יום שבת, 12 בדצמבר 2015

התכשיט החדש של MARC JACOBS

בושם? תיק? תכשיט? קחו את כל אלה וערבבו אותם יחדיו. מה קיבלתם? את הבושם החדש לאישה - MARC JACOBS DECADENCE מבית מארק ג'ייקובס. קבלו הזמנה להתמכר, להתאהב ולהסחף בין רגע. זה לא רק הבקבוק המדהים או הקופסא הגדולה עטופה בקטיפה ירוקה בה הוא מגיע. זה סטיילינג נועז, זאת אומנות מפוארת ועיצוב מהפכני אשר שואבים את השראתם מאחד מתיקי היד האייקונים של מארק ג'ייקובס.




הבושם DECADENCE, שפותח על ידי אמנית הבישום אנני בוזנטיאן, הוא בושם בניחוח עצי, חושני ועשיר. תו הניחוח העליון שלו הוא של שזיף איטלקי עסיסי, זעפרן מוזהב ואיריס קטיפתי. תו הניחוח האמצעי הוא זר של ורד בולגרי עשיר, המתערבב באירוס מהודר ויסמין סמבוק. תו הניחוח התחתון מכיל ניחוחות של ענבר נוזלי וסקסי, וטיבר מסעיר ויערות פפירוס חמימים. הניחוח שמתגלה מהשילוב המיוחד הוא כזה שאי אפשר שלא להתמכר אליו. דומיננטי ומלא עוצמה, חמים, עוטף ומשתלב היטב על העור.   


אין ספק שלבושם הזה יש הצהרה משמעותית בעיצוב, הנותן אישור מתוחכם לאופנה האסתטית של מארק ג'ייקובס. צבע האזמרגד המהפנט בא לידי ביטוי בבקבוק הזכוכית שמכיל את הנוזל המדהים. הפקק שלו מצופה בד במרקם עור נחש בגוון ירוק כהה ואליו מחוברים שרשת זהב וגדיל משי שחור.


את הבושם MARC JACOBS DECADENCE ניתן להשיג בלעדית בג'יימס רצ'רדסון דיוטי פרי במחיר של 84$ ל – 50 מ"ל EDP ו – 99$ ל – 100 מ"ל EDP

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: