יום שני, 16 בנובמבר 2015

קולקציית חורף 2016 למותג CHARLES & KEITH

אני חייבת לקנות לעצמי מגפונים חומים. האמת שגם שחורים קלאסיים לא יזיקו בכלל. אם חשבתי שהבחירה תהיה פשוטה ושאני יודעת מה בדיוק אני רוצה, אז טעיתי ובגדול. קפצתי לבחור לי זוג בחנות המותג CHARLES & KEITH ויצאתי משם בידיים ריקות.
כן, זה שוב קרה לי... המבחר היה גדול מידי, הכל היה יפה מידי והמחירים טובים מכדי להרגיש אמיתיים כך שעוד לפני שניגשתי למדוד מספר זוגות עשיתי אחורה פנה ועזבתי את החנות.
הקולקציה בעונת החורף הנוכחית כולה בקו מינימליסטי והיא כוללת פריטים בסיסיים פונקציונליים, בצבעים קרירים וחורפיים שזה בדיוק, אבל בדיוק מה שאני אוהבת. הקולקציה שואבת השראה מיופי נזירי, הפריטים מאופקים מאוד והגוונים נקיים ומעומעמים. הפריטים מאוד מגוונים וביניהם תמצאו נעליים משולבות סוליית טרקטור בגבהים שונים, נעלי אוקספורד נטולי שרוכים, מגפוני סניקרס ועוד. כל זאת בשילוב חומרים שונים כמו: פרווה סינטטית, בד ניילון ושרוכים.


בנוסף לקולקציית המגפונים והמגפיים העשירה, המותג מציע כהרגלו גם קולקציית נעלי עקב וערב אקסקלוסיבית וצבעונית מעט יותר.


להשלמת המראה החורפי מוצעים בקולקציה מגוון תיקי כתף גדולים, תיקי גב, תידי יד ותיקי ערב קטנים. כולם מגיעים בגוונים התואמים גם גווני קולקציית הנעליים ונעים בין: קאמל, אפור ושחור.  


ואלה הן תמונות אווירה מתוך הקטלוג המוצלח שעושה לי חשק להתעטף בבגדים הכי חמים שיש לי בארון ולצאת לגיחה לקפה השכונתי או לדייט עם הבעל. אני מאמינה שזה יקרה ממש בקרוב...
  

טווחי מחירים:
נעליים – 399.90 ₪ - 249.90 ₪
מגפיים – 449.90 ₪ - 349.90 ₪
תיקים/ארנקים – 499.90 ₪ - 199.90 ₪
את קולקציית החורף של המותג CHARLES & KEITH ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: