יום שני, 30 בנובמבר 2015

יום הולדת 60 למותג הטיפוח CLARINS

בשבוע שעבר גיליתי שמותג הטיפוח האהוב עליי CLARINS, חוגג את יום הולדתו ה – 60 שזה בעצם חצי מהגיל שלי (כן, כן, אהיה בת 30 בעוד מספר חודשים). נשים רבות ברחבי העולם משתמשות במוצרי החברה כבר שנים רבות וארוכות, ונהנות מהסגולות הטיפוליות של המוצרים המיוחדים בהם הושקעו משאבים מדעיים רבים לאורך השנים.



שמני המותג, שפותחו תחילה לשימוש מכוני היופי של המותג, הם המוצרים אותם חרטה CLARINS על דגלה. הם מכיל 100% תמציות צמחים טהורות ומשלבים בחוכמה בין תמציות צמחים ושמנים אתריים, על פי עקרונות ארומתרפיה ופיטותרפיה כדי לסייע באיזון העור.


אלה הם השמנים הנפלאים של המותג:

שמן טיפוח לפנים סחלב כחול
100% תמציות צמחים טהורות לעור חסר לחות. מכיל שמן פצ'ולי ארומטי ואתרי, תמצית סחלב כחול המעניקים חיוניות ומסייעים בייצוב האפידרמיס ושמן אגוזי לוז המסייע במניעת אבדן לחות, מזין ומותיר את העור רך כמשי.

שמן טיפוח לפנים לוטוס
100% תמציות צמחים טהורות לעור מעורב ונוטה לשמנוניות. מכיל שמנים אתריים וארומטיים של רוזמרין, גרניום ותמצית לוטוס המכווצים מטהרים ומווסתים ושמן אגוזי לוז המסייע במניעת אבדן לחות, מזין ומותיר את העור רך כמשי.

שמן טיפוח לפנים סנטל
100% תמציות צמחים טהורות לעור יבש. שמנים אתריים וארומטיים של סנטל הל ולוונדר המרגיעים עור אדמומי וממריצים את האפידרמיס ושמן אגוזי לוז המסייע במניעת אבדן לחות, מזין ומותיר את העור רך כמשי.

שמן טיפוח לגוף אנטי-או
מסייע בסילוק רעלים, ממריץ את העור ומייצב את הרקמות ומפחית מראה "ספוגי". מסייע במניעת אבדן לחות ומותיר עור גמיש וחלק כמשי. אידיאלי להשגת תחושת קלילות ברגליים. מכיל שמנים אתריים של רותם, גרניום ואזובית ושמן אגוזי לוז

שמן טיפוח לגוף טוניק
מייצב את הרקמות ומסייע המניעת רפיון ע"י שיפור גמישות העור. מסייע בצמצום הופעת סמיני מתיחה, מותיר את העור חלק רך ונעים למגע. מכיל שמנים אתריים של רוזמרין גרניום ומנטה ושמן אגוזי לוז.


לרגל חגיגות ה – 60, השיקה CLARINS אנציקלופדיה מפוארת המורכבת משלושה כרכים עטופים בבד מהודר, חתומים בכיתוב ולוגו מוזהבים. שני הכרכים הראשונים מאגדים בתוכם את שמן הסחלב הכחול ואת שמן הטוניק האלוהי. הכרך השלישי הוא למעשה מדריך שלם ובו 60 הצמחים המובילים בתעשיית הטיפוח של קלרינס, ואלה שהפכו אותה לחלוצת היופי הטבעי כבר משנת 1954.


הקיט הזה לא מוצע למכירה וחשוב שתדעו זאת. אף על פי כן, היה לי חשוב לצלם לכם אותו כדי שתזכו גם אתם לראות את המארז היפיפה והמיוחד הזה, שכבר מצא את מקומו על מדף הספרים שלי (כמובן שהשמנים הועברו מהם למדף הטיפוח). מה שכן, תוכלו להנות החודש ממבצע משתלם במיוחד על כל אותם שמנים נפלאים שסיפרתי לכם עליהם כאן. החל מה – 1.12.2015 ועד ה – 20.12.2015, תוכלו לרכוש את השמנים במחיר של 159 שקלים במקום 306 שקלים. בעונת החורף אני אוהבת להחליף את קרם הלילה שלי בשמן איכותי לפנים, שיעניק להן בוסט של לחות ויגרום לי להתעורר בבוקר עם עור מואר יותר ומלא חיוניות. השמנים הללו יעזרו גם לכם לצלוח את החורף בשלום וללא נזקי עור מיותרים. 

לסיום, אספתי עבורכם כמה עובדות מעניינות על CLARINS:

  • השם קלרינס צמח מתוך דמות אותה שיחק ז'אק קורטין, מייסד המותג, בהצגה בבית הספר. הוא כל כך אהב את השם עד שהחליט לאמץ אותו כשם משפחה ומאוחר יותר לקרוא לחברת הטיפוח שהקים תחת אותו שם.
  • הצבעוניות של הלוגו באדום לבן הגיעה בעקבות שלט של "אין כניסה" שנשקף מחלון המשרד הראשון של קורטן קלרינס ושמשך את תשומת ליבו. הוא חיפש צבע שימשוך תשומת לב ולכן דבק בצבע האדום. הלבן הגיע מתוך הרצון לשיוך לעולם הרפואה המוקפד, הטהור והנקי.
  • סדרת הלחויות המבוקשת של קלרינס, הידרה קווינץ', מכילה תמצית מעץ הקטפרי הגדל במדגסקר. על כל עץ שנגדע לטובת פיתוח המוצרים, נוטעת קלרינס עץ חדש במקומו.
  • קלרינס מעולם לא ערכו ניסויים על בע"ח. יתרה מכך, החברה הקימה חווה של פרפרים וציפורים מחוץ לפריס, במקום שרמת זיהום האוויר נמוכה, כך שיוכלו להמשיך לחיות.
  • כל 30 שניות נמכר בעולם דאבל סרום, וכל 7 שניות נמכר מוצר מסדרת אקסטרה פירמינג
  • שתי נכדותיו של ז'ק קורטן קלרינס, ווריג'ני וקלייר, הן צמד מוכר בעולם הטיפוח. הן מנהלות בלוג פעיל בו הן משתפות את הגולשים מרחבי העולם בשגרת החיים שלהן ומנדבות טיפים מעניינים לשימוש במוצרי החברה.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: