יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

הקרמיה לחודש נובמבר

אחד מהמדורים שאני הכי נהנית לכתוב בבלוג הוא המדור הזה, הקרמיה. ההתמכרות לשגרת טיפוח יומיומית כבר בלתי ניתנת לשליטה ואיתה גם גדלה התשוקה לנסות כל מוצר חדש שיוצא לשוק בתחום היופי והטיפוח.
החודש הגיעו אליי מבחר מוצרים לפנים ולגוף שאת כולם ניסיתי ואת כולם (למעט אחד שמתאים לעור בוגר) גם הכנסתי למדף הטיפוח שלי. זה לא קורה לי שהרבה שאני מכניסה בבת אחת כל כך הרבה מוצרים, אולם הפעם זה היה מתבקש.



סרום לעיניים ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX LIGHT-PEARL מבית לנקום


לפני שלוש שנים בדיוק, סיפרתי לכם ממש כאן בבלוג על סרום העיניים החדש של לנקום. הוא היה מצויד באפליקטור המעוצב כפנינה כדי להאיר את מתאר העין ב – 360 מעלות. אחרי 17 פרסים בינלאומיים, תפס מהר מאד את מקומו בלנקום בפרט ובעולם בכלל כסרום מס' 1 לטיפוח מתאר העין ושבה את לבבות הנשים בכל רחבי העולם. כעת לנקום מציגה פרק חדש באגדת ג'ניפיק עם Advanced Génifique Yeux Light-Pearl פיתוח פורמולה סודית ועיצוב המוגנים ע"י שבעה פטנטים: פורמולה שטופת אור ואפליקטור חדש, גמיש, המאחד מתכת ואלסטומר, אשר פועלים יחדיו בהרמוניה מושלמת עבור ביצועים חסרי תקדים. הביצועים של טכניקת מריחה מתקדמת עם פורמולה יוצאת דופן על מנת לפתוח את העינים ולהאיר אותן מיידית. בכל בוקר אני מעסה מעט מהסרום בתנועות הלוך ושוב קטנות מעל ומתחת לעיניים. העייפות של הבוקר מטשטשת והשקיות מתחת לעיניים מעולם לא נראו קטנות יותר. איזור העין מרגיש מתוח ומואר יותר, והאיפור מעליו פשוט מושלם. אני מודה שיש לי קושי להתמיד בשגרת טיפוח מסביב לעין, אולם עם המוצר הפנטסטי הזה, שמגיע באריזה כל כך יפה, הבטחתי לעצמי להשתמש ולסיים עד תום, כי הוא לא רק מבטיח – הוא גם מקיים. מחירו: 402 שקלים ל – 20 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הפארם ברחבי הארץ.  


קרם לעיצוב הגוף Body Shaping Cream מבית קלרינס


קלרינס הוא מותג הטיפוח האהוב עליי בשנים האחרונות. כל מוצר חדש שיוצא לחברה אני ממהרת לנסות וכך היה גם עם הקרם החדש לעיצוב הגוף. באופן כללי אני לא זקוקה לקרמים שכאלה מאחר ואני רזה מטבעי, אבל יש לי אחות שמוכנה להשבע במוצרים שכאלה. החלטתי להשתמש בקרם החדש כקרם גוף לכל דבר, עם ריח נהדר שמגיע בין השאר מתמצית החבושים האורגנית (המשפרת גם את גווני העור) ומחומצות פרח ההיביסקוס (המקלפות את העור בעדינות). בחברה נתנו מספר טיפים כדי להגיע לתוצאות מעולות בשימוש בקרם:
1.     ניקוז- לפני מריחתBody Shaping Cream  לחצי בעדינות 2-3 פעמים מאחורי הברכיים ואז על אזור המפשעה כדי לסייע בניקוז. חממי את Body Shaping Cream בין הידיים. מרחי על אזורים ייעודיים בתנועות מעגליות עולות כלפי מעלה (ירכיים, ישבנים, מותניים, בטן, זרועות).
2. הדגישי קווי מתאר- קמצי אצבעותייך לאגרוף ובצעי תנועות של 'דחיפה-החלקה' כלפי מעלה. החליפי בין האגרוף הימני לשמאלי, כדי לשפר את תוצאות העיצוב על הקימורים העקשניים.
3.  המריצי- הניחי את הידיים כשהן שטוחות וקרובות זו לזו, ואז לאט הרחיקי אותן כלפי חוץ בלי להחליק או להוריד אותן מהעור, פעולה זו מסייעת להשיג מרקם מוצק יותר.
אני אימצתי את השיטות ובינתיים נהנית מקרם עם ספיגה מעולה, ריח נפלא ופינוק אמיתי בסיום כל מקלחת. מחירו: 391 שקלים ל – 50 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.


קרם יום רב תועלתי Revival 55+ Expret Defence Day Cream SPF 30 מבית קרליין


קרם יום חדש המצטרף לסדרה הותיקה Revival+ שפותח במיוחד כדי להעניק לעור בוגר המתמודד עם סימני גיל, מרכיבים חיוניים כמו סידן, מינרלים, פיטו אסטרוגנים, פפטידים וחמאת שיאה המעניקים לעור את כל ההזנה, החיזוק והמיצוק הנדרשים במטרה לשמור על מראה עור מוצק וחלק. הקרם נותן מענה מיידי לצרכי העור הבוגר והוא בעל פורמולה המכיל מסנני קרינה מהדור החדש המעניקים לעור הגנה מלאה ורחבה מפני כל סוגי הקרינה (UVA BALANCE העומד בתקן האירופאי המחמיר). הקרם מגיע במרקם עשיר ונמס אל תוך העור. הוא מותיר אותו עדין ורך למגע, מוגן מפני קרינה ורווי לחות. מומלץ לשימוש כל בוקר מחדש ומשמש בסיס אידיאלי לאיפור. מחירו: 139 שקלים ל – 50 מ"ל. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.


פילינג גרגרים Facial Exfoliating Gel מבית דוקטור עור


פילינג גרגירים עדין לניקוי יסודי ולהסרת תאים מתים המתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש. הג'ל מכיל מיקרו כדוריות המטהרות לעומק את הנקבוביות. המוצר אינו מגרה את העור ושומר על רמת הלחות הטבעית שלו, מעניק לעור מראה זוהר, חיוני ורענן. הג'ל מכיל תמצית אלו-ורה להרגעה ושמירה על לחות העור. אני משתמשת בו בבוקר, אחת ליומיים-שלושה, והוא עוזר לי בתחזוק השוטף של עור הפנים ובשמירה עליו. מחירו: 90.90 שקלים ל – 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת בקופות החולים ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.


אמפולות הזנה ורד הבר מבית וולדה


אני עדיין לא בת 30, ולמרות שעל האריזה מצוין ששמן הפנים מיועד לטיפול ולטשטוש קמטים ראשוניים החל מגיל – 30, אני מקדימה את זמני במקצת ומתפנה להתחיל לטפל בסימני הגיל. אמפולות הזנה ורד הבר מכילות שמן אורגני המופק מפרחי ורד הבר, עשיר בחומצות שומן בלתי רוויות, מסייע בחידוש מראה העור עם הופעת הסימנים הראשונים להזדקנותו. תוספת עדינה של שמן שקדים, שמן חוחובה, שמן זרעי אפרסקים ושמן נר הלילה מונעת יובש ותורמת להזנה אינטנסיבית של עור הפנים, להחלקתו, לרכותו ולשיפור האלסטיות שלו. באמפולות משתמשים עד פעמיים בשבוע, בשעות הערב ולאחר פעולת הניקוי. שוברים את האמפולה ומורחים את הנוזל שבתוכה בעדינות על עור הפנים, הצוואר ובית החזה. במקרים קשים של עור יבש במיוחד, ניתן להשתמש כטיפול ל – 7 ימים (אמפולה לכל יום). אני הלכתי על האופציה הראשונה וניסיתי עד כה אמפולה אחת בלבד. כשהתעוררתי בבוקר נהניתי להסתכל על עור הפנים שלי נקי, זוהר ומלא אור, עד כדי כך שממש לא התחשק לי למרוח מייק אפ... מחירו: 99 שקלים ל – 7 אמפולות. להשיג בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים, סניפי סופר פארם ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


קרם עיניים ושפתיים YsthéAL מבית אוון


הקרם המיועד לטיפול בקמטוטים ראשונים הוא בדיוק זה שחיפשתי הרבה זמן. הוא בעל נוסחה חדשה ומשופרת לקרם העיניים והשפתיים מאותה הסדרה, והוא שומר על העור באיזור העיניים והשפתיים. משולבים בו שלושה חומרים פעילים המסייעים בצמצום נראות הקמטוטים באזורים הרגישים שסביב העיניים, מעל השפה העליונה ובזויות הפה. אלה הם בדיוק המקומות המועדים לפורענות אצלי (גנים, גנים ושוב פעם גנים) כך שחשוב לי לטפל בהם כבר מעכשיו, לפני שהנזקים חמורים. באופן כללי הקרם הזה מיועד לכל אישה מגיל 25 ומעלה ככה שאני כבר נכנסת לקטגוריה הנכונה. חשוב לשים לב שבשימוש בקרם רצוי להמנע מחשיפה לשמש ושנשים בהריון לא יכולות להשתמש בו עקב החומרים הפעילים המצויים בתוכו. מחירו: 229.90 שקלים ל – 15 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.  


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: