יום שני, 21 בדצמבר 2015

קולקציית חורף 2016 למותג אמריקן איגל

למרות שזה מרגיש כאילו החורף איתנו כבר הרבה זמן, רשמית הוא נפתח היום, ה – 21.12.2015. הסיילים על קולקציות החורף מתחילים גם הם לאט לאט וזה למרות שהעונה האמיתית עוד לפנינו. המייל שבישר לי השבוע על המבצע החגיגי של אמריקן איגל, הקפיץ לי את הלב שכן כבר זמן מה שאני חושקת במעיל פארקה משגע וכל שחיכיתי הוא למבצעי סוף העונה. המבצע אומר שעל כל רכישה ב – 400 שקלים, משלמים רק 200 שקלים. המשמעות היא שהמחיר של המעיל יהיה 429 שקלים במקום 629. כבר כמה עונות שלא רכשתי מעיל חדש והבטחתי לעצמי שבעונה הנוכחית אחדש סוף סוף את מלתחת המעילים שלי.



בקולקציית הנשים של אמריקן איגל מצאתי גם מגוון אינסופי של סריגים עבים, סריגת צמות בשילוב אלמנטים צבעוניים, כפתורים וסריגה אתנית וקרדיגנים במגוון אורכים ובגזרת אוברסייז. עוד אהבתי את הפוטרים בגזרת קרופ ובצבעים זוהרים ואת חולצות הג'ינס שהם פריט חובה לעונה הנוכחית ואפשר לשלב אותן במגוון אאוטפיטים. גם חולצות משובצות יעבדו חזק החורף והן מגיעות בפלטת צבעים חמימה של בורדו וירוק באריג ובפלנל. את חולצת המשבצות שלי מאמריקן איגל קיבלתי במתנה מאחי לפני 3 שנים והיא אחד הפריטים הכי חרושים אצלי בארון. כמובן שבקולקציה יש גם הרבה ג'ינסים ומכנסיים בגזרות שונות ומחומרים שונים וכמו כן מגוון של אקססוריז כמו צעיפי צמר, כובעי צמר, כפפות, גרביים ומגפונים. מחיר החולצות מתחיל מ – 99 שקלים, שמלות החל מ – 199 שקלים, פוטרים החל מ – 149 שקלים, סריגים וקרדיגנים החל מ – 159 שקלים, מעילים וז'קטים החל מ – 249 שקלים ונעליים מ – 139 שקלים.


גם קולקציית הגברים נפלאה ובה תמצאו חולצותT  שרוול ארוך במבחר אינסופי של גזרות וצבעים ועם אלמנטים של קולור בלוק, מבד וופל ובד אריג חלק. פוטרים שהם פריט חובה בארון הגברים, עם או בלי כובע, עם רוכסן, דפוסים שונים ואפליקציות המשלבות את סמל הנשר האייקוני של אמריקן איגל. סריגים ועליוניות למראה שכבות במגוון צבעים וחולצות אריג מכופתרות, חולצות פלנל משובצות ועוד. מחיר החולצות מתחיל מ – 69 שקלים, חולצות אריג, פוטרים, סריגים ומכנסיים החל מ – 199 שקלים ונעליים החל מ – 119 שקלים.


אחרונה חביבה היא קולקצייתAERIE  שמציעה בימים אלה את הקולקציה הסקסית שלה לרגל הסילבסטר. ניתן למצוא בה חזיות תחרה עדינה ומגוון רחב של תחתונים בגזרות ודוגמאות שונות, החל מתחתוני בוקסר ועד לתחתוני טנגה וחוטיני. הצבעוניות של הפריטים נעה בין שחור, אדום, כחול ועד ל – ניוד, לבן, תכלת בייבי, סגול לילך ועוד. מחירי החזיות: עד 149.90 שקלים והתחתונים נמכרים באופן קבוע במחיר שווה של: 4 ב – 100 שקלים.
בקולקציית החורף של המותג ישנם פיג'מות פלנל משובצות, מגוון כותנות פלנל רכות לשינה, קרדיגנים וחלוקים, מכנסי ג'וגר נעימים, טופים מודפסים מכותנה, צעיפים, נעלי בית, גרביים ומחממי אוזניים. כל אלה שייכים לקטגורית הלבשת הבית המהממת של אמריקן איגל. מחירי מכנסי פיג'מה: החל מ – 89 שקלים, חולצות: החל מ – 69 שקלים, כותנות לילה: החל מ – 99 שקלים ומכנסי פוטר: החל מ – 119 שקלים. 


את הקולקציה ניתן להשיג ברשת חנויות אמריקן איגל הפזורות ברחבי הארץ. את רשימת הסניפים המלאה ניתן לראות כאן: www.aeo.co.il

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: