יום שני, 30 בנובמבר 2015

DISARONNO לובש CAVALLI

אינני מגדירה את עצמי חובבת אלכוהול מושבעת. אני לא אוהבת בירה (מר לי מידי) ויינות פשוט "מפילים" אותי (במיוחד אדומים). לעומת זאת, אם תציעו לי כוס ליקר איכותי או קוקטייל מתקתק, אין סיכוי שאסרב. לאחרונה הגיע לידי בקבוק הליקר DISARONNO שהוא אחד מהליקרים המפורסמים והגדולים בעולם. הפעם הוא חזר במהדורה מוגבלת ובמראה חדש וייחודי שעוצב על ידי רוברטו קוואלי, מעצב האופנה המוביל והבולט של המאה ה – 21. עיצוב הבקבוק שבחר השנה מעצב העל, הושפע מעולם התת ימי הקסום ומהמקומות האקזוטיים ביותר כמו ספארי. הבקבוק עטוף בהדפסי חיות בסגנון מנומר (חום ולבן) כיאה לחתימתו המנומרת והמוכרת של קוואלי.




למי שלא מכיר את המשקה DISARONNO, מדובר בליקר אמרטו ארומטי ועשיר במיוחד המופק מגרעיני משמשים שהושרו בקרמל, סוכר, תמצית טהורה וסודית שמופקת מ – 17 מיני צמחים ופירות שונים ואלכוהול טהור. הצעת ההגשה האידיאלית שלי היא למזוג מהליקר לכוס של שוט, להתיישב על הספה רגל על רגל ולהניח לצידך צלוחית עוגיות ומגזין אהוב. הלוואי ויכולתי אני להתפנק כך בכל ערב...
ניתן להשיג את הבקבוק בחנויות היין והאלכוהול המובחרות בבקבוק של 700 מ"ל, 28% אלכוהול ובמחיר של 120 שקלים. 

קשה לכתוב פוסט שלם שעוסק במעצב העל קוואלי מבלי להתייחס לקולקציה ה - RTW האחרונה שלו. אז אספתי לכם כמה תמונות מהאתר STYLE.COM עם הפריטים שהפרינטים שלהם יוכלו להשתלב נפלא עם הבקבוק המהמם של DISARONNO.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: