יום שבת, 11 במאי 2013

1 בכל 10 שניות

כשאיב סאן לורן חגגו 20 שנים לטוש אקלה המפורסם שלהם – הייתי שם. כלומר, קפצתי לדיוטי פרי ורכשתי את הטוש המפורסם במהדורה המוגבלת. מסתבר שגם אני הוספתי עצמי לסטטיסטיקה של אחת שקונה בכל 10 שניות את הטוש המפורסם בעולם.
מודה ומתוודה – אני מכורה למוצר הזה כבר המון שנים ולמרות שניסיתי תחליפים שונים, הגעתי למסקנה שיש רק אחד כמוהו בעולם.

יוקרתיים לפחות כמו מגדלי YOO

השנה 2013 ואיב סאן לורן השיקו את הטוש אקלה החדש שלהם, גם הוא במהדורה לאספנים והפעם הוא "הולבש" בשמלת הערב של איב סאן לורן מקולקציית Edition Soir משנות ה-60', אותה שמלה המכוסה כולה אבני קריסטל נוצצות.
כ – 200 לחיצות של עונג על הטוש המפורסם ועוד לפני הלחיצה ה-200 אני דואגת שיהיה לי טוש חדש מבעוד מועד. אין מצב שאני נתקעת בלעדיו והוא מוצר בסיס שהולך איתי לכל מקום בתיק האיפור.
שתדעו לכם שהעיגולים השחורים שלי מתחת לעיניים מעולם לא נראו טוב יותר.
הוא אמנם משמש יותר ל"הארה" ופחות להסתרה, אבל הבנתי שזה המוצר שמבליט לטובה את העיניים שלי יותר מכל מוצר אחר.
לויד סימונס, אומן האיפור של איב סאן לורן המליץ על הטוש גם כפריימר לצללית עיניים עבור איפור מודגש יותר ומאז שקראתי זאת, החלטתי לאמץ את השיטה. פייר? אהבתי.
את הטוש אקלה מהמהדורות המוגבלות אני שומרת. הם כל כך יפים שתסכימו איתי שחבל לזרוק אותם. יום אחד עוד אעשה איתם משהו... (חשבתי על למסגר כמה מהם ולתלות בחדר האמבטיה). רעיונות נוספים אגב, יתקבלו בשמחה.

מוצרי איפור מוזהבים משדרים יוקרה וזוהר יותר מכל צבע אחר

הטוש החדש מוצע בגוון 2 ומחירו 240 שקלים בנקודות המכירה השונות בארץ של איב סאן לורן כאשר בדיוטי פרי הוא עלה לי 46$ לפני מספר חודשים.

אל תשכחו להירשם להגרלה בבלוג שתסתיים בעוד מספר ימים. אם עדיין לא נרשמתם, זה ממש הזמן!

שבוע טוב לכולם,
אני יוצאת לראות את הסרט NO בקולנוע לב ואני מקווה שהוא יהיה נהדר כמו ההמלצות שקראתי עליו.
נשיקות
שרונה.


3 תגובות:

Leighton.Mor אמר/ה...

גם לי יש עיגולים שלןרים מתחת לעיניים לצערי מסיבות גנטיות ושום דבר לא ממש עוזר. מעניין לנסות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מור - הוא לא מחולל ניסים כי אין אף מוצר כזה, אבל עליי הוא עבד הכי טוב מבין כל שאר הדברים שניסיתי. אני גם משתמשת מתחתיו בסרום לעיניים של לנקום שנותן קצת הבהרה וכמובן בכל לילה בקרם עיניים. אני מניחה שהשילוב של כל הדברים גם יחד, מביא להטבה במצב העיגולים השחורים.

Fashion Matters אמר/ה...

אהבתי :)