יום שבת, 14 בנובמבר 2015

חגיגות 70 שנה למותג התכשיטים H.Stern

רק השבוע גיליתי שפירוש המילה "שטרן" הוא – כוכב, בשפה הגרמניה. לכבוד חגיגות ה – 70, ה.שטרן חוזרת למקורות מחייה את הכוכב, ביצירת קולקציה בלתי נשכחת המייצגת באופן גרפי את תופעות הרקיע המרתקות.
ההשקה החגיגית שנערכה בשבוע שעבר במסעדת ARIA התל אביבית של השף גיא גמזו, חשפה את הקולקציה החדשה יחד עם הפרזנטורית של המותג – בר רפאלי. התכשיטים שנוצרו בידיהם של צורפים מיומנים, מלאים בפרטי פרטים בשני צידי התכשיט, הן הפנימי והן החיצוני ומבליטים את מלאכת המחשבת של האומנים. המעצבים התעמקו בתיאורים גרפיים ראשוניים של הרקיע והפכו אותם לתכשיטים בזהב ויהלומים. בנוסף לכוכבים, גם כוכבי שביט וליקוי חמה ולבנה זוכים לייצוג בתכשיטים המשלבים סגנון ויקטוריאני בעל קסם נצחי עם העיצוב העדכני של ה.שטרן.
מדובר בקולקציה מרהיבה ביופייה שכל אישה כמעט תתחבר אליה. יש בה תכשיטים דומיננטים יותר ודומיננטים פחות כמו טבעות, תליונים, עגילים וצמידים וכולם עשויים זהב צהוב או לבן טהור ומשובצים ביהלומים לבנים איכותיים.

תליונים משולבים זהב לבן וזהב צהוב

טבעות בעלות נוכחות כובשת משולבות זהב צהוב וזהב לבן

עגילים צמודים לאוזן ועגילים נתלים 

צמיד מרהיב ביופיו משולב יהלומים


מסיבת ההשקה הייתה חגיגית לפחות כמו הקולקציה ונהניתי מחברתן של בלוגריות יקרות שמלוות אותי כבר הרבה שנים. אכלנו אוכל משובח, שתינו הרבה קוקטיילים וצחקנו כמו שהרבה מאוד זמן לא צחקנו...

אני לובשת: שמלה - BCBG (ארה"ב), נעליים - קנת' קול.
איתי בתמונה: יאנה חייטוביץ'. צילמה בחן רב: ציפי לוין.

תודה בנות על הערב הקסום ותודה ל – ה.שטרן על שהזמינו אותי להשקת הקולקציה המרהיבה.

את התכשיטים ניתן למצוא ברשת חנויות ה.שטרן הפזורות ברחבי הארץ ובדיוטי פרי ישראל. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: