יום שבת, 5 בדצמבר 2015

יוקרה חורפית – GIVENCHY לחורף 2016

השם ג'יבנשי מוכר לנו בעיקר בשל בית האופנה הצרפתי הידוע שנוסד על ידי הובר דה ג'ינבשי בשנת 1952. כ – 5 שנים לאחר מכן, המותג עבר לייצור של בישום (כאשר זה הראשון נקרא: L'interdit) ובהמשך גם לקוסמטיקה ולאיפור. השנה המותג חוגג עשור ל – 10 מוצרים אייקונים שיצאו תחתיו וביניהם תמצאו את הפודרה האבקתית – Prisma Libre, השפתון הנחשק – Le Rouge Givenchy וגם את המסקרה – Noir Couture Volume Mascara אותה קיבלתי להתנסות.


אני חייבת לשים בצד לשניה את כל התכונות הנפלאות שלה ולהתמקד במיכל האלגנטי המושלם, יוקרתי וכה יפה שאני לא מפסיקה להתפעל ממנו. אין ספק שלא רק המיכל מושלם אלא גם הפורמולה שלו נפלאה ובעלת צבע שחור אינטסיבי ועוצמתי. יש בה מעין 3 מברשות קטנות שנועדו לארבע מטרות: עיבוי, הארכה, העגלה והעצמת הריסים. המריחה איתה מאוד קלה והשימוש נוח ומהיר. מחירה: 158 שקלים לתכולה של 8 מ"ל.

בקולקציית האיפור החדשה של המותג, לחורף 2016 תמצאו מספר מוצרים איכותיים לא פחות. ביניהם גם פלטת צלליות – Metallic Reflection עם נוסחת צבעי מים מטאליים המכילה חלקיקי אבקת אלומיניום פנינתיים, אשר עטופים בשכבה דקה של סיליקה לעמידות טובה יותר ולכיסוי מושלם. החלקיקים מאוד קטנים ומעניקים ברק וגוון עוצמתי.


בפלטה ישנה צללית אחת בלבד (זו בגוון האדום) שהיא בגימור מט והיא יוצרת ניגודיות לרקע ומעצימה את הזוהר. אין ספק שגם האריזה של הפלטה מביאה לידי ביטוי את הניגודיות בין החומרים שבתוכה והיא נוצרה בהשראת אביזרי עור לגברים של המותג. אני מאוד אוהבת פלטות צלליות שמרכיבות קומץ צבעים שנכון לי ורלוונטי עבורי. אין ספק שהצבעים בה מאוד שימושיים ולמעשה הם אלה שאני משתמשת בהם באופן קבוע ביומיום. מחיר הפלטה: 261 שקלים.

אחרון חביב הוא הבושם Live Irresistible שנוצר עבור הנשים שחיות את החיים שלהן "במסלול המהיר". הבושם הזה מתובל בדיוק כמו האישה שהחיים הם מגרש המשחקים שלה, כמו זו שמתנהלת בין האלגנטי והאופנתי. הבושם מבטא קוקטייל של פרחים, פירות ותבלינים ותמצאו בו בין השאר: אננס טרי, גרגרי פלפל מג'מייקה, ענבר ומוסק. הוא מאוד דומיננטי ועמיד בשל היותו Eau de Parfum והוא זה שמשאיר אחרי שובל של ניחוח משכר...


גם בקבוק הזכוכית שלו מרשים כמו הריח שלו, הוא מוקפד ואומנותי, אלגנטי ומודרני, מפוסל והוא הכי ג'ינבשי שיש! מחירו: 349 שקלים ל – 75 מ"ל.

את מוצרי האיפור, הקוסמטיקה והבישום של ג'ינבשי ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: