יום שני, 23 בפברואר 2015

חדשות לפנים

משהו מוזר עובר על עור הפנים שלי כפי שהתחלתי לספר לכם בפוסט הזהשינויי מזג האויר גרמו לנקבוביות שלי ממש להשתגע. יום אחד הפרצוף שלי מתמלא בפצעונים, כאלה שלא יביישו נערה מתבגרת וביום המחרת היובש הקיצוני נותן אותותיו ומעיק עליי מאוד. אזור ה – T לעומת זאת, נשאר מעט שמנוני כהרגלו ותוסיפו לזה אף מנוזל כבר כמעט חודש ימים, מה שגורם לקילופים היסטריים מתחת לאף כתוצאה מקינוחי יתר.
מה עושים? מנסים למצוא דברים שיעזרו ויקלו ולו במעט. אני מרגישה שעדיין לא עליתי על דרך המלך בנושא, ולמרות שהחורף עוד שניה נגמר, קיבלתי מספר מוצרים חדשים לפנים שנוסו והפתיעו לטובה.



העט של חברת מוצרי הקוסמטיקה 417- הגיע היום אליי בו שבו הבטתי במראה והבחנתי שהעור שלי הוא כבר לא מה שהיה פעם. יש לי קמטוטים זעירים בצידי הפה ובזויות העין, ולמרות שאני מקפידה על שימוש בקרמים, כנראה שהגיל נותן אותותיו. לא מדובר בעט מהסוג שכותבים איתו, אלא בעט מילוי נקודתי – Miricale Immediate Wrinkle Filler המטפל באותם קמטים שהטרידו את מנוחתי. הוא בעל מברשת סיליקון ומכיל בתוכו פיגמנט מינרלי עם קולגן טבעי מצמחים, אשר מחדשים את העור וממלאים באופן מיידי קמטים, עם שיפור הנראה לעין תוך 90 שניות בלבד, כמובטח על אריזת המוצר. ניסיתי והבנתי שאמנם אי אפשר להלחם בטבע, אבל בהחלט אפשר לשפר אותו. הקמטוטים שהציקו לי הטשטשו במעט, ואחרי שמרחתי מעל את קרם הלחות והסרום שלי, הבנתי שהאפקט המתקבל הוא כמו של פריימר חדשני שמחליק את העור ומכין אותו לשלב האיפור.
ניתן להשיג את המוצר בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון במחיר של 44$ ל – 7 מ"ל.



שלושה קרמי לחות חדשים שיצאו זה עתה הגיעו גם הם לסקירה ובכל אחד מהם אהבתי משהו אחר. כך למשל התאהבתי בריח של קרם הפנים Ultra Comfortale Face Cream מבית NUXE שאת קרם השפתיים מאותה הסדרה סקרתי ממש לא מזמן. הקרם מסדרת הדבש - Reve De Miel מיועד לעור יבש ומכיל כ – 91% רכיבים ממקור צמחי. הוא מומלץ לטיפול יומיומי, מרגיע את העור ומגן עליו מפני מפגעים סביבתיים. הוא מאוד עשיר מבחינת הטקסטורה ומכיל בתוכו חמניות, שמנים צמחיים ודבש כמובן.
ניתן להשיג אותו ברשת סופר פארם, במכבי שירותי בריאות ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים במחיר של 206 שקלים ל – 50 מ"ל.



ה – Skin Food מבית Weleda שבה את ליבי בעיקר בגלל היותו קרם אורגני המיועד להזנה עמוקה לכל חלקי הגוף לעור יבש ומחוספס, שזה בדיוק מה שהייתי צריכה לעור הפנים שלי. ניתן להשתמש בו לא רק על עור הפנים אלא גם על המרפקים, כפות הידיים והרגלים והוא מכיל בתוכו את כל הטוב שיש: שמן חמניות, שמן שקדים, לנולין, שעוות דבורים וצמחי מרפא כמו: קלנדולה, פרחי אמנון ותמר, קמומיל ורוזמרין. עכשיו תגידו לי שלא מתחשק לכם לשתות את כל המרכיבים האלה! אם לא בתה, אז לפחות על העור, כי אין ספק שמדובר בקרם שמפנק אותו ומזין אותו בדברים טובים.
ניתן להשיג אותו בבתי המרקחת, חנויות הטבע וברשתות טבע במחיר של 65.90 שקלים ל – 75 מ"ל.



קרם היום של ד"ר עורNutrique Intensive day Cream עם מקדם הגנה 15SPF הגיע כדי להזכיר לי שגם בחורף אני חייבת למרוח מקדם הגנה על העור. אז נכון ש – 15SPF זה לא מספיק, אבל זה הרע במיעוטו וטוב שיש קרמים שמספקים את זה לפחות.  קרם הלחות הזה בעל פעולה משלושת המעניק בנוסף למקדם ההגנה גם לחות לשעות ארוכות והזנה לעור והוא מיועד לעור יבש. יש לו מרקם קטיפתי, ריח ניטרלי והוא אידיאלי למצבים קיצוניים של יובש שכן הוא לא רק מזין את העור אלא גם מביא לתהליך חידוש התאים בו.
ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים ברחבי הארץ במחיר של 139 שקלים ל – 50 מ"ל.



גם כשאני מנקה את הפנים משאריות האיפור והלכלוך אני מעדיפה לעשות זאת עם מסיר עדין שלא יביא את העור שלי למצב קיצון חדש של יובש. זה חייב להיעשות עם מסיר עדין ביותר שבמקביל לניקוי גם יזין ויטפח אותו. ל – NIVEA יש מים מיסלריים חדשים: Sensitive 3 in 1 micellar Cleasing water שמספקים לי גם את הניקוי שאני צריכה וגם את ההזנה והטיפוח שאני רוצה. הם מכילים מולקולת שמן עדינות המסירות את שאריות האיפור והלכלוך, הופכות למים במגע עם העור ומותירות אותו נקי ורווי לחות, ללא צורך בשטיפה. הפורמולה החדשה מכילה תמצית שמן ענבים והיא נטולת פרבנים וחומרי צבע ואלכוהול. מוצר ניקוי מעולה לעור רגיש, מגורה ויבש.
ניתן להשיג אותו ברשת הסופר פארם במחיר מבצע של 29.90 שקלים (עד לסוף החודש) ובשאר הרשתות הוא נמכר ב – 45 שקלים או במבצעי 1+1.



שגרת טיפוח לילית אין לי וזאת טעות. אולי אם הייתי מקפידה על כך באדיקות לא הייתי מגיעה עד הלום. כשאני מקבלת מוצר של AHAVA אני לרוב מנסה "לציית" להוראות השימוש שלו, כי אני יודעת שכל מה שיוצא תחת המותג הזה חייב לעבוד. כך מצאתי את עצמי מורחת ערב אחרי ערב, בתום טקס האמבטיה הארוך, את הסרום החדש  - Dream Team מסדרת Age Control המיועד לצמצום כתמי גיל והתחדשות העור. הוא תומך בהתחדשות תאים בעור ובכך מביא לאיחוד גוון העור ולהבהרת כתמי פיגמנטציה וכתמים כהים. משולבים בו שמנים טבעיים של זרעי ה Meadowfoam, חוחובה, תמציות קליפת מנדרינה ואלוורה והוא במרקם קליל הנספג בקלות על העור. גם מחקרים קליניים הראו תוצאות טובות של נשים שהתנסו בו: 98% מהן דיווחו על שיפור משמעותי בעומק הקמטים בתוך 28 ימים. אני עדיין לא ביום ה – 28 אבל אין ספק שכשאני קמה בבוקר מרקם העור חלק, אחיד יותר ונקי יותר.



לסיום ובהמשך ישיר לענייני הסרום, הבטחתי עדכון מהשטח בתום חודש ימים של שימוש בסרום VISIONNAIRE של לנקום. את הימים הראשונים העברתי בשימוש של בוקר וערב בסרום אך כעבור שבוע החלטתי להתמיד בו אך רק ורק בשימוש קבוע בבוקר. התוצאות שלי מהניסוי הן שהסרום אכן "עובד", הוא לחלוטין פועל על העור ומביא לשיפור המרקם שלו אך עם זאת מדובר בסרום מאוד קליל כך שהשינוי הוא לא דרמטי. דנרה כינתה אותו "סרום למתחילות" ואני נאלצת להסכים איתה בקביעה. 
הוא מתאים לנשים בגילאי ה – 25-30 שזה עתה נכנסו אל "עולם הסרומים" ומבקשות להתנסות במוצר כייפי ונעים לשימוש שגם פועל על העור בעדינות ולא בצורה אינטנסיבית ואגרסיבית. 



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שמרו על עצמכם ועל עור הפנים שלכם,
שרונה. 

תגובה 1:

EFRAT ITAH אמר/ה...

פוסט כלבבי
3 ב 1 ינוסה בהקדם