי שלו. היא מבוססת על נרולי, סנדלווד, מרווה, פטרוזיליה וגרגרי ערער. ההמלצה היא להשתמש בתמצית בוקר וערב אבל אני אוהבת לשים אותה בערב, אחרי האמבטיה ובמקום קרם הלחות. בבוקר שלמחרת אני קמה עם עור מבריק (אך לא שמן!) וזוהר ממש כמובטח ואת המחמאות שאני מקבלת על מצב עור הפנים שלי כבר הרבה זמן שלא שמעתי. נראה שהמוצר עושה את העבודה ומסתבר שיש בסדרת השמנים של דקלאור עוד מגוון רחב של מוצרים המיועדים לטיפול בבעיות עור שונות.
את המחיר של המוצר אינני יודעת כי הוא התקבל כאמור כחלק ממארז התנסות שנקנה לפני הרבה זמן.

את מוצרי דקלאור ניתן למצוא ברשת הסופר פארם. 


יום נהדר ומטופח לכולן!
שרונה. 

תגובה 1:

יוני אמר/ה...

מדובר בשמן שקדים מצויין של חברת וולדה