יום שישי, 11 בדצמבר 2015

מיומנה של פאשיוניסטה מתלבטת או: קולקציית החורף הנהדרת של ZIP

חופשת החנוכה שהתחילה ביום שלישי לקחה אותי ליום שלם של סידורים. המקום הנבחר היה קניון איילון שבו יש ריכוז חנויות מעולות שאני נוהגת לפקוד אותן אחת לכמה זמן ולחדש את מלאי הארונות של הילד, הבעל ושלי. בין השאר גם נכנסתי לראות מה חדש ברשת האופנה ZIP וגיליתי שם קולקציה יפיפייה, מגוונת ועשירה ב - 50% הנחה של סוף עונה! לא הרבה חנויות התחילו במכירות סוף העונה ולכן כדאי שתדעו שאם בא לכם לרכוש פריטים של העונה הנוכחית בהנחה משמעותית, יש איפה למצוא כאלה. המדפים בחנות היו עמוסים שלל גדול של בגדים שלא יכולתי להשאר אדישה אליהם. העמסתי על עצמי כמה מהם והתפניתי למדידות. 

התחלתי מקרדיגן בצבע תכלת, סרוג בסריגה עדינה עם רכיסה כפולה וכיסים. אהבתי מאוד את הצבע שלו, שגם התאים לי מאוד. הוא עובד נהדר עם כל זוג מכנסיים מכל סוג שהוא וגם עם חצאית שחורה קטנה.


מהקרדיגן עברתי אל חצאית הפליסה הורודה, אותה גם ראיתי בקטלוג של ZIP והיא מצאה חן בעייני מאוד. שמחתי שהיא הייתה בחנות ועוד במידה שלי (כי לרוב אין לי מזל עם מידות, שלא לדבר על תקופת סוף העונה שבה המידות נגמרות מהר מהצפוי). ידעתי שהיא תראה מדהים בשילוב עם סריג גולף שחור, גרביון שחור ונעלי עקב.


מכאן עברתי לכמה שמלות שישבו עליי נהדר כולן! הראשונה הייתה שמלה בשחור-לבן באורך הברך עם צווארון שחור. ידעתי שהיא תתאים לי לכל השעות היום - גם לעבודה בבקרים וגם לבילוי חגיגי עם הילד או עם הבעל.


גם השמלה הזו כבשה את ליבי, אהבתי את הגזרה שלה וכשמדדתי אותה הרגשתי שהיא בול אני!


אחרונות חביבות היו שמלות זהות בצבעים שונים: כחול ואפור. אהבתי את הבד העבה ואת המותן הנמוכה והתלבטתי מאוד לגבי המידה: 36 או 38... חוץ מזה שחשבתי שהן נראות עליי מעולה!


ובכן, מה בחרתי מכל הפריטים בסופו של דבר? אגלה לכם באחד מהפוסטים הקרובים שלי כך שבהחלט יש למה לצפות! 
הנה כמה תמונות מתוך הקטלוג, עם הפרזנטורית של המותג - אסתי גינזבורג:


גם קולקציית הגברים של המותג מספקת כמה רגעים של נחת והיא ממשיכה את הקו האורבני הנע בין ניו יורק-תל אביב-לונדון. תמצאו בה מגוון עשיר של חולצות אריגה מכופתרות עם שרוול ארוך בגווני פסטל מעושנים כמו: תכלת, לילך, שמנת ועוד. אל החולצות מתווספים מכנסיים אלגנטיים בגזרה ישרה הנותנים את המענה למראה אורבני קליל המתאים לסתיו ולחורף הישראליים. 

טווח המידות במחלקת הנשים והגברים נע בין מידה S ל - XXL שהם: 34-44. את כל הפריטים ניתן להשיג ברשת חנויות ZIP הפזורות ברחבי הארץ. לצפיה במחירים ובקולקצייה המלאה ולהזמנות אינטרנטיות ניתן להכנס לאתר הבית של המותג: www.zipnet.co.il

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: